Wysyp trolli

Data: 2011-03-30 20:33:01
Autor: X
Wysyp trolli
On 30.03.2011 20:29, ^he®sk^ wrote:
ostatnio pojawilo sie na psp wiele nowych nickow,
prawie wszyscy sa zwlennikami PiS. czyzby akcja?
ile placi wam prezes od linijki?

Bolejesz, że dla PO nikt nie chce pracować? :>

Ojej, ależ mi przykro, że propaganda sukcesu populistów i kłamców z PO się kończy. :D

pzdr

Data: 2011-03-31 20:20:38
Autor:
Wysyp trolli
On Wed, 30 Mar 2011 20:33:01 +0200, X <no.spam@no.cry.com> wrote:

On 30.03.2011 20:29, ^he®sk^ wrote:
> [...]

Bolejesz, że dla PO nikt nie chce pracować? :>

Ojej, ależ mi przykro, że propaganda sukcesu populistów i kłamców z PO się kończy. :D

 A tys co za ptica?

\

Wysyp trolli