Wysyp "30"?

Data: 2015-05-18 13:02:45
Autor: Marcin N
Wysyp "30"?
W dniu 2015-05-18 o 08:31, WW pisze:
Witam

Od dziś policji dano więcej władzy, oczywiście "dla naszego dobra".
Jedną z innowacji jest prawo odebrania prawa jazdy przez policje, za
przekroczenie o 50 km/h. prędkości w terenie zabudowanym.

Jest też inne zaostrzenie: jazda bez uprawnień to teraz przestępstwo i grozi więzieniem do 2 lat. Co to oznacza? Że zacznie opłacać się uciekać przed policją. Teraz uciekał tylko głupek, bo groziło mu ze 300 zł mandatu. Teraz warto podjąć ryzyko, bo uciekać będą przed więzieniem.

No i te wypowiedzi zachwyconych ludzi w TV. Co jeden to nachwalić się nie może, jaką to słuszną linię ma nasza władza...

--
MN

Data: 2015-05-18 12:00:26
Autor: Budzik
Wysyp "30"?
Użytkownik Marcin N marcin5.usun.wykasuj@onet.pl ...

[...]

Niczego sie władza nie nauczyła po casusie pijanego rowerzysty...

No i te wypowiedzi zachwyconych ludzi w TV. Co jeden to nachwalić się nie może, jaką to słuszną linię ma nasza władza...

Spora czesc ludzi to debile... Niestety.
Ostatnio z takim jednym gadałem - tłumaczył mi ze głosował na Dude, bo Komorowski kazał jego zjaomej pracować do 67 roku a znajoma ma obecnie 59. Nie potrafił zrozumiec, ze ona tak naprawde dostanie emeryture duzo wczesniej.
Ale dalej okazało sie ze Duda tez mu nie odpowiada.
No to pytam sie dlaczego nie głosował dajmy na to na Kukiza. Tego juz nie wiedział...

Data: 2015-05-18 16:32:53
Autor: bartosz
Wysyp "30"?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:5559c6d1$0$8379$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taka prawda, niestety - juz dawno sygnalizowalem, ze wladza z powszechnie niewiadomych ;) powodow dazy do zrobienia przestepcy ze zwyklego obywatela.

No i te wypowiedzi zachwyconych ludzi w TV. Co jeden to nachwalić się nie może, jaką to słuszną linię ma nasza władza...

....to juz wyjasnialem - to po prostu uszkodzenie mozgu spowodowane przez zanieczyszczenie srodowiska :):)

A z drugiej strony - przeca media nie puszcza glosow przeciwnych nawet, gdyby byly w wiekszosci. Nie ma co wyciagac wnioskow z takiej pokazowki :)

bart

Data: 2015-05-18 17:44:20
Autor: Marcin N
Wysyp "30"?
W dniu 2015-05-18 o 16:32, bartosz pisze:
> [...]
>może, jaką to słuszną linię ma nasza władza...

...to juz wyjasnialem - to po prostu uszkodzenie mozgu spowodowane przez

Prosty wniosek: należy podnieść podatek na ochronę środowiska. I podnosić tak długo, aż środowisko się oczyści.

--
MN

Wysyp "30"?