Wyszukiwarka zdjęć

Data: 2009-08-01 08:53:05
Autor: Voltt
Wyszukiwarka zdjęć
Witam
Pytanie może wydać się dziwne, szukam jednego zdjęcia (mojego) które zostało mi skradzione i wykorzystane do niecnych celów (handel) i  stąd moje pytanie czy jest jakaś wyszukiwarka która znajdzie zdjęcie w necie po exif'ie lub po podaniu innych danych oryginału?
Być może wypisuję głupoty ale wierzcie goglarka nie wie o co mi biega :(
Voltt

Data: 2009-08-01 15:38:30
Autor: robert
Wyszukiwarka zdjęć
[...]