Wytargac klawisz

Data: 2011-05-31 14:16:53
Autor: Norbert
Wytargac klawisz
Witam

Jak bezpiecznie wyjac klawisz z klawiatury mechanicznej, ze switchami, tak,
zeby nic nie uszkodzic?

Norbert

Data: 2011-05-31 14:50:50
Autor: Mariusz Kruk
Wytargac klawisz
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Norbert"
Jak bezpiecznie wyjac klawisz z klawiatury mechanicznej, ze switchami, tak,
zeby nic nie uszkodzic?

Jak dot±d wszystkie "pełnoskokowe" klawiatury, które miałem w łapach
miały po prostu klawisze na wcisk (sprawdzić czy nie spacja, shift, czy
inny enter).

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,10161961
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-05-31 15:04:27
Autor: Norbert
Wytargac klawisz
Dnia Tue, 31 May 2011 14:50:50 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

Jak dotąd wszystkie "pełnoskokowe" klawiatury, które miałem w łapach
miały po prostu klawisze na wcisk (sprawdzić czy nie spacja, shift, czy
inny enter).

No wlasnie chodzi o shift i widze, ze tam sa jakies "druty". A opor stawia
mocny, wiec nie chce go uwalic, a musze zajrzec, bo prawa strona lekko haczy
i chce to zbadac.

ps. przypominam ze to klawiatura mechaniczna, nie zwykla, wiec moze byc inny
mechanizm mocowania klawisza.

Norbert

Data: 2011-05-31 15:28:49
Autor: Mariusz Kruk
Wytargac klawisz
[...]

A "zwykła" jest jaka? Telepatyczna?

wiec moze byc inny
mechanizm mocowania klawisza.

Etam. Pewnie standardowo na ¶rodku bolec na sprężynie, po bokach uszka
do klamry z drutu.

--