Wysyp trolli

Data: 2011-03-30 20:29:13
Autor: ^he®sk^
Wysyp trolli
ostatnio pojawilo sie na psp wiele nowych nickow, prawie wszyscy sa zwlennikami PiS. czyzby akcja?
ile placi wam prezes od linijki?

Data: 2011-03-30 13:22:21
Autor: Hans Kloss
Wysyp proplatfonskich trolli
On 30 Mar, 20:29, ^he(R)sk^ <tylko.bigbred...@interia.pl> wrote:
ostatnio pojawilo sie na psp wiele nowych nickow,

... na przykład ^he(R)sk^ , bombelek, Tusk, jerzy.n, zażółcony,Azxse... I
"dziwna" sprawa- same proplatfonskie ¶cierwa ;) Znać wybory id± i
tuskodonek szczodrzejsz± ręk± sypn±ł kas± na internetowe najmimordy. A
sypn± zapewne t± kas±, któr± zajebał z  OFE....
J-23

Data: 2011-03-30 13:23:27
Autor: Antenka
Wysyp trolli
On 30 Mar, 20:29, ^he(R)sk^ <tylko.bigbred...@interia.pl> wrote:
ostatnio pojawilo sie na psp wiele nowych nickow,
prawie wszyscy sa zwlennikami PiS. czyzby akcja?
ile placi wam prezes od linijki?

1.500 zł/ na tydzień. Pasuje?

Antenka

Data: 2011-03-30 20:33:01
Autor: X
Wysyp trolli
On 30.03.2011 20:29, ^he®sk^ wrote:
ostatnio pojawilo sie na psp wiele nowych nickow,
prawie wszyscy sa zwlennikami PiS. czyzby akcja?
ile placi wam prezes od linijki?

Bolejesz, że dla PO nikt nie chce pracować? :>

Ojej, ależ mi przykro, że propaganda sukcesu populistów i kłamców z PO się kończy. :D

pzdr

Data: 2011-03-31 20:20:38
Autor:
Wysyp trolli
On Wed, 30 Mar 2011 20:33:01 +0200, X <no.spam@no.cry.com> wrote:

On 30.03.2011 20:29, ^he®sk^ wrote:
> [...]

Bolejesz, że dla PO nikt nie chce pracować? :>

Ojej, ależ mi przykro, że propaganda sukcesu populistów i kłamców z PO się kończy. :D

 A tys co za ptica?

\

Data: 2011-03-30 20:57:37
Autor: Polok_Prawdziwy
Wysyp trolli
^he?sk^ wrote:

ostatnio pojawilo sie na psp wiele nowych nickow,
prawie wszyscy sa zwlennikami PiS. czyzby akcja?
ile placi wam prezes od linijki?

Agdzietam...,
- tociongle tesame ŁONUCEKACAPSKIE som...!!!

Ino łostanio "łodkryły", jak nika zminić możno i teroski nadajom, jakby ich dziosiotki było...

Taki napsykład PAMPERSRYDZYKA, niejako AMTENKA...

- teroski jako U2 i jesce porem inksych nadaje...

Ale, jakjusto kiedysik temu KACEMUŁODCHODOWI, niejakimu HANSOWIKLOSOWI tłumacyłem, ze choćby niewimco nasiebie psyłoblekły, toitak GUPCAMI BYŁY, SOM i BEDOM...!!!

Data: 2011-03-30 13:26:51
Autor: Antenka
Wysyp trolli
On 30 Mar, 20:57, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
^he?sk^ wrote:
> [...]

dziosiotki było...

Taki napsykład PAMPERSRYDZYKA, niejako AMTENKA...

Ty! Zbok uważaj! Jak ja pampersrydzyka to ty pieluchogacie mocno
obesrane Michnika! :-E

Antenka :-P

Data: 2011-03-30 21:06:54
Autor: u2
Wysyp trolli
W dniu 2011-03-30 20:57, Polok_Prawdziwy pisze:
Ino łostanio "łodkryły", jak nika zminić możno i teroski nadajom, jakby ich dziosiotki było...

Za to twoja koza jest dla ciebie ta jedyna :)

Data: 2011-03-30 21:24:57
Autor: raff
Wysyp trolli

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d937f50$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-30 20:57, Polok_Prawdziwy pisze:
Ino łostanio "łodkryły", jak nika zminić możno i teroski nadajom, jakby ich dziosiotki było...

Za to twoja koza jest dla ciebie ta jedyna :)

No nie, to jest milosc platoniczna.

R.

Data: 2011-03-30 21:28:17
Autor: u2
Wysyp trolli
W dniu 2011-03-30 21:24, raff pisze:
Za to twoja koza jest dla ciebie ta jedyna :)
No nie, to jest milosc platoniczna.

Raczej platfońska :)

Data: 2011-03-30 21:49:42
Autor: raff
Wysyp trolli

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:m9ac68-dq1.ln1server.linuxfan.de...
^he?sk^ wrote:

[...]

Tak, tak, a koza nadaje jako MH.

R.

Data: 2011-03-31 08:21:28
Autor: jedrus
Wysyp trolli
W dniu 2011-03-30 20:29, ^he®sk^ pisze:
ostatnio pojawilo sie na psp wiele nowych nickow,
prawie wszyscy sa zwlennikami PiS. czyzby akcja?
ile placi wam prezes od linijki?

Okazalo sie, ze pokazanie pisorom z psp naleznego im miejsca jest skuteczne.

--
jedrus
Dopisz siÄ™ -- >> http://wolyn.btx.pl/do-posa-marka-rzsy.html

Data: 2011-03-31 22:07:46
Autor: A. Filip
Wysyp trolli
^he®sk^ <tylko.bigbrednie@interia.pl> pisze:
ostatnio pojawilo sie na psp wiele nowych nickow, prawie wszyscy sa zwlennikami PiS. czyzby akcja?
ile placi wam prezes od linijki?

Chcesz sprawdzić konkurencyjność swoich zarobków to je podaj :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jeśli czekasz - dzień wydaje ci się długi; jeżeli jesteś

Data: 2011-04-01 13:44:21
Autor: Aszxse
Wysyp trolli

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:tljel69mt1+B3V@robert.huge.strangled.net...
[...]

Ja tam nie wiem ile komu płac± za gnicie na psp. Zauwazyłam, że taki np u2 czy Hans Kloss siedz± tu całymi dniami. Na akord robi± czy co?

AAA

Wysyp trolli