Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jarka ;)

Data: 2010-09-01 13:57:04
Autor: Eulalia Browarek
Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jarka ;)
Data: 2010-09-01 10:51:00
Autor: precz z PO
Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jark a ;)
:he®sk: pisze:

 czy to ci odwroceni tylem na zdjeciu nr 28 ?

Donald Tusk, ur. 22 IV 1957 w Gdańsku.
1982-1983 pracował dorywczo, m.in. jako sprzedawca pieczywa
1985-1988 robotnik w Spółdzielni Pracy Usług Wysokościowych Świetlik

Data: 2010-09-01 11:07:42
Autor: precz z PO
precz z PO pisze:
:he®sk: pisze:

 czy to ci odwroceni tylem na zdjeciu nr 28 ?

Donald Tusk, ur. 22 IV 1957 w Gdańsku.
1982-1983 pracował dorywczo, m.in. jako sprzedawca pieczywa
1985-1988 robotnik w Spółdzielni Pracy Usług Wysokościowych Świetlik

Donald Tusk: "Właśnie dziś tu sobie uświadomiłem, że za moich rządów wróciła matura z matematyki. A mi się matura z matematyki śni do dziś po nocach. I nie wiem, jak ją zdałem. To znaczy wiem, ale nie powinienem o tym głośno mówić"

Ekipa fachowcĂłw, zaczynajÄ…c od szefa :)

Data: 2010-09-01 16:11:24
Autor: Jesienny
Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jarka ;)
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
http://www.990px.pl/index.php/2010/09/01/solidarni-w-1980-roku/#more-8090

Zennon

Zdjęcia, zwłaszcza te z drugiej połowy lat 80 s± po prostu ZAJEBISTE!

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-09-01 17:27:27
Autor: wekon
"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:i5lm3g$hdo$1tioat.net...
http://www.990px.pl/index.php/2010/09/01/solidarni-w-1980-roku/#more-8090

Zennon

Co tam Leszek czy Jarek, na tym:

http://www.990px.pl/wp-content/uploads/2010/09/10_000_APP2000072537860.jpg

 znalazłem esbeckiego wasala.

wekon

Data: 2010-09-01 18:30:10
Autor: Jarek od kżyża
Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jarka ;)
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał

znalazłem esbeckiego wasala.

W lustrze.

Przemysław Warzywny

--

"Także Bogdan Lis zarzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu manipulowanie prawd±. - Lech Kaczyński nigdy nie był doradca MKS-u. A na terenie stoczni w 1980 r. był może godzinę, godzinę i 15 minut, nie więcej. I twierdzenie, że on występował w naszym imieniu jako negocjator w stosunku do ekspertów, którzy z nami współpracowali, jest ¶wiadom± chyba manipulacj±".

Data: 2010-09-02 08:03:47
Autor: wekon
"Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i5lv2j$6vf$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał

znalazłem esbeckiego wasala.

W lustrze.

Przemysław Warzywny

A to to my wiemy kawecki, że wy kapu¶ jeste¶cie.

wekon

Data: 2010-09-02 15:29:57
Autor: cirrus
Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jarka ;)
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c7f3e43$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wy towarzysze wszystko wiecie lepiej jak to w PZPR.

--
stevep

Data: 2010-09-01 18:27:32
Autor: Jarek od kżyża
Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jarka ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:i5lm3g$hdo$1tioat.net...
http://www.990px.pl/index.php/2010/09/01/solidarni-w-1980-roku/#more-8090

Zennon

S± obydwaj na 28 zdjęciu. Stoj± tyłem.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-02 11:04:03
Autor: wekon
"":heRsk:"" <eu_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:fpss76t93ng400sms5fle5iaj31hvd6khf4ax.com...

On Wed, 1 Sep 2010 17:27:27 +0200, in pl.soc.polityka you wrote:

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in
> [...]

rozpoznales siebie komuszku ?

tylko szczekać potrafisz kundelku. a fakt i tak pozostanie faktem.

wekon

Data: 2010-09-02 13:22:53
Autor: Polok_Prawdziwy
Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jarka ;)
http://www.990px.pl/index.php/2010/09/01/solidarni-w-1980-roku/#more-8090

Che...., cheee..., cheeeee....
- ciekawy jezem wielu ztych BOJOWNIKUW ŁO WOLNO¶ć, KAPITULIZM I DEMOKRACYJEM
dzisioj jakomkolwiek robotem mo...?

A jus ło jakimsik mieskanku własno¶ciowym, majontecku z wielgachnym łogrodem,
abo malu¶kim pensjonaciku niegodom...

--

Wytęż wzrok i znajdz Lecha albo Jarka ;)