Wysyp "30"?

Data: 2015-05-18 00:08:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Wysyp "30"?
-- Jedną z innowacji jest prawo odebrania prawa jazdy przez policje, za przekroczenie o 50 km/h. prędkości w terenie zabudowanym.

bylbym wstrzasniety gdyby zabierali za przekroczenie o 31 km/h (jak w Niemczech)
31-40 km/h 160,- EUR, 2 Punkte, 1 Monat Fahrverbot ale wtedy szeregi "szybkich i bezpiecznych" szybko by sie przetrzebily :-)

-- Zupełnie przypadkiem dowiedziałem się, że zamówiono wiele nowych znaków, takich okrągłych, z czerwoną obwódką i cyfrą "30".

w Katowicach ? to bedzie rewolucja :-)
http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3858471,strefa-tempo-30-w-katowicach-tak-czy-nie-mapa-sonda-wideo,id,t.html

-- Ciekawe, czy ma to jakiś związek z nowymi uprawnieniami?

posrednio tak, PO rozpaczliwie probuje nadrobic wieloletnie zaniedbania w tej dziedzinie i nawet sie z tym nie kryje:

- Posłowie pracują nad projektem, który mógłby zapewnić większą ochronę, bo kierowcy musieliby przepuszczać pieszych nie dlatego, że są dobrze wychowani, ale dlatego, że tak stanowi prawo. Myślę, że taka zmiana zostanie przegłosowana jeszcze w tej kadencji Sejmu - ocenia Bartłomiej Morzycki.

a ja sie pytam gdzie byli ci poslowie przez ostatnie pare lat ? teraz jak strach w oczy zajrzal ze koryto zabiora wzieli sie nagle do roboty ?

http://www.biznes.newseria.pl/news/co_piata_piesza_ofiara,p490585324

Data: 2015-05-18 14:25:59
Autor: J.F.
Wysyp "30"?
Użytkownik  napisał w wiadomości
[...]

Nie calkiem, bo jak ostatnio bylem w Niemczech, to nadal wielu na autostradach przekraczalo o ponad 31.

Nie wiem - moze i tam mozna sie nie rozpoznac na zdjeciu, moze im blitzer_de dobrze dziala, moze to Polacy/Rosjanie/Turcy i zawsze moga na kogos zwalic ...

[...]

No, akurat niektore ustawy przerabia sie bardzo dlugo, chocby swiatla - to potrafi latami trwac.
Zreszta moze i slusznie, bo jak wsrod poslow sa zwolennicy i przeciwnicy, to czemu niby ma byc to szybko - najpierw sami musza ustalic.

W kazdym badz razie temat na dlugo przed wyborami sie pojawil, teraz co najwyzej moze byc "chcieliby wprowadzic, ale boja sie" :-)

J.

Data: 2015-05-18 16:04:55
Autor: bartosz
Wysyp "30"?

Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:b8a5520d-50f3-4432-b938-92419a659515googlegroups.com...
[...]

-no popatrz, jacy niedobrzy Niemcy, a fe :)

[...]

- PO i tak idzie do piachu, to kazda glupote przeglosuja

a ja sie pytam gdzie byli ci poslowie przez ostatnie pare lat ? teraz jak strach w oczy zajrzal ze koryto zabiora wzieli sie nagle do roboty ?

- to nie strach, to uszkodzenie mozgu powodujace przeswiadczenie, ze slepe trzymanie sie ograniczen predkosci wplywa na bezpieczenstwo :)

bart

Wysyp "30"?