Wyszukiwarka Rowerowa

Data: 2009-11-15 11:05:50
Autor: Ryszard Mikke
Wyszukiwarka Rowerowa
Trochę mi zajęło, zanim się zebrałem i zrobiłem, ale w końcu zrobiłem.

Wyszukiwarkę Rowerową: http://tnij.com/WyszukiwarkaRowerowa

Podpatrzyłem to u Oracle - jest to wyszukiwarka Google ograniczona do jakichś
sensownych stron. W tym wypadku - rowerowych i pisanych po polsku.

Wyszukiwarka jest, a jakże, w fazie rozwoju.
Propozycje sensownych stron po polsku najlepiej umieszczać w tym wątku, albo w
komentarzach na stronie wyszukiwarki.

Na razie wyszukiwanie obejmuje:

    * Stronę rowerową u Zbooya
    * Miasta dla Rowerów
    * Zielone Mazowsze
    * Warszawską Masę Krytyczną (linki do stron innych Mas mile widziane)
    * Archiwum pl.rec.rowery na Googlu
    * trochę innych rzeczy ;)

Inne propozycje też są mile widziane - np. nadal zastanawiam się, czy
rzeczywiście powinienem zachować ograniczenie do stron po polsku.

Zachęcam też do umieszczania wyszukiwarki na innych stronach, blogach itd.
Wystarczy w tym celu wkleić na stronę kod:

<form action="http://www.google.com/cse" id="cse-search-box">
<input type="hidden" name="cx" value="002308333737119872197:s12tbbgiyqe" />
<input type="hidden" name="ie" value="UTF-8" />
<input type="text" name="q" size="31" />
<input type="submit" name="sa" value="Szukaj" />
</form>
<script type="text/javascript"
src="http://www.google.com/cse/brand?form=cse-search-box&#9001;=pl"></script>
rmikke

Data: 2009-11-15 12:16:20
Autor: Marcin Hyła
Wyszukiwarka Rowerowa
Ryszard Mikke wrote:

Na razie wyszukiwanie obejmuje:

    * Stronę rowerową u Zbooya

Hmm: "You don't have permission to access /rowery/ on this server."

http://www.cyf-kr.edu.pl/rowery/ i http://www.cyfronet.krakow.pl/rowery/

Czy strona Zbooya istnieje teraz pod jakimś innym adresem? Bo z tego co widzę, w sieci dostępny jest tylko jej wariant z okresu do 1999 roku,
http://www.ii.uj.edu.pl/~zbooy/polish/biking.html ?

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-11-15 11:21:43
Autor: Ryszard Mikke
Wyszukiwarka Rowerowa
Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:

> [...]

Czy strona Zbooya istnieje teraz pod jakimś innym adresem? Bo z tego co widzę, w sieci dostępny jest tylko jej wariant z okresu do 1999 roku,

W sumie, to przyłączam się do pytania.

Bo wyszukiwarka wyszukuje, strona się pokazuje i po chwili... efekt, jak
Marcin napisał. Ewentualnie, kto i co może zrobić, żeby u Cyfronetu dało się normalnie czytać...

Data: 2009-11-15 17:22:27
Autor: galex
Wyszukiwarka Rowerowa
Ryszard Mikke pisze:

Ewentualnie, kto i co może zrobić, żeby u Cyfronetu dało się normalnie czytać...

O. Andrzeju!

Pomocy!!!!!!

--
galex

Data: 2009-11-15 18:52:16
Autor: Bartosz Zaborowski
Wyszukiwarka Rowerowa
On Sun, 15 Nov 2009 11:05:50 +0000, Ryszard Mikke wrote:

Inne propozycje też są mile widziane - np. nadal zastanawiam się, czy
rzeczywiście powinienem zachować ograniczenie do stron po polsku.

widze, ze poziome.republika.pl jest. To ode mnie jeszcze:

http://forum.poziome.pl/ gratuluje pomyslu:)

--
bart

Data: 2009-11-15 20:15:33
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Wyszukiwarka Rowerowa

   * Warszawską Masę Krytyczną (linki do stron innych Mas mile widziane)

Łódź - http://www.masakrytyczna.fora.pl/

proponuje też dodać bikestats.pl oraz http://lodzcyclechic.blogspot.com/

Data: 2009-11-15 12:54:42
Autor: Saurus
Wyszukiwarka Rowerowa
On 15 Lis, 20:15, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Łódź -http://www.masakrytyczna.fora.pl/

Także
http://www.masakrytyczna.org
http://www.cyklomaniak.pl

Data: 2009-11-15 21:08:51
Autor: Ryszard Mikke
Wyszukiwarka Rowerowa
Kuba \inimicus\ Stasiak <mp3fan@op.pl> napisał(a):

>    * Warszawską Masę Krytyczną (linki do stron innych Mas mile widziane)

Łódź - http://www.masakrytyczna.fora.pl/

proponuje też dodać bikestats.pl oraz http://lodzcyclechic.blogspot.com/

Zastanawiałem się nad bikestats i bikebrother, ale... właściwie
jaki miałby być sens dodawania tego do wyszukiwarki?

rmikke

Data: 2009-11-15 21:12:49
Autor: Jan Srzednicki
Wyszukiwarka Rowerowa
On 2009-11-15, Ryszard Mikke wrote:
> [...]

Zastanawiałem się nad bikestats i bikebrother, ale... właściwie
jaki miałby być sens dodawania tego do wyszukiwarki?

A bikeradar? A Sheldona? A mtbr?

Data: 2009-11-15 21:38:35
Autor: Ryszard Mikke
Wyszukiwarka Rowerowa
On 2009-11-15, Ryszard Mikke wrote:
> Kuba \inimicus\ Stasiak <mp3fan@op.pl> napisaĹ&#65533;(a): >
> ZastanawiaĹ&#65533;em siÄ&#65533; nad bikestats i bikebrother, ale... wĹ&#65533;aĹ&#65533;ciwie
> jaki miaĹ&#65533;by byÄ&#65533; sens dodawania tego do wyszukiwarki?

A bikeradar? A Sheldona? A mtbr?

Na razie założenie jest, że ma być po polsku.
Z tym, że jak będą sensowne argumenty, żeby się nie ograniczać,
to pewnie dam się przekonać. I wtedy Sheldon jest na pierwszym
miejscu listy "do dodania" :)

rmikke

Data: 2009-11-15 21:40:35
Autor: Jan Srzednicki
Wyszukiwarka Rowerowa
On 2009-11-15, Ryszard Mikke wrote:
[...]

Wydaje mi się, że nie ma sensownych argumentów za tym, żeby były tylko
po polsku. Zawsze można dodać "lang:pl".

Data: 2009-11-22 00:29:05
Autor: Ryszard Mikke
Wyszukiwarka Rowerowa
On 2009-11-15, Ryszard Mikke wrote:
> Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisaĹ&#65533;(a): >
>
> Na razie zaĹ&#65533;oĹźenie jest, Ĺźe ma byÄ&#65533; po polsku.
> Z tym, Ĺźe jak bÄ&#65533;dÄ&#65533; sensowne argumenty, Ĺźeby siÄ&#65533; nie ograniczaÄ&#65533;,
> to pewnie dam siÄ&#65533; przekonaÄ&#65533;. I wtedy Sheldon jest na pierwszym
> miejscu listy "do dodania" :)

Wydaje mi siÄ&#65533;, Ĺźe nie ma sensownych argumentĂłw za tym, Ĺźeby byĹ&#65533;y tylko
po polsku. Zawsze moĹźna dodaÄ&#65533; "lang:pl".

Masz rację. Dodałem.

A także bikely.com i coś tam jeszcze.

rmikke

Data: 2009-11-15 23:36:10
Autor: BoDro
Wyszukiwarka Rowerowa
"Ryszard Mikke" napisał:

Zastanawiałem się nad bikestats i bikebrother, ale... właściwie
jaki miałby być sens dodawania tego do wyszukiwarki?

sam się zastanawiam czy ma to sens, choć często szukam w Bikebrother ( a
także innych podobnych serwisach ) dostępnych śladów / tras GPS z rejonu,
gdzie zamierzam się szlajać. Aktualnie po wpisaniu w googlu np. "bikebrother
nazwa_miejsca" co nieco wyrzuca...

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-11-21 23:47:50
Autor: Ryszard Mikke
Wyszukiwarka Rowerowa
BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):
"Ryszard Mikke" napisał:

> [...]

gdzie zamierzam się szlajać. Aktualnie po wpisaniu w googlu np. "bikebrother

Przekonałeś mnie :)
Dodałem bikestats i bikebrother, jeszcze jakieś stricte rowerowe miejsca z
trasami? Nie muszą być polskie, ale na tych najbardziej mi zależy.

A i tak na hasło "Szczyrk" wyskakują głównie wpisy z precla.

rmikke

Data: 2009-11-21 23:50:58
Autor: Ryszard Mikke
Wyszukiwarka Rowerowa
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

trasami? Nie muszą być polskie, ale na tych najbardziej mi zależy.

A i tak na hasło "Szczyrk" wyskakują głównie wpisy z precla.

O, ale już dla Bydgoszczy jest jakiś bikestats na pierwszej stronie
(akurat nie trasa) i w części reklamowej - sklepy rowerowe w Bydgoszczy na Zumi.

rmikke

Data: 2009-11-15 21:42:11
Autor: Ryszard Mikke
Wyszukiwarka Rowerowa
Pododawałem proponowane strony - dzięki :)

Mam tylko pytanie, skąd wrażenie, że nie było BikeBoardu?
Coś nie działa, czy to tylko na podstawie braku na
wypisanej liście?

rmikke

--

Wyszukiwarka Rowerowa