Wyszedłem, a Wy?

Data: 2009-04-01 10:15:48
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?
;-)
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-01 09:35:41
Autor: Dieter
Wyszedłem, a Wy?
A my nie.

D.

Data: 2009-04-01 11:38:14
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Dieter" <dieterx@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqvchc$cc4$1inews.gazeta.pl...
A my nie.

To też jest dobry sposób, jak się ma dobre źródło dochodu poza giełdą.
Mnie na to nie stać.

Data: 2009-04-01 12:45:43
Autor: XXL
Wyszedłem, a Wy?
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a): To też jest dobry sposób, jak się ma dobre źródło dochodu poza giełdą.
Mnie na to nie stać.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Chcesz powiedzieć, że giełda jest Twoim jedynym źródłem dochodów???
Do tego w bessie? Chyba nie muszę Ci przypominać losów Nicka Leesona?

Data: 2009-04-01 16:01:07
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqvnln$2c2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Odwrotnie. Nie stać mnie na tracenie. Szkoda kasy.

Data: 2009-04-01 16:43:27
Autor: skippy
Wyszedłem, a Wy?

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gqvcpq$s1m$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Będziesz tak puszczać do czerwca a jak sie skończą wzrosty, kupisz.
To normalne.

Data: 2009-04-01 17:05:08
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "skippy" <man2@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gqvum7$c3h$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Po co mam kupować? Ostatnio akcje na górce kupowałem w 1994 i od tego czasu już mi się nie zdarza. :-)

Data: 2009-04-01 10:24:40
Autor: gg
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gqv8cm$i6g$1nemesis.news.neostrada.pl...
Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?
;-)

ja wręcz przeciwnie... wszedłem w czwartek w fw20 na open po 1625 i na razie zarabiam
:)

Data: 2009-04-02 19:11:47
Autor: Zbyszek
Wyszedłem, a Wy?
Dnia 01-04-2009 o 10:24:40 gg <gg@o2.pl> napisał(a):

ja wręcz przeciwnie... wszedłem w czwartek w fw20 na open po 1625 i na  razie zarabiam
:)

ale juz zamknąłes?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-04-01 10:50:55
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gqv8cm$i6g$1nemesis.news.neostrada.pl...
Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?
;-)
-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Ty musisz miec najwyzej 15 lat....Bo jeszcze dwa dni temu piales tu o wzrostach....A teraz dzien w dzien opisujesz swoje przygody....
Przeczytaj sobie 'Pan samochodik..' albo inna fajna ksiazke i daj juz tu spokoj....

Data: 2009-04-01 11:07:54
Autor: ROSTER
Wyszedłem, a Wy?
albo Kubusia Puchatka na GPW  ;-)))))

Użytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał w wiadomoœci news:0018f64e$0$360$c3e8da3news.astraweb.com...

Data: 2009-04-01 11:16:37
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał w wiadomości news:0018f64e$0$360$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Kupiłem KGHM, obydwa pko na zakończeniu i zarobiłem na luce. Zarobiłem praktycznie tyle, ile straciłem na łapaniu dołków Dudy. :-)
Jaki problem kupić na jeden dzień?

Zauważ, że dokładnie w czasie kiedy wysłałem posta "kupujemy?" była znakomita okazaja do krótkoterminowej inwestycji. Należało sprzedać od razu następnego dnia rano, ja czekałem do popołudnia.
Sprawdź daty i godziny moich wiadomości i wstaw je na wykres.
;-)

W tej chwili wsparcie kanału wzrostowego od 19 lutego mamy wyraźnie na dużych obrotach przełamane. Sprzedałem większość papierów wczoraj, a od godziny 10.23 dziś nie mam już żadnych akcji.
 :-)
Miłego "inwestowania"!

Data: 2009-04-01 11:14:55
Autor: george
Wyszedłem, a Wy?

[...]

szukasz uzasadnienia swojej decyzji ?

Data: 2009-04-01 11:18:06
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gqvbuu$nbe$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Liczę  na Twoje wsparcie duchowe
:-)

Uzasadnienie to mam już bardzo mocne w przełamaniu wsparcia krótkoterminowego kanału wzrostowego i w fundamentach.

Data: 2009-04-01 11:37:20
Autor: george
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gqvbk3$ovq$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

na jakim poziomie jest dziś "twoje" ograniczenie kanału wzrostowego ?
george

Data: 2009-04-01 11:44:24
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gqvcrh$s5i$1atlantis.news.neostrada.pl...
i w fundamentach.

na jakim poziomie jest dziś "twoje" ograniczenie kanału wzrostowego ?
george

Kanału wzrostowego po przełamaniu jego dolnego ograniczenia nie biorę już pod uwagę. Jeżeli się mylę i W20 skoczy do 1800, to poczekam inwestując w coś innego niż giełda. Nie jestem skazany na spółki z GPW.
Może ewentualnie wskoczę w coś na krótko, tak jak np KGHM na kilkanaście godzin. ;-)

Data: 2009-04-01 11:52:33
Autor: george
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gqvd5u$st2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

hmm.. dlaczego ludzie nie umieją / nie chcą odpowiedzieć na najprostsze pytania więtrząc spisek lub złą wole pytającego? Zycie byłoby zdecydowanie prostsze...

Skoro juz kanału "nie bierzesz pod uwage" to chyba korona ci z głowy nie spadnie jesli podasz jaką wartość (dolne ograniczenie) decydowała o wycofaniu sie z inwestycji...

george

PS. Zeby nie było niedomówień. Chciałbym u siebie narysować ten "twoj" kanał. Jeśli nie masz zamiaru podać cyferek potraktuj ten post jako EOT.

Data: 2009-04-01 12:05:45
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gqvdo1$um$1atlantis.news.neostrada.pl...

hmm.. dlaczego ludzie nie umieją / nie chcą odpowiedzieć na najprostsze pytania więtrząc spisek lub złą wole pytającego? Zycie byłoby zdecydowanie prostsze...

Odpowiedziałem Ci. Kanał wzrostowy przestał istnieć.

Skoro juz kanału "nie bierzesz pod uwage" to chyba korona ci z głowy nie spadnie jesli podasz jaką wartość (dolne ograniczenie) decydowała o wycofaniu sie z inwestycji...

Linia biegnąca od minimów dziennych 18 lutego, 2 i 18 marca. Dość wyraźny kanał, prawda?
Druga biegnąca od zamknięć 25 luty i 18 marca. Wsparcie z zamknięcia 16 marca.
I ze sto innych możliwych do użycia w celu udowodnienia dowolnej tezy.
:-)

Data: 2009-04-01 12:29:10
Autor: george
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gqvequ$s4o$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

ale "tamte" kreski dalej możesz chyba narysować prawda, no chyba ze ci historia wyparowała ?

[...]

kanał oparty na minimach jest dla mnie osobiście mało wiarygodny.
Kanał po close'ach został wczoraj (31.03) jedynie naruszony przez dość swoisty fixing wiec albo sprzedawałeś na fixie i ci sie udało wszystko puścic PKC wiedząc jaki bedzie close, albo sprzedałeś wcześniej nie czekajać na test wsparcia. (test dolnego ograniczenia kanału).
W obu przypadkach troche brak konsekwencji, albo gramy na zamknieciach (i czekamy na nie) albo na intra ale wtedy to juz inna bajka.

george

Data: 2009-04-01 13:05:43
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gqvga5
ale "tamte" kreski dalej możesz chyba narysować prawda, no chyba ze ci historia wyparowała ?

Aha, dopiero teraz załapalem.
No więc kanał wzrostowy był pomiędzy liniami, które wymieniłem poniżej, a linią do nich równoległą prowadzoną od maksa z 23 lutego do maksa z 25 i 26 marca.

Linia biegnąca od minimów dziennych 18 lutego, 2 i 18 marca. Dość wyraźny kanał, prawda?
Druga biegnąca od zamknięć 25 luty i 18 marca. Wsparcie z zamknięcia 16 marca.

Można też narysować nieco bardziej płasko kanał prowadzony po zamknięciach.

[...]

To drugie.

W obu przypadkach troche brak konsekwencji, albo gramy na zamknieciach (i czekamy na nie) albo na intra ale wtedy to juz inna bajka.

A ja nie stosuję żadnej z powyższych ICMPZ?
I przede wszystkim dlatego nie żyję z giełdy!
Drugi powód, że to bardzo nudne.
:-)

Data: 2009-04-01 13:07:01
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gqvhts$ano$1atlantis.news.neostrada.pl...

W obu przypadkach troche brak konsekwencji, albo gramy na zamknieciach (i czekamy na nie) albo na intra ale wtedy to juz inna bajka.

Gdybym czekał z PKOBP i PEKAO zgodnie z zasadami na zamknięcie, to ładnie bym wyglądał...

Data: 2009-04-01 13:11:12
Autor: george
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gqvidm$448$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

ufff. Dogadaliśmy sie :).
Nie przesądzam czy masz rację czy nie, byc może masz wyczucie, ale na dluższą metę "wyczucie" należy eliminować z "grania".

W ujeciu dzisiejszego dnia może i nie bardzo byś wyglądał z tym peo i pko ale nie ma co przesądzać po jednym dniu od zamknięcia. Być może w okolicach 8-9 kwietnia sprawa bedzie wyglądała inaczej.
Anyway. Moim zdaniem dopiero dzisiejszy close zdecyduje o losach omawianego "kanału".

george.

Data: 2009-04-01 13:31:22
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gqviot$4l5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Racja, ale ja wolę nie zarobić, niż stracić.

Data: 2009-04-05 00:49:46
Autor: skippy
Wyszedłem, a Wy?

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gqvjdv$e4v$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ogólnie nie wiem do czego dążysz w dyskusji o zarabianiu na akcjach.
Sprzedajesz w dołkach, sam piszesz wyczuwajac je zreszta co do godziny, i jeszcze tego bronisz.
Logiczne, ze gdybys sprzedał w piatek, na górce, tez bys tego bronił.
Czyli zawsze masz rację.
Brawa.

Data: 2009-04-05 08:21:41
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "skippy" <man2@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gr8ong$ohr$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ile zarobiłeś od roku?

Data: 2009-04-05 11:58:45
Autor: skippy
Wyszedłem, a Wy?
Jasiu; nie grałeś, nie grałeś, postanowiłeś zagrać bo wyczułeś dołek.
W tym dołku Cie wyleszczyli na pierwszej ostrej cofce.
Teraz sypiesz spam próbujac udowadniac nie wiadomo co.
Daj spokój.

Data: 2009-04-05 18:09:16
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "skippy" <man2@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gr9vgd$eko$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jasiu; nie grałeś, nie grałeś, postanowiłeś zagrać bo wyczułeś dołek.
W tym dołku Cie wyleszczyli na pierwszej ostrej cofce.
Teraz sypiesz spam próbujac udowadniac nie wiadomo co.
Daj spokój.

Zarobiłeś 258 milionów. Tak myślałem.

Data: 2009-04-05 18:31:39
Autor: skippy
Wyszedłem, a Wy?

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gralqn$aok$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jakiś jestes oszołomiony.
Tak, wklej tu swoje pity, hipoteki, skan dowodu i prawa jazdy oraz karty kredytowej z przodu i z tyłu + PIN.
Na głowę upadłeś?
Z kims współpracujesz, ze chcesz tu wyciągac tego typu informacje od ludzi?

Poza tym nie o tym była mowa; sprytnie (tak myslisz) uniknąłeś odpowiedzi.

Data: 2009-04-03 07:56:50
Autor: Loser
A to nie był PRIMA APRILIS??
Ciao

Naprawde nie byl to żart??

:-)

Pozdrowko

Loser

+

Data: 2009-04-03 11:14:49
Autor: Bugatti
A to nie był PRIMA APRILIS??
Użytkownik "Loser"  napisał w wiadomości:

Ciao

Naprawde nie byl to żart??

:-)

Teraz pewnie każdy napisze że to był żart i wszyscy mają akcję ;-p choć pewnie są tacy co rzeczywiście się przestraszyli ;)

Pozdrowko

Loser

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-04-03 11:26:41
Autor: Virck
A to nie był PRIMA APRILIS??

"Loser" <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gr4fg2$lmn$1inews.gazeta.pl...
Ciao

Naprawde nie byl to żart??

:-)

Pozdrowko

Loser

+
 Janek Werbiński  to jest wyjatkowy frajer i leszcz co udowodnil juz na tym forum kilka razy......

Data: 2009-04-03 11:32:37
Autor: Baloo
A to nie był PRIMA APRILIS??
"Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał

Janek Werbiński  to jest wyjatkowy frajer i leszcz co udowodnil juz na tym forum kilka razy......

Obawiam się, że nie tylko na tym forum :/

Data: 2009-04-03 13:59:00
Autor: Jan Werbiński
A to nie był PRIMA APRILIS??
Użytkownik "Baloo" <baluu@onet.eu> napisał w wiadomości news:gr4l4o$4va$1news.onet.pl...
"Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał

Janek Werbiński  to jest wyjatkowy frajer i leszcz co udowodnil juz na tym forum kilka razy......

Obawiam się, że nie tylko na tym forum :/

Na bankach, to Ty się popisałeś socjalistyczną mentalnością i niezrozumieniem podstaw.

Data: 2009-04-03 13:58:13
Autor: Jan Werbiński
A to nie był PRIMA APRILIS??
Użytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał w wiadomości news:001a4b0d$0$24966$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Hue hue. Wy musicie odrabiać straty z 2008, których ja nie mam.
:-DDD

Ciągle jesteście pod kreską, a to tylko korekta w bessie...

Data: 2009-04-03 13:59:23
Autor: Jan Werbiński
A to nie był PRIMA APRILIS??
Użytkownik "Loser" <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr4fg2$lmn$1inews.gazeta.pl...
Ciao

Naprawde nie byl to żart??

Nie. Jestem prawie bez papierów.

Data: 2009-04-03 19:22:48
Autor: Loser
A to nie był PRIMA APRILIS??
Ciao

Ja zdecydowanie bylem przekonany, ze "jajca" sobie robisz

Bo tyle oznak bylo,ze warto z calkiem niewielkim ryzkiem choc czesc papierow dobrac Ale trudno

Moze w przyszlosci zwroce uwage na Twoje sygnaly

:-)

Miłego week-endu

Pozdrowko

Loser

+

Data: 2009-04-07 17:59:50
Autor: radekp@konto.pl
Wyszedłem, a Wy?
Wed, 1 Apr 2009 10:15:48 +0200, w <gqv8cm$i6g$1@nemesis.news.neostrada.pl>, Jan
Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(-a):

Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?

A ja dziś, i to nie całą.

Jakbyś wyszedł, gdybyś zrobił to dziś? :)

Data: 2009-04-07 19:07:37
Autor: skippy
Wyszedłem, a Wy?

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:s1umt498j12vu3r2hm519134a9eoi46qj54ax.com...
Wed, 1 Apr 2009 10:15:48 +0200, w <gqv8cm$i6g$1@nemesis.news.neostrada.pl>, Jan
Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(-a):

Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?

Dziś można było dobrać tanio:)

Data: 2009-04-07 20:58:54
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "skippy" <man2@on.the.moon> napisał w wiadomości news:grg1q1$orb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Tanio było miesiąc temu. Wtedy kupiłem za 120% kapitału.

Data: 2009-04-07 20:58:07
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
[...]

==============

Wyszedłem wczoraj jeszcze raz.
:-)

Swoją drogą, to do tyłu każdy jest mądry, ale jakoś nikt się nie chce pochwalić ile zarobił od roku. :-DDD

Data: 2009-04-08 09:52:18
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:grg7t9$2et$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wystarczy, ze ty sie pochwalisz.....Jestes tu przeciez mistrzem spekulacji...Wchodzisz, wychodzisz....Same dobre strarzaly.....Najlepiej gdybys jeszcze za kazdym razem pisal ile zarobiles, bo zapewne wszyscy czekaja na to z niecierpliwoscia....

Data: 2009-04-08 14:00:21
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:0023909f$0$31510
[...]

Nie straciłem od kilku lat, a Ty?

Data: 2009-04-08 14:11:18
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gri463$otk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie straciles...Rowniez NIC nie zarobiles w hossie pierdolo....-;)))

Data: 2009-04-08 14:20:39
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:0023cd5e$0$31470$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Wielokrotnie pytam Cię o to samo. Unikasz odpowiedzi moim zdaniem nieprzypadkowo... :-)))

Zarobiłem w marcu nieźle. Wystarczy.
Nic nie straciłem od paru lat. Też nieźle. :-D

Data: 2009-04-08 14:25:01
Autor: marfi
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gri4us$jld$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

  Udajesz głupka czy faktycznie nie rozumiewesz jakie głupie pytania zadajesz?

--
marfi

Data: 2009-04-08 15:35:36
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gri4us$jld$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A ja zarobilem 647 tys....

Data: 2009-04-08 16:08:56
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:0023e116$0$31468$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Ostatnio twierdziłeś, że 200 milionów.

Data: 2009-04-08 16:11:51
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:griba0$5do$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:0023e116$0$31468$c3e8da3news.astraweb.com...

Ostatnio twierdziłeś, że 200 milionów.

To nie ja...Ja tylko tyle co wyzej....

Data: 2009-04-08 22:37:03
Autor: skippy
Wyszedłem, a Wy?

Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:0023e99e$0$31499$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

To ja pisałem.
To była głupia odpowiedź na kretuńskie pytanie.
A Ty miałes podać nr karty, PIN, nr konta i login do e-bankowości.
I co?

:)))

Data: 2009-04-08 22:37:52
Autor: skippy
Wyszedłem, a Wy?
To nie było Virck do Ciebie, tylko do JW.
Nie wynika z nagłówka.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-09 09:39:39
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"skippy" <man2@on.the.moon> wrote in message news:grj2g8$abs$1nemesis.news.neostrada.pl...
To nie było Virck do Ciebie, tylko do JW.
Nie wynika z nagłówka.

Pozdrawiam

Wiem, wiem...Tez sie nabijalem z tego trolla....Ale juz z nim koniec....

Data: 2009-04-08 17:52:26
Autor: msz
Wyszedłem, a Wy?
Dnia 08-04-2009 o 16:08:56 Jan Werbiński  <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):

Ostatnio twierdziłeś, że 200 milionów.

to troche tak, jakbys chcial oceniac klase sportowca po stanie konta, nie  wiedzac nawet jaka dyscypline uprawia.
kolega Virck z 647 tys moze byc rownie dobrze wirtuozem co dupa wolowa,  nie cyfry o tym swiadcza na grupie.
Pzdr

Wyszedłem, a Wy?