Wytłumaczcie mi jedną kwestię...

Data: 2010-10-24 01:09:59
Autor: P_ablo
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i9uijf$g1m$1news.onet.pl...
> A może po prostu to typowa polaczkowatość ktoś mi obił to i ja nie będę
się czaić?

Nie polaczkowatosc tylko normalne podejscie do rzeczy jaka jest smochod. Jesli masz z tym problem, to kup tanszy samochod bo ten ktory posiadasza kupiles na wyrost...

--
Picasso

Data: 2010-10-24 01:19:20
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-24 01:09, P_ablo pisze:
> [...]

Nie polaczkowatosc tylko normalne podejscie do rzeczy jaka jest smochod.
Jesli masz z tym problem, to kup tanszy samochod bo ten ktory posiadasza

Rodzice mnie nauczyli że trzeba dbać o każdą rzecz, Zwyczajnie sobie nie życzę żeby ktoś wyładowywał swoje frustracje na własności innego człowieka.
Co do wartości auta, gdyby to było nawet stare CC ale z zadbaną powierzchnią lakierniczą a nie kilogramem szpachli na każdym elemencie też by mnie irytowało. Rozumiem zwykłe dotknięcia drzwiami, które praktycznie nie zostawiają śladu ale do licha, jeżeli znajduje na środku drzwi pionową wgniotkę długości z 10cm i podrapany lakier to coś już tu jest nie tak...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-10-24 10:18:33
Autor: P_ablo
Wytłumaczcie mi jedną kwestię...
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i9vqht$gn8$1news.onet.pl...

 Rozumiem zwykÅ‚e dotkniÄ™cia drzwiami,

I ja tez takie mialem na mysli... jesli jest ciasno i trzeba oprzec drzwi o sasiedni pojazd, to nie widze problemu - generalnie wlasnie po to montuja listwy itp.

ale do licha, jeżeli znajduje na środku drzwi pionową wgniotkę długości z 10cm i podrapany lakier to coś już tu jest nie tak...

Z takimi nie spotkalem sie - moze raz, ale sam sobie bylem winien. Trzeba uwazac na parkowanie przy dostawczakach i innych wysokich samochodach a jesli sie cos zdarzy, to od tego sa ubezpieczenia

--
Picasso

Data: 2010-10-24 10:45:39
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-24 10:18, P_ablo pisze:
[...]

O takie nie mam do nikogo najmniejszego żalu, jeśli nawet zostanie plamka obcego lakieru to szmatka, automax, 5min i nie ma śladu.

[...]

Zawsze staram się parkować tak żeby to z prawej strony zostawało więcej miejsca żeby nikt mnie drzwiami nie walił, a sam wolę się trochę przecisnąć pilnując swoich drzwi.

Data: 2010-10-24 10:53:45
Autor: J.F.
Wyt³umaczcie mi jedn¹ kwestiê...
On Sun, 24 Oct 2010 10:18:33 +0200,  P_ablo wrote:
Z takimi nie spotkalem sie - moze raz, ale sam sobie bylem winien. Trzeba uwazac na parkowanie przy dostawczakach i innych wysokich samochodach a jesli sie cos zdarzy, to od tego sa ubezpieczenia

Nie sa. Ubezpieczenia sa od zdarzen ktore sie zdarzaja rzadko. A jak bedziesz chcial co roku jakies ryski naprawiac, to szybko sie
dowiesz kto za to placi.

J.

Wytłumaczcie mi jedną kwestię...