Wysyłka felg

Data: 2011-06-08 13:39:17
Autor: J.F.
Wysyłka felg
Użytkownik "Staszek Sosenko" <szukaj@w.sigu.pl> napisał w
Ktoś to ostatnio praktykował? Mam do sprzedania komplet alufelg Momo 16" i wstrzymuję się z wystawieniem ich na Allegro, gdyż nie wiem, jak ten temat ugryźć. Którym kurierem najlepiej wysłać? Jaki będzie tego koszt?

podpytac u gumiarza ? Oni co sezon maja wysylki do/z magazynu, razem z oponami.

Albo "odbior osobisty" :-)

Rozumiem, że wypadałoby zapakować każdą felgę z osobna. Ale czy wtedy nie traktują tego jako osobne paczki?

cenowo pewnie do dogadania, ale jak zgubia jedna ? :-)

J.

Wysyłka felg