Wysyłka oferty reklamowej

Data: 2009-12-14 08:38:37
Autor: Gość123
Wysyłka oferty reklamowej
Witam Was,

Mam nadzieję, iż w dobrej grupie zamieściłem post :) Chciałbym potwierdzić
moją już wiedzę lub też jej zaprzeczyć, a chodzi o wysyłkę oferty reklamowej.

Jeżeli mamy na witrynie internetowej ogólnodostępny adres e-mail to jeżeli
chciałbym wysłać danej osobie moją ofertę reklamową to oczywiście muszę
najpierw wysłać zapytanie o zgodę i jeżeli takową otrzymam to następnie mogę
wysłać moją ofertę. To jest jasne. A jak się ma sprawa w przypadku numeru
telefonu komórkowego ogólnodostępnego na stronie internetowej właściciela?
Jeżeli chciałbym wysłać mu ofertę reklamową poprzez SMS (pomijamy, że np. z
darmowej bramki będzie to MAŁO profesjonalne) to czy tutaj są takie same
zasady jak w przypadku adresu e-mail, iż najpierw muszę mieć zgodę poprzez SMS
od odbiorcy, a jeżeli ją uzyskać to dopiero mogę wysłać ofertę reklamową, czy
może w przypadku numeru komórkowego są tutaj jakieś troszkę inne zasady o
których nie wiem?

Data: 2009-12-14 23:42:48
Autor: Robert Tomasik
Wysyłka oferty reklamowej

Użytkownik "Gość123" <gosc123ltd@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg4tid$djv$1inews.gazeta.pl...

Moim zdaniem nie ma żadnego powodu, by oferta wysyłana SMS-em była z punktu widzenia prawa traktowana inaczej, niż mail.

Wysyłka oferty reklamowej