Wyszynski, Koscioł i 'opium dla ludu'

Data: 2013-02-03 09:20:00
Autor: Trybun
Wyszynski, Koscioł i 'opium dla ludu'
W dniu 2013-02-02 19:22, Jacek Biały pisze:
Matka po tym plakala, ojciec niedowierzal, a ja sie dowiedzialem, ze to
wojna panstwa z Kosciolem - jedyna rekojmia naszego przetrwania. Wierzylem w
to dlugo. Malemu chlopcu nie moglo wpasc do glowy, ze obserwuje jedynie
klotnie w rodzinie - przepychanki wokol koncesji, jakie Kosciol staral sie
uzyskiwac od sowieciarskich wladz.

jb

Naprawdę takimi duperelami zawracałeś sobie głowę w młodości?

Data: 2013-02-03 17:30:19
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kel6jb$t7$1node2.news.atman.pl...

| Naprawdę takimi duperelami zawracałeś sobie głowę w młodości?

A co? Myslales, ze sluchalem przemowien towarzysza Wieslawa?

Wyszynski, Koscioł i 'opium dla ludu'