Wyszedłem, a Wy?

Data: 2009-04-01 10:50:55
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gqv8cm$i6g$1nemesis.news.neostrada.pl...
Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?
;-)
-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Ty musisz miec najwyzej 15 lat....Bo jeszcze dwa dni temu piales tu o wzrostach....A teraz dzien w dzien opisujesz swoje przygody....
Przeczytaj sobie 'Pan samochodik..' albo inna fajna ksiazke i daj juz tu spokoj....

Data: 2009-04-01 11:07:54
Autor: ROSTER
Wyszedłem, a Wy?
albo Kubusia Puchatka na GPW  ;-)))))

Użytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał w wiadomoœci news:0018f64e$0$360$c3e8da3news.astraweb.com...

Data: 2009-04-01 11:16:37
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał w wiadomości news:0018f64e$0$360$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Kupiłem KGHM, obydwa pko na zakończeniu i zarobiłem na luce. Zarobiłem praktycznie tyle, ile straciłem na łapaniu dołków Dudy. :-)
Jaki problem kupić na jeden dzień?

Zauważ, że dokładnie w czasie kiedy wysłałem posta "kupujemy?" była znakomita okazaja do krótkoterminowej inwestycji. Należało sprzedać od razu następnego dnia rano, ja czekałem do popołudnia.
Sprawdź daty i godziny moich wiadomości i wstaw je na wykres.
;-)

W tej chwili wsparcie kanału wzrostowego od 19 lutego mamy wyraźnie na dużych obrotach przełamane. Sprzedałem większość papierów wczoraj, a od godziny 10.23 dziś nie mam już żadnych akcji.
 :-)
Miłego "inwestowania"!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/