Wysyłka opon - Wasze doświadczenia

Data: 2010-04-29 14:27:09
Autor: Bartek
Wysyłka opon - Wasze doświadczenia
Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomości news:bf651819-527a-4176-9de0-c8dcf13b2e5bw36g2000yqw.googlegroups.com...
Witam

Zamierzam sprzedać komplet opon, które zalegają mi w piwnicy. Rozmiar
jednej to 205/55 R16, więc małe nie są.

a nie chceż grupowiczowi sprzedac? albo znajomemu grupowicza?:)
napisz jak możesz na prv jakie to opony, w jakim stanie i za ile;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-04-29 09:40:07
Autor: Hautameki
On 29 Kwi, 14:27, "Bartek" <NIESPAMUJsmietn...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Hautameki" <hautam...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:bf651819-527a-4176-9de0-c8dcf13b2e5bw36g2000yqw.googlegroups.com...

> [...]

a nie chceż grupowiczowi sprzedac? albo znajomemu grupowicza?:)
napisz jak możesz na prv jakie to opony, w jakim stanie i za ile;)

podaj mi prosze swojego maila na prv bo nie mogę rozszyfrować tego,
który podałeś

Wysyłka opon - Wasze doświadczenia