Wyszukiwarka telefonów.

Data: 2016-10-30 11:59:18
Autor: j
Wyszukiwarka telefonów.
Witam.
Kiedyś trafiłem na dobrą wyszukiwarkę ale zapomniałem nazwy.
Określało się kwotę oraz wagi ( wielkość,bateria, wydajność, pamięć itp)
Na pewno zagraniczna.
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.
Będę wdzięczny.

Data: 2016-10-30 05:45:31
Autor: minstal
Wyszukiwarka telefonów.
Nie, to nie to. Google nie może jakoś jej pokazać.

Data: 2016-10-30 20:05:17
Autor: j
Wyszukiwarka telefonów.

Coś podobnego do http://smartphones.specout.com
Ale tam były jeszcze wykresy kołowe (wydajność, bateria...)

Data: 2017-01-16 05:43:07
Autor: Borneq
Wyszukiwarka telefonów.
W dniu 30.10.2016 o 20:05, j pisze:

Coś podobnego do http://smartphones.specout.com
Ale tam były jeszcze wykresy kołowe (wydajność, bateria...)
To jest fajne

Data: 2017-01-19 20:58:15
Autor: Borneq
Wyszukiwarka telefonów.

Zapominałem podać: https://www.productchart.com/smartphones/

Data: 2017-01-19 14:30:08
Autor: krzysztofsf
Wyszukiwarka telefonów.
W dniu czwartek, 19 stycznia 2017 20:58:00 UTC+1 użytkownik Borneq napisał:

> To jest fajne
Zapominałem podać: https://www.productchart.com/smartphones/

brak xiaomi

Data: 2017-01-20 15:00:54
Autor: Budzik
Wyszukiwarka telefonów.
Użytkownik j minstal@poczta.onet.pl ...

[...]

kimovil

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Wyszukiwarka telefonów.