Wyszukiwarki/portale z og³oszeniami

Data: 2009-05-23 19:48:44
Autor: Reseller
Wyszukiwarki/portale z og³oszeniami
Witam,
mo¿e kto¶ zna jakie¶ ciekawe portale/wyszukiwarki z o³oszeniami o sprzeda¿y mieszkan?
pomijam otodom.pl, najdom.pl bo te ju¿ znam, interesuj± mnie takie w których mo¿na do¶æ szczegó³owo okre¶liæ parametry poszukiwanego mieszkania (metra¿, ilo¶æ pokoi, rok budowy, ceny, dodatkowe informacje typu gara¿, taras, balkon).

Szukam mieszkania do 450.000 z³ we Wroc³awiu na Krzykach - Partynice, Zwyciêska, okolice Krzyckiej. Mo¿e byæ z rynku wtórnego albo od dewelopera. Minimum 3 pokoje, do 70m2, koniecznie z gara¿em.

Je¶li kto¶ posiada wiedzê wiêksz± ni¿ moja na ten temat, to proszê o podzielewnie siê ni±.

--
Reseller

Data: 2009-05-23 23:50:13
Autor: MaW

[...]