Wysyp "30"?

Data: 2015-05-18 15:31:53
Autor: J.F.
Wysyp "30"?
Użytkownik "WW"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mjc0v7$91i$1@node1.news.atman.pl...
Od dziś policji dano więcej władzy, oczywiście "dla naszego dobra".
Jedną z innowacji jest prawo odebrania prawa jazdy przez policje, za przekroczenie o 50 km/h. prędkości w terenie zabudowanym.
Zupełnie przypadkiem dowiedziałem się, że zamówiono wiele nowych znaków, takich okrągłych, z czerwoną obwódką i cyfrą "30".
Ciekawe, czy ma to jakiś związek z nowymi uprawnieniami?

Ale kto zamowil ?

J.

Data: 2015-05-18 15:53:13
Autor: elmer radi radisson

[...]