Wyszedł za mamu¶kę...

Data: 2011-04-13 17:09:14
Autor: boukun
Wyszedł za mamu¶kę...
To była największa tajemnica Marii i Lecha Kaczyńskich
To była chyba największa tajemnica małżeństwa Marii i Lecha Kaczyńskich. Przez długie lata oficjalnie nie podawano wieku tragicznie zmarłej pierwszej damy. Nieoficjalnie było wiadomo, że to z powodu do¶ć dużej różnicy wieku między małżonkami. Dopiero teraz, rok po ¶mierci Marii i Lecha Kaczyńskich, ich córka przyznała, że jej mama była starsza od ojca. I to aż o siedem lat.

He, he, he, drugi do dzisiaj żyje z mamu¶k±...

boukun

Data: 2011-04-13 17:15:43
Autor: boukun
Wyszedł za mamu¶kę...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:io4erf$mkd$1mx1.internetia.pl...
[...]

2011-04-13 16:21
~mietek
eee, chyba s± jeszcze większe...
1. kiedy Lechu (i Jaro) byli ochszczeni?
2. kiedy odbył się ¶lub ko¶cielny Lecha z Marjom?

Data: 2011-04-13 19:23:36
Autor: Pinocchio
Wyszedł za mamu¶kę...

[...]

Maria nie była urodziwa ale była tak± typow± polsk± kobit±. NajwyraĽniej miała problem z adoratorami, a że trafił się młodszy to i wzięła go sobie za męża. Ciekaw jestem dlaczego Jarosław się nie ożenił?

PhD

Data: 2011-04-14 07:05:58
Autor: Andy Niwinski
Wyszedł za mamu¶kę...

"Pinocchio" <pinocchio@lorenzini.it> >
Maria nie była urodziwa ale była tak± typow± polsk± kobit±. NajwyraĽniej miała problem z adoratorami, a że trafił się młodszy to i wzięła go sobie za męża. Ciekaw jestem dlaczego Jarosław się nie ożenił?

Ciekawy jeste¶? To tu masz odpowiedĽ:

http://bi.gazeta.pl/im/6/8086/z8086926X,Jaroslaw-Kaczynski-.jpg

Data: 2011-04-14 08:35:14
Autor: Polok_Prawdziwy
Wyszedł za mamu¶kę...
http://bi.gazeta.pl/im/6/8086/z8086926X,Jaroslaw-Kaczynski-.jpg

Te wytszeszczone gały, abo na GUPIELOCTWO, abona CIAŁOŁOBCE włodbytnicy wskazujom...

Łosobi¶cie my¶lem, ze łoba psypadki majom miejsce...

Data: 2011-04-14 02:06:01
Autor: Darecki
Wyszedł za mamu¶kę...

Te wytszeszczone gały, abo na GUPIELOCTWO, abona CIAŁOŁOBCE włodbytnicy wskazujom...

Przestan beblac podrabiany slunski klusku, bo oczy bola i czytac sie tego nie da. Jak juz skonczysz dupczyc ta koze, to sie umyj i popatrz sobie jak wyglada prawdziwy m±sz stanó
http://www.youtube.com/watch?v=fTbVj9B6O1w

Data: 2011-04-14 10:58:59
Autor: Andy Niwinski
Wyszedł za mamu¶kę...

"Darecki" <1123krtv@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:io66cp$5v3$1speranza.aioe.org...

[...]

Fajne - Komorowski lepszy od Pietrzaka, ale spójrz na to. To jest KURWA MˇŻ STANU:

http://www.youtube.com/watch?v=EDDKXIWlIEY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_gwcNNtyjOg&feature=related

Data: 2011-04-15 00:47:11
Autor: Darecki
Wyszedł za mamu¶kę...

[...]

Mam ci kurwa, podac link do nastepnego filmu, kurwa, z przyklejonym gownem na bucie? Dlaczego kazdy z was ma taki kwadratowy leb i nie potrafi samodzielnie porownac tego co sami o sobie sadzicie, z tym pokracznym niedojda szumnie nazywanym prezydentem? Za trudne?

Data: 2011-04-15 09:30:39
Autor: Andy Niwinski
Wyszedł za mamu¶kę...

"Darecki" <1123krtv@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:io8m4v$tsq$1speranza.aioe.org...

[...]

Ta pokraczna niedojda została prezydentem tylko i wył±cznie z winy waszego wodza. Polacy nie głosowali na Komorowskiego, bo nawet zatwardziali Platformensi widz± jaki jest. Polacy głosowali przeciwko Kaczorowi i takim jego przydupasom jak ty...

Tu nawet nie można powiedzieć - "jaki naród, taki prezydent". Tu trzeba płakać nad tym, że dopuszczono do wyborów człowieka chorego psychicznie, oszusta i ziej±cego nienawi¶ci± ksenofoba. I trzeba było wybierać mniejsze zło. Ale czy naprawdę zło? W czym bardziej predysponowany do roli prezydenta jest oderwany od życia maminsynek, bez konta, bez prawa jazdy, bez rodziny? Chyba, że za rodzinę uznamy kota? To ja już wolę z braku MĘŻA STANU Komorowskiego z jego normaln± rodzin±, z jego taczk± i działk± na której sam rozwozi gnój i sadzi marchewkę. Jest mi bliższy, niż brat waszego wodza z jego "spieprzaj dziadu". I o wiele bliższy, niż wasz aktualny wódz, jad±cy "po trupach do władzy"!

Data: 2011-04-16 10:08:52
Autor: Darecki
Wyszedł za mamu¶kę...

Ta pokraczna niedojda została prezydentem tylko i wył±cznie z winy waszego wodza.

Tak, od czasow bitwy pod Grunwaldem, wszystko co sie w Polsce dzieje zlego to z winy "waszego wodza". Wysokie place w budzetowce, dobrze oplacani lekarze i nauczyciele, setki tysiecy kilometrow nowych autostrad, nizsze podatki, wspaniala sluzba zdrowia to wszystko zaslugi waszego wodza.

> Polacy nie głosowali na Komorowskiego, bo nawet
zatwardziali Platformensi widz± jaki jest.

O czym to swiadczy? Partia polityczna ktora wmawia sobie i ludziom, ze skupia w swoich szeregach tych najlepszych jacy dzisiaj w Polsce zyja, wystawila w wyborach prezydenckich durnia ktory ani czytac, ani pisac, ani muslec samodzielnie nie potrafi. To tez musi byc z winy "waszego wodza".

> Polacy głosowali przeciwko
Kaczorowi i takim jego przydupasom jak ty...

Zydzi z GoWna nauczyli was pierdolenia szumnych frazesow, a myslec samodzielnie nie potraficie, bo to oznacza zrozumienie bardzo prostego faktu: blisko 50% uprawnionych do glosowania nie bralo udzialu w wyborach, pozostala czesc, podzielila swoje sympatie
wyborcze niemal po polowie...to gdzie tu widzisz
miejsce na pisanie "Polacy glosowali przeciwko"?
W jesiennych wyborach, Plajtforma nie ma szans na glosy komunistycznej lewicy i co wtedy? Beda to glosy za czy przeciwko twojemu wodzomi?

Data: 2011-04-16 18:02:21
Autor: Andy Niwinski
Wyszedł za mamu¶kę...

"Darecki" <1123krtv@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iocbe2$gcp$1speranza.aioe.org...

[...]

Czego by¶ nie wymy¶lał i jakbys kota ogonem nie wywracał, to tak wła¶nie jest.

> [...]

O czym to swiadczy? Partia polityczna ktora wmawia sobie i ludziom, ze skupia w swoich szeregach tych najlepszych jacy dzisiaj w Polsce zyja, wystawila w wyborach prezydenckich durnia ktory ani czytac, ani pisac, ani muslec samodzielnie nie potrafi. To tez musi byc z winy "waszego wodza".

Nawet gdyby wystawili kulaw± Bulgarsk± tirówke, toby i tak z waszym wodzem wygrała. I o to chodzi, matołku. Wła¶nie o to, że z winy wazsego wodza przegrali¶cie.

> [...]

W jesiennych wyborach, Plajtforma nie ma szans na glosy komunistycznej lewicy i co wtedy? Beda to glosy za czy przeciwko twojemu wodzomi?

A wy próbujecie cały czas co¶ tam sobie dopowiadać i wymy¶lać, Fakt jest taki, że Komorowski jest prezydentem. I to, że waszy wódz ma omamy, że to on , to już naprawdę tylko omamy. Po tym co teraz Kaczorek wyrabia, po tym jak pokazał w wyborach, jakim jest oszustem, po tym jak mędzi i judzi, nie trzeba żadnych obcych głosów. O wybory się nie martw. Tylko przypominam, przedy ostatnimi wyborami pieprzyli¶cie dokł±dnie tak samo.  Zobaczymy się jesienia, chętnie posłucham co wtedy powiesz? Pewnie że przegrali¶cie, ale wygrali¶cie?

Data: 2011-04-16 11:57:01
Autor: Darecki
Wyszedł za mamuśkę...

Czego byś nie wymyślał i jakbys kota ogonem nie wywracał, to tak właśnie jest.

Co jest? Niskie podatki czy wysokie place w budzetowce?

Nawet gdyby wystawili kulawą Bulgarską tirówke, toby i tak z waszym wodzem wygrała.

Naprawde? W 2005 Plajtforma wystawila do wyborow kaszubska tirowke ktorej matka dala na imie Donald
( po jej romansie z angielskim turysta), wyniki wyborow chyba wszyscy znanym, porazka w wyborach prezydenckich i parlamentranych. No i co? Myslec ci sie durniu nie chce czy nie potrafisz?

>I o to chodzi, matołku. Właśnie o to, że z winy wazsego
wodza przegraliście.

Jak mowia zwolennicy Plajtformy czasowo przebywajacy w wiezieniach...pierdol, pierdol partia slucha. A teraz glos oddaje waszemu marszalkowi:

„PO najprawdopodobniej skończy tak jak wszystkie ruchy, które spaja jedynie cynizm, hipokryzja i konformizm. Liberałowie udowodnili, że nie mają żadnych, najmniejszych kwalifikacji ekonomicznych, i nigdy w żadnej koalicji - gdyby do takiej kiedykolwiek doszło - nie mogą obejmować resortów ekonomicznych, bo zrujnują kraj”

- Stefan Niesiolowski

Data: 2011-04-14 07:44:52
Autor: Przemysław W
Wyszedł za mamu¶kę...
Użytkownik "Pinocchio" <pinocchio@lorenzini.it> napisał

[...]

Bo zmarła ostatnia pacjentka domu wariatów w odpowiednim przedziale wiekowym.

Przemek

--

"Natrętna retoryka męczeństwa, ofiary, spisku i smoleńskiego kłamstwa zł±czyła się z moralnym szantażem - wymuszaniem kultu prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Jedno¶ć pierwszych dni zamieniono w spektakl wykluczania z polsko¶ci, a z krzyża uczyniono symbol podziału społeczeństwa i Ko¶cioła."

Data: 2011-04-15 12:18:22
Autor: Rad
Wyszedł za mamu¶kę...
W dniu 2011-04-13 19:23, Pinocchio pisze:

[...]

Nie ożenił się bo to bliĽnięta jedno jajeczne i Lechu miało to jedno.
He he he he

Data: 2011-04-15 00:15:17
Autor: boukun
Wyszedł za mamu¶kę...

Użytkownik "Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomo¶ci news:io4rs0$689$1news.onet.pl...
[...]

Po prostu żadna młoda na niego by nie poleciała..., a o ładnej to mógł całkiem
zapomnieć...

boukun

Data: 2011-04-18 13:49:37
Autor: jadrys
Wyszedł za mamuśkę...
W dniu 2011-04-13 17:09, boukun pisze:
To była największa tajemnica Marii i Lecha Kaczyńskich
To była chyba największa tajemnica małżeństwa Marii i Lecha Kaczyńskich. Przez długie lata oficjalnie nie podawano wieku tragicznie zmarłej pierwszej damy. Nieoficjalnie było wiadomo, że to z powodu dość dużej różnicy wieku między małżonkami. Dopiero teraz, rok po śmierci Marii i Lecha Kaczyńskich, ich córka przyznała, że jej mama była starsza od ojca. I to aż o siedem lat.

boukun

No i co z tego? Czy to coĹ› naganne?

Data: 2011-04-18 15:02:42
Autor: boukun
Wyszedł za mamuśkę...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ioh8ga$oup$2news.onet.pl...
[...]

Oczywiście, to źle świadczy o mężczyźnie...

boukun

Data: 2011-04-19 09:33:41
Autor: jadrys
Wyszedł za mamuśkę...

[...]