Wyszedłem, a Wy?

Data: 2009-04-07 17:59:50
Autor: radekp@konto.pl
Wyszedłem, a Wy?
Wed, 1 Apr 2009 10:15:48 +0200, w <gqv8cm$i6g$1@nemesis.news.neostrada.pl>, Jan
Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(-a):

Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?

A ja dziś, i to nie całą.

Jakbyś wyszedł, gdybyś zrobił to dziś? :)

Data: 2009-04-07 19:07:37
Autor: skippy
Wyszedłem, a Wy?

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:s1umt498j12vu3r2hm519134a9eoi46qj54ax.com...
Wed, 1 Apr 2009 10:15:48 +0200, w <gqv8cm$i6g$1@nemesis.news.neostrada.pl>, Jan
Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(-a):

Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?

Dziś można było dobrać tanio:)

Data: 2009-04-07 20:58:54
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "skippy" <man2@on.the.moon> napisał w wiadomości news:grg1q1$orb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Tanio było miesiąc temu. Wtedy kupiłem za 120% kapitału.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-07 20:58:07
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
[...]

==============

Wyszedłem wczoraj jeszcze raz.
:-)

Swoją drogą, to do tyłu każdy jest mądry, ale jakoś nikt się nie chce pochwalić ile zarobił od roku. :-DDD

Data: 2009-04-08 09:52:18
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:grg7t9$2et$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wystarczy, ze ty sie pochwalisz.....Jestes tu przeciez mistrzem spekulacji...Wchodzisz, wychodzisz....Same dobre strarzaly.....Najlepiej gdybys jeszcze za kazdym razem pisal ile zarobiles, bo zapewne wszyscy czekaja na to z niecierpliwoscia....

Data: 2009-04-08 14:00:21
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:0023909f$0$31510
[...]

Nie straciłem od kilku lat, a Ty?

Data: 2009-04-08 14:11:18
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gri463$otk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie straciles...Rowniez NIC nie zarobiles w hossie pierdolo....-;)))

Data: 2009-04-08 14:20:39
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:0023cd5e$0$31470$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Wielokrotnie pytam Cię o to samo. Unikasz odpowiedzi moim zdaniem nieprzypadkowo... :-)))

Zarobiłem w marcu nieźle. Wystarczy.
Nic nie straciłem od paru lat. Też nieźle. :-D

Data: 2009-04-08 14:25:01
Autor: marfi
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gri4us$jld$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

  Udajesz głupka czy faktycznie nie rozumiewesz jakie głupie pytania zadajesz?

--
marfi

Data: 2009-04-08 15:35:36
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gri4us$jld$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A ja zarobilem 647 tys....

Data: 2009-04-08 16:08:56
Autor: Jan Werbiński
Wyszedłem, a Wy?
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:0023e116$0$31468$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Ostatnio twierdziłeś, że 200 milionów.

Data: 2009-04-08 16:11:51
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:griba0$5do$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:0023e116$0$31468$c3e8da3news.astraweb.com...

Ostatnio twierdziłeś, że 200 milionów.

To nie ja...Ja tylko tyle co wyzej....

Data: 2009-04-08 22:37:03
Autor: skippy
Wyszedłem, a Wy?

Użytkownik "Virck" <Virck-Longe@verizon.wiesnet> napisał w wiadomości news:0023e99e$0$31499$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

To ja pisałem.
To była głupia odpowiedź na kretuńskie pytanie.
A Ty miałes podać nr karty, PIN, nr konta i login do e-bankowości.
I co?

:)))

Data: 2009-04-08 22:37:52
Autor: skippy
Wyszedłem, a Wy?
To nie było Virck do Ciebie, tylko do JW.
Nie wynika z nagłówka.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-09 09:39:39
Autor: Virck
Wyszedłem, a Wy?

"skippy" <man2@on.the.moon> wrote in message news:grj2g8$abs$1nemesis.news.neostrada.pl...
To nie było Virck do Ciebie, tylko do JW.
Nie wynika z nagłówka.

Pozdrawiam

Wiem, wiem...Tez sie nabijalem z tego trolla....Ale juz z nim koniec....

Data: 2009-04-08 17:52:26
Autor: msz
Wyszedłem, a Wy?
Dnia 08-04-2009 o 16:08:56 Jan Werbiński  <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):

Ostatnio twierdziłeś, że 200 milionów.

to troche tak, jakbys chcial oceniac klase sportowca po stanie konta, nie  wiedzac nawet jaka dyscypline uprawia.
kolega Virck z 647 tys moze byc rownie dobrze wirtuozem co dupa wolowa,  nie cyfry o tym swiadcza na grupie.
Pzdr

Wyszedłem, a Wy?