Wyszkowski: Kiszczak sponsorem Michnika. Za nakład GW płacił z góry, zwroty po 3 mies. A TS odwrotnie

Data: 2019-01-10 19:54:43
Autor: Lord Donald
Wyszkowski: Kiszczak sponsorem Michnika. Za nakład GW płacił z góry, zwroty po 3 mies. A TS odwrotnie
Wyszkowski: Kiszczak sponsorem Michnika. Za nakład GW płacił z góry, zwroty po 3 mies. A TS odwrotnie

Chciałbym Panu bardzo podziękować za trwającą blisko rok współpracę zapoczątkowaną tak ważnymi dla naszego kraju obradami Okrągłego Stołu. Chcę, by Pan Generał wiedział, że przyniosła mi ona wiele osobistej satysfakcji - pisze w ujawnionym przez prof. Cenckiewicza liście do gen. Kiszczaka Aleksander Hall. Sprawę skomentoał Krzysztof Wyszkowski

https://www.tysol.pl/podstrona.php?artId=27733&fbclid=IwAR3wwgNIIP2cpZkHFxz3Rm1ZVQoo7jxPovx-DOleUK-WVMvsgP4VQjd3ckE

Data: 2019-01-11 08:25:25
Autor: Pajdak
Wyszkowski: San Escobar
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Wyszkowski: Kiszczak sponsorem Michnika. Za nakład GW płacił z góry,
zwroty po 3 mies. A TS odwrotnie

Kiszczak gnije w piachu. Ty wkrótce tez tam trafisz.

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_WybDIsya95aJ04UBah5TXAOfVbyI471t,w400.jpg

Masz jeszcze trochę czasu, wybierz się na wycieczke do San Escobar. ;-)))

--
Pajdak

Wyszkowski: Kiszczak sponsorem Michnika. Za nakład GW płacił z góry, zwroty po 3 mies. A TS odwrotnie