Wytłumaczcie mi jedną kwestię...

Data: 2010-10-23 14:41:34
Autor: PawelC
Wytłumaczcie mi jedną kwestię...
W dniu 2010-10-23 13:57, Lewis pisze:
Czołem.

Czy my żyjemy w jakimś średniowieczu czy dżungli i nie potrafimy
współżyć w społeczeństwie?

No, niestety, moim zdaniem większość z nas nie.
To ten sam mechanizm, który powoduje, że jazda po naszych drogach przypomina momentami walkę o przetrwanie, przyzwolenie na wszelakiego rodzaju łapówkarstwo, kombinowanie, generalny brak poszanowania prawa, cudzej własności.. itp itd. Do tego dochodzi faktycznie takie dziwne "coś", że droga i samochód stał się idealnym narzędziem odreagowania własnych kompleksów.
Spuścizna 50 lat komuny. Choć generalnie jestem optymistą to nie wiem, kiedy w tej materii może być lepiej, jak rośnie kolejne pokolenie wychowywane tekstami: - "Pie... to nie moje".

pc

Data: 2010-10-23 20:06:29
Autor: TM
Wyt³umaczcie mi jedn± kwestiê...

U¿ytkownik "PawelC" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cc2d803$0$27028$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-23 13:57, Lewis pisze:
Czo³em.

Czy my ¿yjemy w jakim¶ ¶redniowieczu czy d¿ungli i nie potrafimy
wspó³¿yæ w spo³eczeñstwie?

No, niestety, moim zdaniem wiêkszo¶æ z nas nie.
To ten sam mechanizm, który powoduje, ¿e jazda po naszych drogach przypomina momentami walkê o przetrwanie, przyzwolenie na wszelakiego rodzaju ³apówkarstwo, kombinowanie, generalny brak poszanowania prawa, cudzej w³asno¶ci.. itp itd. Do tego dochodzi faktycznie takie dziwne "co¶", ¿e droga i samochód sta³ siê idealnym narzêdziem odreagowania w³asnych kompleksów.
Spu¶cizna 50 lat komuny. Choæ generalnie jestem optymist± to nie wiem, kiedy w tej materii mo¿e byæ lepiej, jak ro¶nie kolejne pokolenie wychowywane tekstami: - "Pie... to nie moje".

pc
Przykro mi, ale jak czytam, ¿e wszystkiemu winna komuna, to mam wra¿enie, ¿e komu¶ brak argumentów i my¶li schematami od dawna wciskanymi spo³eczeñstwu. Na takie dictum mo¿na napisaæ, ¿e wszystkiemu winien jest kapitalizm, zw³aszcza w polskim wydaniu i grupa nuworyszy, którym wszystko wolno.

Wytłumaczcie mi jedną kwestię...