Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jark a ;)

Data: 2010-09-01 10:51:00
Autor: precz z PO
Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jark a ;)
:he®sk: pisze:

 czy to ci odwroceni tylem na zdjeciu nr 28 ?

Donald Tusk, ur. 22 IV 1957 w Gdańsku.
1982-1983 pracował dorywczo, m.in. jako sprzedawca pieczywa
1985-1988 robotnik w Spółdzielni Pracy Usług Wysokościowych Świetlik

Data: 2010-09-01 11:07:42
Autor: precz z PO
precz z PO pisze:
:he®sk: pisze:

 czy to ci odwroceni tylem na zdjeciu nr 28 ?

Donald Tusk, ur. 22 IV 1957 w Gdańsku.
1982-1983 pracował dorywczo, m.in. jako sprzedawca pieczywa
1985-1988 robotnik w Spółdzielni Pracy Usług Wysokościowych Świetlik

Donald Tusk: "Właśnie dziś tu sobie uświadomiłem, że za moich rządów wróciła matura z matematyki. A mi się matura z matematyki śni do dziś po nocach. I nie wiem, jak ją zdałem. To znaczy wiem, ale nie powinienem o tym głośno mówić"

Ekipa fachowców, zaczynając od szefa :)

Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jark a ;)