Wysyłka felg

Data: 2011-06-07 19:23:39
Autor: Yogi\(n\)
Wysyłka felg
Użytkownik "Staszek Sosenko" <szukaj@w.sigu.pl> napisał w wiadomości news:islc2e$7lt$1news.onet.pl...
Ktoś to ostatnio praktykował? Mam do sprzedania komplet alufelg Momo 16" i wstrzymuję się z wystawieniem ich na Allegro, gdyż nie wiem, jak ten temat ugryźć. Którym kurierem najlepiej wysłać? Jaki będzie tego koszt? (w innych aukcjach widzę kwoty rzędu 50zł). Rozumiem, że wypadałoby zapakować każdą felgę z osobna. Ale czy wtedy nie traktują tego jako osobne paczki?

Ja wysyłałem opony u nich, wszystko było w porządku, zrobiłem z nich jedną paczkę.
http://www.opek.com.pl/uslugi_przewozowe/uslugi_krajowe/uslugi_podstawowe.aspx

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg