Wysyp "m這dych, wykszta販onych"

Data: 2010-12-06 21:08:38
Autor: abc
Wysyp "m這dych, wykszta販onych"
Znaczy - "m這dzi, wykszta販eni" to nadchodz帷a posta wsp馧czesnej ciemnoty.
A trzeba nam wiedzie, 瞠 nic ma nic gorszego, ni ciemnota mniemaj帷a, i
jest o鈍iecona.

Zwyczajna ciemnota wie, 瞠 jest ciemna i - zdaj帷 sobie spraw z rozmiar闚
w豉snej ignorancji - jest ciekawa 鈍iata i ch這nna, podczas gdy ciemnota
o鈍iecona tego nie wie i my郵帷, 瞠 zjad豉 wszystkie rozumy, ma sk這nno嗆
albo do pogardzania wszystkim, czego nie mo瞠 poj望, albo do
 "lekkowierno軼i", o kt鏎ej wspomina Tadeusz Czacki.

Czy popularno嗆 wszystkich "Kod闚 Leonarda da Vinci" i temu podobnych
"m康ro軼i etapu" nie jest wystarczaj帷ym tego dowodem? Dowodem, a zarazem
chyba wystarczaj帷ym powodem tej nadzwyczajnej aktywizacji diab堯w w naszym
nieszcz窷liwym kraju.

Ju sam wysyp "m這dych, wykszta販onych" stanowi豚y dla Piek豉 wystarczaj帷
zach皻 do desantu na Polsk, a c騜 dopiero, gdy nawet osoby o zatwierdzonym
administracyjnie statusie intelektualist闚 nie wypadaj lepiej?

Wi璚ej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1847

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz這wieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa雟twa od Ko軼io豉 jest sztuczny.

Data: 2010-12-06 13:01:04
Autor: glob
Wysyp "m嚙緻dych, wykszta嚙箱onych"

abc napisa(a):
Znaczy - "m嚙緻dzi, wykszta嚙箱eni" to nadchodz嚙箱a posta嚙 wsp嚙箱zesnej ciemnoty.
A trzeba nam wiedzie嚙, 嚙箴 nic ma nic gorszego, ni嚙 ciemnota mniemaj嚙箱a, i嚙
jest o嚙緩iecona.

Zwyczajna ciemnota wie, 嚙箴 jest ciemna i - zdaj嚙箱 sobie spraw嚙 z rozmiar嚙緩
w嚙窮snej ignorancji - jest ciekawa 嚙緩iata i ch嚙緻nna, podczas gdy ciemnota
o嚙緩iecona tego nie wie i my嚙締嚙箱, 嚙箴 zjad嚙窮 wszystkie rozumy, ma sk嚙緻nno嚙踝蕭
albo do pogardzania wszystkim, czego nie mo嚙箴 poj嚙踝蕭, albo do
 "lekkowierno嚙箱i", o kt嚙緝ej wspomina Tadeusz Czacki.

Czy嚙 popularno嚙踝蕭 wszystkich "Kod嚙緩 Leonarda da Vinci" i temu podobnych
"m嚙範ro嚙箱i etapu" nie jest wystarczaj嚙箱ym tego dowodem? Dowodem, a zarazem
chyba wystarczaj嚙箱ym powodem tej nadzwyczajnej aktywizacji diab嚙踝蕭w w naszym
nieszcz嚙締iwym kraju.

Ju嚙 sam wysyp "m嚙緻dych, wykszta嚙箱onych" stanowi嚙箭y dla Piek嚙窮 wystarczaj嚙箱嚙
zach嚙緣嚙 do desantu na Polsk嚙, a c嚙 dopiero, gdy nawet osoby o zatwierdzonym
administracyjnie statusie intelektualist嚙緩 nie wypadaj嚙 lepiej?

Wi嚙箱ej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1847

--
Nie da si嚙 oddzieli嚙 polityki od religii. Nie da si嚙 w cz嚙緻wieku oddzieli嚙
katolika od obywatela. Rozdzia嚙 pa嚙編twa od Ko嚙箱io嚙窮 jest sztuczny.

Wiem, 髒e jeste chorym psychicznie bezm籀zgiem, sam fakt, 髒e polaze
do kk o tym wiadczy. Ale jakim do sposobem debilstwo bez wiedzy jest
muuuuundre, a ludzie ze szkoami gupi...hmmm....po to si uczysz aby
zgupie...nie...po to aby tob nie manipulowano, bo cae dzieje
ludzkoci, to dzieje gupoty ,kt籀ra bdc bez wiedzy bya i jest
manipulowana, a髒 sraczka przez uszy takim jak ty strzelaa i strzela.
No c籀髒, nasrali ci do pustego ba i masz pretensje, 髒e wyksztaceni na
to nie chc pozwoli.

Data: 2010-12-07 00:07:40
Autor: Jaksa
Wysyp "m髒odych, wykszta髒conych"
On Mon, 06 Dec 2010 22:01:04 +0100, glob <robert.pawlowski4@gmail.com>  wrote:

[...]

ty glambie, chyba nie uwazac sie za wyksztalconego?????

Jaksa

Data: 2010-12-07 09:03:35
Autor: Grzegorz Z.
Wysyp "m髒odych, wykszta髒conych"
Jaksa napisa:

[...]

A co jest potrzebne do prawdziwie waciwego wyksztacenia? 10 razy
potruchta wok籀 Kryziu Kalnas?

--
"Tylko nie woajcie Mika!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-07 09:18:10
Autor: cyc
Wysyp "m嚙緻dych, wykszta嚙箱onych"

U篡tkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:1dlyt67hjo9mw.9mlavl8kd8l7.dlg40tude.net...
Jaksa napisa:

On Mon, 06 Dec 2010 22:01:04 +0100, glob <robert.pawlowski4@gmail.com>
wrote:

abc napisa(a):
Znaczy - "m?odzi, wykszta?ceni" to nadchodz?ca posta? wsp?czesnej
ciemnoty.
A trzeba nam wiedzie?, ?e nic ma nic gorszego, ni? ciemnota mniemaj?ca,
i?
jest o?wiecona.

Zwyczajna ciemnota wie, ?e jest ciemna i - zdaj?c sobie spraw? z
rozmiar?w
w?asnej ignorancji - jest ciekawa ?wiata i ch?onna, podczas gdy ciemnota
o?wiecona tego nie wie i my?l?c, ?e zjad?a wszystkie rozumy, ma
sk?onno??
albo do pogardzania wszystkim, czego nie mo?e poj??, albo do
 "lekkowierno?ci", o kt?rej wspomina Tadeusz Czacki.

Czy? popularno?? wszystkich "Kod?w Leonarda da Vinci" i temu podobnych
"m?dro?ci etapu" nie jest wystarczaj?cym tego dowodem? Dowodem, a
zarazem
chyba wystarczaj?cym powodem tej nadzwyczajnej aktywizacji diab??w w
naszym
nieszcz?liwym kraju.

Ju? sam wysyp "m?odych, wykszta?conych" stanowi?by dla Piek?a
wystarczaj?c?
zach?t? do desantu na Polsk?, a c? dopiero, gdy nawet osoby o
zatwierdzonym
administracyjnie statusie intelektualist?w nie wypadaj? lepiej?

Wi?cej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1847

--
Nie da si? oddzieli? polityki od religii. Nie da si? w cz?owieku
oddzieli?

Wiem, 瞠 jeste chorym psychicznie bezm霩giem, sam fakt, 瞠 polaz貫
do kk o tym 鈍iadczy. Ale jakim do sposobem debilstwo bez wiedzy jest
muuuuundre, a ludzie ze szko豉mi g逝pi...hmmm....po to si uczysz aby
zg逝pie...nie...po to aby tob nie manipulowano, bo ca貫 dzieje
ludzko軼i, to dzieje g逝poty ,kt鏎a b璠帷 bez wiedzy by豉 i jest
manipulowana, a sraczka przez uszy takim jak ty strzela豉 i strzela.
No c騜, nasrali ci do pustego 豚a i masz pretensje, 瞠 wykszta販eni na
to nie chc pozwoli.

ty glambie, chyba nie uwazac sie za wyksztalconego?????

A co jest potrzebne do prawdziwie w豉軼iwego wykszta販enia? 10 razy
potruchta wok馧 Kryziu Kalnas?

Ukonczenie rydzykowej " uczelni " . To wystarczy za 10 doktoratow , tytul profesorski i conajmniej kilka fakultetow .

cyc

Data: 2010-12-07 03:52:06
Autor: glob
Wysyp "m嚙緻dych, wykszta嚙箱onych"

Wiadomo:

cyc napisa(a):
U嚙緙tkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa嚙 w wiadomo嚙箱i
> [...]

Ukonczenie rydzykowej " uczelni " . To wystarczy za 10 doktoratow , tytul
profesorski i conajmniej kilka fakultetow .

Nie, gupota dla kk jest cnot, a mdro przeklestwem, bo kto mdry
uwierzy w dogmatyzmy nie z tego wiata, kt籀re nic z rzeczywistoci
wsp籀lnego nie maj. Dlatego potrzebuj debilstwa, kt籀remu wmawiaj 髒e
ich gupota jest cnot.
Obudzcie si , prowincja zawsze si sprzedawaa jak nie komunizmowi,
to watykanowi, bo to niedorozwoje, kt籀re potrzebuj dyktatora. Tak
wic kto was zmusza do kupowania jedzenia od tego byda...zachodnie
kupujcie...wiocha zawsze jak pokazuje historia bya antypolska i
sprzedajna, bez godnoci. Wykoczymy wioch to skoczy si Pis i
okupacja Kocioa katolickiego. Podniosa ap i buciora wiocha
sprzedajna na nar籀d polski...wic sami si prosz.

Data: 2010-12-09 01:21:24
Autor: Jaksa
Wysyp "m嚙緻dych, wykszta嚙箱onych"
On Tue, 07 Dec 2010 09:18:10 +0100, cyc <ja@ja.pl> wrote:

U聶ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa糧 w wiadomo繞ci
Jaksa napisa糧:

On Mon, 06 Dec 2010 22:01:04 +0100, glob <robert.pawlowski4@gmail.com>
wrote:

abc napisa糧(a):
[...]

Wiem, 聶e jeste繞 chorym psychicznie bezm籀zgiem, sam fakt, 聶e polaz糧e繞
do kk o tym 繞wiadczy. Ale jakim do sposobem debilstwo bez wiedzy jest
muuuuundre, a ludzie ze szko糧ami g糧upi...hmmm....po to si礙 uczysz aby
zg糧upie疆...nie...po to aby tob簣 nie manipulowano, bo ca糧e dzieje
ludzko繞ci, to dzieje g糧upoty ,kt籀ra b礙d簣c bez wiedzy by糧a i jest
manipulowana, a聶 sraczka przez uszy takim jak ty strzela糧a i strzela.
No c籀聶, nasrali ci do pustego 糧ba i masz pretensje, 聶e wykszta糧ceni na
to nie chc簣 pozwoli疆.

ty glambie, chyba nie uwazac sie za wyksztalconego?????

A co jest potrzebne do prawdziwie w糧a繞ciwego wykszta糧cenia? 10 razy
potruchta疆 wok籀糧 Kryziu Kalnas?

Ukonczenie rydzykowej " uczelni " . To wystarczy za 10 doktoratow , tytul
profesorski i conajmniej kilka fakultetow .

Spokojnie pijaku, uczelnia torunska pracuje, buduje
i za jakis czas beda tego efekty.

Ty mozesz wtedy jednak juz w grobie lezec.

Jaksa

Data: 2010-12-10 21:20:32
Autor: pluton
Wysyp "m?odych, wykszta?conych"
Spokojnie pijaku, uczelnia torunska pracuje, buduje
i za jakis czas beda tego efekty.

geotermia , za jakies 50 lat.

Ty mozesz wtedy jednak juz w grobie lezec.

Fakt, 50 lat to kawal czasu.

Nullification

Data: 2010-12-09 01:20:08
Autor: Jaksa
Wysyp "m髒odych, wykszta髒conych"

Jaksa napisa:

wrote:

[...]

Tradycyjne, klasyczne wyksztalcenie, a i lacina z greka tez nie zawadzi,
zadne tam "nowoczesne" studia dla mlodych wksztalconych z wielkich miast,
no bo czy nazwiemy takiego bombelka osoba wyksztalcona?

Toz to wyksztalciuch! Podobniez z glombem, ktory poraza inteligencja
jak bokun czy inny zennek kartofel.

A co do truchtania, wskazane, wskazane, dobre dla zdrowia,
tak fizycznego jak i psychicznego.

Tobie, zdaje sie obu brakuje.

Jaksa

Data: 2010-12-09 09:59:05
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

A umiejtno pisania w jzyku polskim?

A co do truchtania, wskazane, wskazane, dobre dla zdrowia,
tak fizycznego jak i psychicznego.

Ale wok籀 Kryziu Kalnas czy gdzie indziej te髒 mo髒na?

Tobie, zdaje sie obu brakuje.

Zatem uzupeni twoj mdro - ukoczyem studia magisterskie na wydziale
prawa.

Za mao klasycznie?

Data: 2010-12-10 00:59:14
Autor: Jaksa
Wysyp "m髒odych, wykszta髒conych"
On Thu, 09 Dec 2010 09:59:05 +0100, Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl>  wrote:

Jaksa napisa:

On Tue, 07 Dec 2010 09:03:35 +0100, Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl>

Jaksa napisa:

wrote:

[...]

Wychodzi mi chyba o tyle, o ile,
mam nadzieje?

A co do truchtania, wskazane, wskazane, dobre dla zdrowia,
tak fizycznego jak i psychicznego.

Ale wok籀 Kryziu Kalnas czy gdzie indziej te髒 mo髒na?

Wokol Krzyza wskazane w ramach pokuty.

Tobie, zdaje sie obu brakuje.

Zatem uzupeni twoj mdro - ukoczyem studia magisterskie na  wydziale
prawa.

Za mao klasycznie?

A czy ja ciebie nazywalem wyksztalciuchem? Pedalem, smieciem, degeneratem,
glupkiem, gownojadnem, zydopedalem, to tak, ale wyksztalciuchem, nie.

Jaksa

Data: 2010-12-07 00:39:42
Autor: Canucki
Wysyp
glob <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa(a): "Wiem, 瞠 jeste chorym psychicznie bezm霩giem, sam fakt, 瞠 polaz貫
[...]

Jak Pan moze, Panie doktorze?

Czy po to Pan sie ksztalcil aby poslugiwac sie TAKIM jezykiem?

Panie doktorze, Panu ani edukacja ani euro nie pomoze.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-12-06 21:03:15
Autor: glob
Wysyp

Re: Wysyp
Wiadomo嗆:

 Canucki napisa(a):
glob <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa嚙(a):

[...]

Wys嚙窮no z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta..pl/usenet/

Nie ma nigdzie w Europie tak chorego buractwa, kt鏎e tylko dlatego ,
瞠 ludzie wykszta販eni nie zachowuj si jak debilstwo, s przez brak
debilnych zachowa prze郵adowani w tym kraju. Podnios這 buractwo 豉p
i 瞠 jest poza kultur ,j瞛yk kultury niedociera do 鈍i雟kiego
wynaturzonego ryja...a t 豉p zaburzon i wynaturzon si przykruci,
na w豉sne 篡czenie.
 Ja i moi znajomi nie kupujemy produkt闚 z wsi i buraczek niczego u
nas nie za豉twi. Do嗆 nienawi軼i tylko dlatego, 瞠 nie zachowujemy si
jak zamanipulowane i nienawistne targowisko pr騜no軼i z do堯w
spo貫cznych.....na w豉sne 篡czenie zmieniaj si zachowania ludzi do
odpad闚 spo貫cznych.

Data: 2010-12-07 09:01:21
Autor: abc
Dnia Mon, 6 Dec 2010 21:08:38 +0100, abc napisa(a):

Znaczy - "m這dzi, wykszta販eni"

Co z貫go w tym 瞠 m這dzi i wykszta販eni?

Nie cieszysz si 瞠 jeste stary i nied逝go trafisz do piek豉? To normalne
瞠 ludzie si starzej i ust瘼uj miejsca m這dszym. Ja te jestem ju
stary.

--
Ave Wojew鏚zki&Figurski!
G.

Data: 2011-01-05 21:32:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wysyp "m贏odych, wykszta贏conych"
poniedziaek, 6 grudnia 2010 21:08. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

Czy髒 popularno wszystkich "Kod籀w Leonarda da Vinci" i temu podobnych
"mdroci etapu" nie jest wystarczajcym tego dowodem?

[-- -- -]

Wicej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1847

"Kod Leonarda" jest sensacyjn rozrywk. Literatura pikna ma by pikna i sprawia przyjemno, a nie by prawdziwa czy rozsdna. Fantastyki i sensacji nigdy nie za wiele, trzeba da zmczonym skrzeczc rzeczywistoci ludziom spos籀b na odpoczynek od niej.

Wysyp "m這dych, wykszta販onych"