Wysylka silnik

Data: 2010-08-13 00:36:51
Autor: Rafal
Wysylka silnik
Witam!
PoradĽcie proszę jak i jaka firma najlepiej wysłać silnik ze skrzynia ?
Rzędowa 6-stka z Senatora.

Pozdrawiam!
Rafał

Data: 2010-08-13 00:47:22
Autor: Grzegorz Prędki
Wysylka silnik
W dniu 2010-08-13 00:36, Rafal pisze:
Witam!
Poradźcie proszę jak i jaka firma najlepiej wysłać silnik ze skrzynia ?
Rzędowa 6-stka z Senatora.

Znajdz kogos kto ma podpisana umowe z firma kurierska, bo wyslanie teog n apalecie bedzie Cie kosztowac kosmiczne pieniadze.

Data: 2010-08-13 06:15:04
Autor: Kwik
Wysylka silnik
Grzegorz Prędki pisze:
[...]

Moze nie bedzie tak zle.
Ja polecam strone http://www.wysylajnajtaniej.pl - kilkunastokrotnie korzystalem i zawsze ok. Tyle ze to dla paczek do 31,5kg. Dla wiekszych maja taka stronke (ta sama firma): http://www.eurokurier.pl/?p=cennik
Za darmo to to nie jest, ale da sie przezyc

Kwik

Data: 2010-08-13 08:45:40
Autor: Lewis
Wysylka silnik
W dniu 2010-08-13 06:15, Kwik pisze:
Grzegorz Prędki pisze:
[...]

Hmm faktycznie ceny sÄ… rewelacyjne...
Ostatnio wysyłałem klapę do A6 kombi i najtaniej co znalazłem to pocztex za 110zł bez żadnego ubezpieczenia. A tu ubezpieczenie, oznaczenie "uwaga szkło" wyliczyło mi 47zł... pocztex z ubezpieczeniem chciał 165zł....
Siódemka 170, UPS 230, GLS w ogóle nie chciał przyjąć bo za duże...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html

Data: 2010-08-13 09:01:48
Autor: Jacek
Wysylka silnik
Skorzystaj z kogo¶, kto ma stał± umowę z firm± kuriersk±.
Ja wysyłałem piec c.o. ok 300 kg i miało mnie to kosztować 400 zł.
Ta sama przesyłka ze stałej umowy wyszła co¶ koło 160 plus flaszka dla załatwiaj±cego.
Jacek

Wysylka silnik