Wysylka rowerow

Data: 2009-03-23 16:43:15
Autor: AL
Wysylka rowerow
Jakie sa wasze doswiadczenia przy wysylce roweru.
Rower zapakowany w normalnym kartonie rowerowym roweru (ok: 160x80x20 mm ), waga ca ok: 20-21kg

Licze na doswiadczenie, bo cenniki firm kurierskich sprawdzilem i  sa podobnie - niestety zadaja doplaty za gabaryty pakunku.

Nie mam zadnej umowy z firma kurierska - stad taka paka to koszt 80-100pln :/

A moze wprost nadac pake poczta polska?

Jakies podpowiedzi, doswiadczenia ?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-23 09:10:51
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Wysylka rowerow
On 23 Mar, 15:43, AL <a...@skads.tam> wrote:
[...]

Wysylka skad dokad?

Moje doswiadczenia:

1) PL - UK: Jedna z tysiecy firm przewozacych wszystko vanami, cena
Ł25, ojciec owinal caly rower folia babelkowa, odkrecil kierownice,
tyle. Zero uszkodzen, folie do smietnika i moglem odjechac do domu.

1) UK - UK: Rower przyszedl ze sklepu w kartonie, ladnie zapakowany,
zdjete jedno kolo, odkrecona kierownica, duzo folii babelkowej, zero
uszkodzen.

2) UK - PL: Patrz punkt 1

3) UK - PL: samolotem, wykorzystalem ten sam karton ktory posiadalem z
punktu 2, nie zapakoalem juz tak dokladnie, w zwiazku z czym linki od
przerzutek zostaly przycisniete do ramy. Uszkodzenia: wytarta farba/
lakier tam gdzie linka troche jezdzila.

4) SE - PL: samolotem, duzo folii babelkowej, Ryanair, zadnych nowych
uszkodzen

Gdzies po drodze jeszcze wykorzystalem te takie torby specjalnie do
rowerow, wersje softshell, nie stac mnie na hardcase za Ł250, bez
zadnego problemu.

Data: 2009-03-23 17:52:07
Autor: AL
Wysylka rowerow
frank.castle0407@googlemail.com pisze:

Wysylka skad dokad?

wysylka w PL (zPL na drugi kraniec PL)
dotyczy wysylki sprzedanego roweru

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-23 10:14:37
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Wysylka rowerow
On 23 Mar, 16:52, AL <a...@skads.tam> wrote:
frank.castle0...@googlemail.com pisze:

> Wysylka skad dokad?

> [...]

No to nie wiem.

Ale mysle, ze 80-100 zl to uczciwa cena za kuriera 'od drzwi do drzwi'
za taki pakunek.

Data: 2009-03-24 08:19:29
Autor: acelnószz
Wysylka rowerow
Moze przesylka kolejowa?
Dostarczenie osobiste do kasy bagazowej na wybranym dworcu i taki tez odbiór osobisty.
JaC

-- -- -

wysylka w PL dotyczy wysylki sprzedanego roweru

Data: 2009-03-23 19:13:27
Autor: Krees
Wysylka rowerow
Sprawdź Pocztex, kiedyś byli najtańsi, a jakość usług była ok. Zamawiając
kuriera musisz podać koniecznie wymiary przesyłki i upewnić się, czy
zanotowali, bo potrafią (potrafili) przysłać po dużą paczkę kuriera w Fiacie
Seicento ;).
Kiedy jeszcze pracowałem w sklepie rowerowym rowery najczęściej wysyłaliśmy
DHLem. Nie byli najtańsi, ale za to nigdy nie zdarzyła im się wpadka (w
przeciwieństwie do np. Siódemki).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-23 21:01:26
Autor: Wojtas
Wysylka rowerow
AL pisze:

A moze wprost nadac pake poczta polska?

Nadaj na poczcie ew. z opcją "ostrożnie".

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-23 21:10:24
Autor: Marcin
Wysylka rowerow
Zainteresuj się firmą Schenker - kiedyś nadawałem jakieś większe paki i mieli dość konkurencyjną ofertę względem innych kurierów na "gabaryty". Ale zastrzegam - było to pare lat temu...

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-03-26 00:51:57
Autor: AL
Wysylka rowerow
Marcin pisze:
Zainteresuj się firmą Schenker - kiedyś nadawałem jakieś większe paki i mieli dość konkurencyjną ofertę względem innych kurierów na "gabaryty". Ale zastrzegam - było to pare lat temu...

dziekuje wszystkim za rady

ostatecznie wybralem kuriera Pocztex (bo zawiozlem pake na poczte samodzielnie miast czekac na kuriera) - no i wysylka byla najtansza - koszt 55pln brutto

(rower zapakowany w karton po jakims innym rowerze - otrzymany w najblizszym sklepie rowerowym)

--
pozdr
Adam (AL)

Wysylka rowerow