Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie

Data: 2016-07-30 05:23:58
Autor: kontodogrup
Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie
Dzień dobry Wszystkim,

Kilka dni temu poruszyłem temat linków w wątku "Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki". Ponieważ nie było wyraźnych sprzeciwów, a nawet wprost przeciwnie - info, że teraz każdy pisze na grupie o czym tylko chce, więc pozwoliłem sobie wysłać 2 odnośniki z prośbą o opinie Szanownych Grupowiczów.

Do rzeczy:
Jakiś czas temu utworzyłem http://ranking-lokat.bankomaniacy.pl/ ranking lokat bankowych. Dodałem też do niego wyszukiwarkę.
Prosiłbym o opinie:
- co warto dodać/ulepszyć/zmienić
- inf. o ewentualnych zauważonych błędach.

Prosiłbym o odpowiedzi w tym wątku albo (jeżeli to możliwe), to w tym wątku oraz pod wpisem http://bankomaniacy.pl/2016/07/wyszukaj-najlepsza-lokate-w-rankingu-lokat/  z góry dziękuję za uwagi i komentarze.

Data: 2016-07-31 13:41:06
Autor: kontodogrup
Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie
W dniu niedziela, 31 lipca 2016 16:40:11 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:

No jeżeli Lokata Zyskują IdeaBank ma podane na tym rankingu oprocentowanie 4.75 % i jest pierwszym miejscu, to cały ten rakning jest nic nie wart. Nie warto nawet czytać go dalej.

W opisie jest co prawda napisane, że dla tej lokaty podano oprocentowanie maksymalne. Ale masz rację, może to wprowadzać w błąd i niekoniecznie każdy zwróci na to uwagę - będzie poprawione dla lokaty zyskującej i podobnych tego typu ofert.
k.

Data: 2016-07-31 13:55:14
Autor: kontodogrup
[...]

Choć nie każdy też musi wczytywać pełen opis lokaty - zdecydowanie będzie to poprawione. I dziękuję za uwagę.
k.

Data: 2016-08-01 11:17:33
Autor: Jacek Maciejewski
Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie
Dnia Sat, 30 Jul 2016 05:23:58 -0700 (PDT), kontodogrup@gmail.com
napisał(a):

z góry dziękuję za uwagi i komentarze.

Obejrzałem i właściwie nie mam zastrzeżeń. Dobry punkt startowy, oby
tylko była odpowiednio często aktualizowana.
--
Jacek
"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

Data: 2016-08-06 16:40:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie

"Jacek Maciejewski" 1i8vhmla1h91v.1vsyr1vptx631.dlg@40tude.net

tylko była odpowiednio często aktualizowana.

Jakaś aluzja do mnie?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-08-06 17:30:55
Autor: Jacek Maciejewski
Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie
Dnia Sat, 6 Aug 2016 16:40:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Jakaś aluzja do mnie?

Uchowaj boże. Nie używam aluzji, a feee...

Data: 2016-08-07 11:17:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie

"Jacek Maciejewski" 176ifvqqdxhpl$.1bnymjfy2xmro$.dlg@40tude.net

Jakaś aluzja do mnie?

Uchowaj boże.

To dobrze.

"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść
do obcych, a jej owoc jest gorzki" - Frank Herbert

Izolacja termiczna [majtki chociażby] także jest taką glebą?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-08-07 16:54:14
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sun, 7 Aug 2016 11:17:15 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść
do obcych, a jej owoc jest gorzki" - Frank Herbert

Izolacja termiczna [majtki chociażby] także jest taką glebą?

Eneuelu, aluzji nie używam ale za to walę prosto z mostu. Chcesz się
okazać głupszy niż myślałem że jesteś? :)

Data: 2016-08-09 15:38:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie

"Jacek Maciejewski" v2yunadoe58w$.1uf8yaf5ehh15$.dlg@40tude.net

Eneuelu, aluzji nie używam ale za to walę prosto z mostu.

A ja -- walę prosto do sedesu. ;)

Chcesz się okazać głupszy niż myślałem że jesteś? :)

Nie chcę się.

Jacek
"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a
jej owoc jest gorzki" - Frank Herbert

Izolacja akustyczna rury kanalizacyjnej w mojej łazience
wykonana została z mineralnej (produkowanej z kamieni) wełny.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie