Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie

Data: 2016-07-31 16:40:06
Autor: janek z pola
Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie
kontodogrup@gmail.com wrote:

Dzień dobry Wszystkim,

Kilka dni temu poruszyłem temat linków w wątku "Jak to jest z linkami
własnymi na pl.biznes.banki". Ponieważ nie było wyraźnych sprzeciwów, a
nawet wprost przeciwnie - info, że teraz każdy pisze na grupie o czym
tylko chce, więc pozwoliłem sobie wysłać 2 odnośniki z prośbą o opinie
Szanownych Grupowiczów.

Do rzeczy:
Jakiś czas temu utworzyłem http://ranking-lokat.bankomaniacy.pl/ ranking
lokat bankowych. Dodałem też do niego wyszukiwarkę. Prosiłbym o opinie:
- co warto dodać/ulepszyć/zmienić
- inf. o ewentualnych zauważonych błędach.

Prosiłbym o odpowiedzi w tym wątku albo (jeżeli to możliwe), to w tym
wątku oraz pod wpisem
http://bankomaniacy.pl/2016/07/wyszukaj-najlepsza-lokate-w-rankingu-lokat/
 z góry dziękuję za uwagi i komentarze.

No jeżeli Lokata Zyskują IdeaBank ma podane na tym rankingu oprocentowanie 4.75 % i jest pierwszym miejscu, to cały ten rakning jest nic nie wart. Nie warto nawet czytać go dalej.

--
Wysłane z pola.

Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie