Wytłumaczcie mi !!!

Data: 2010-05-05 11:22:08
Autor: MH
Wytłumaczcie mi !!!
Wyście mądre chłopy są , to wyjaśnijcie mi to zjawisko..  W Grecji rozpindol
ekonomiczny jak tralala , a EUR w stosunku do złotówy wali w górę. Na mój
chłopski rozum , powinno być URWA MAĆ dokładnie na odwrót.. Tak se myślę ...

MH

Data: 2010-05-05 02:58:37
Autor: J-23
Wytłumaczcie mi !!!
On 5 Maj, 11:22, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
[...]

Czy pomoc finansowa dla Grecji przewidziana jest w PLN? Bo wowczas
zloty na rykach finansowych powinien rosnac. Pieniadz jak kazdy towar,
podlega prawom popytu i podazy.

J-23 itede...

Data: 2010-05-05 03:02:16
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!
[...]

To źle se myślisz. Na kurs EUR względem PLN ma wpływ głównie sytuacja
w Polsce.
Popatrz jak EUR zachowuje się względem dolara, funta czy jena.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 13:08:24
Autor: MH
Wytłumaczcie mi !!!
> [...]

w Polsce.
Popatrz jak EUR zachowuje się względem dolara, funta czy jena.

==========
OK , chyba łapię o co chodzi. Ta tendencja może potrwać do 20-go czerwca.
W zależności od wyniku , albo się to utrzyma dalej , albo drastycznie PLN zyska.
Mam rację ??

Data: 2010-05-05 04:22:09
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!
On 5 Maj, 13:08, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

> [...]

W zależności od wyniku , albo się to utrzyma dalej , albo drastycznie PLN zyska.

Niewykluczone. Jesli jakims cudem Kaczor to wygra, to złotówka może
lecieć na pysk.
Jesli wygra Komorowski spadek bedzie zalezny wylacznie od kondycji
naszej gospodarki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 04:35:46
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!
On 5 Maj, 13:27, "EUR" <e...@eur.pl> wrote:
"Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote

>Jesli wygra Komorowski spadek bedzie zalezny wylacznie od kondycji
>naszej gospodarki.

Informacja jest jasna i klarowna, chcesz byc bogaty i duzo
zarabiac, glosuj na bronka z WSI, nikt tak o lud pracujacy
nie zadba jak kolesie, towarzysze i zwiazek radziecki

Bzdura. Komorowski jest bardziej przewidywalny jako polityk. Kaczory
już rządziły i wiadomo czego sie po nich spodziewać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 04:50:17
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!
On 5 Maj, 13:42, "EUR" <e...@eur.pl> wrote:
"Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote

>Bzdura. Komorowski jest bardziej przewidywalny jako polityk.
>Kaczory już rządziły i wiadomo czego sie po nich spodziewać.

Kolejny z druzyny fachowcow z PO. Lec do szefa i zapytaj,
kto byl w Polsce prezydentem przez przez ostatnie dwa
lata i jaki to mialo wplyw na zlotowke.

Weź poprawkę na ogólnoświatową recesję i będziesz miał swoją odpowiedź
specjalisto od siedmiu boleści.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 05:15:33
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!

36bd5f093...@e35g2000yqm.googlegroups.com...

>Weź poprawkę na ogólnoświatową recesję i będziesz miał swoją odpowiedź
>specjalisto od siedmiu boleści.

Co ma recesja do Kaczynskiego ?

Do Kaczyńskiego - nic. Do wartości złotówki względem euro - bardzo
dużo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 06:12:41
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!

86701f9ca...@e2g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> Co ma recesja do Kaczynskiego ?

>Do Kaczyńskiego - nic. Do wartości złotówki względem euro - bardzo

Teraz wroc do tego co napisales wczesniej, moze uda ci sie
wreszcie zrozumiec, ze skoro Kaczynski jako prezydent nie
mial wplywu na wartosc zlotowki przez ostatnie dwa lata,to
Kaczynski jako kolejny prezydent, rowniez nie bedzie mial.

Bredzisz. 7 maja 2008 kurs euro wynosił 3,43. Do lutego 2009 poleciał
na 4,90 (okres ataku spekulacyjnego) i do tamtego czasu stopniowo
maleje az do 4,02 dzisiaj.
Złotówka w okresie ostatnich dwóch lat mimo wszystko słabła, a skoro
Polskę kryzys dotknął w mniejszym stopniu niż Unię, to powinna się
umacniać.
Niekoniecznie musi się to wiązać wyłącznie z osobą Prezydenta, ale
zaufanie inwestorów do waluty jest zależne od polityków - im bardziej
skrajni - tym mniejsze.

Jeszcze troche i bedziecie w tym PO twierdzili, ze jak wygra Kaczynski, to krowy nie beda dawaly mleka.

Nie wiem, co będą w PO twierdzili odnośnie krów, ale Kaczyński jako
prezydent nie będzie zwiększał chęci inwestowania w Polsce.
Już się rozumiemy, czym mam zacząć się posługiwać rysunkami
poglądowymi? ;-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 06:51:15
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!
On 5 Maj, 15:27, "EUR" <e...@eur.pl> wrote:
>7 maja 2008 kurs euro wynosił 3,43. Do lutego 2009 poleciał
>na 4,90 (okres ataku spekulacyjnego) i do tamtego czasu stopniowo
>maleje az do 4,02 dzisiaj.

A teraz dawaj dowod na to, ze Kaczynski mial na to wplyw.

Po pierwsze - w poscie na ktrory odpowiedziales uzylem trybu
przypuszczajacego. To powinno dać ci jakąś wskazówkę.
Nie dało - nie mój problem.
Ty mi daj, że nie może mieć wpływu.

Moze byc z gazety wyborczej

Sorry, ale nie czytuję. Ale wierzę, że możesz coś zacytować.

> [...]
>Niekoniecznie musi się to wiązać wyłącznie z osobą Prezydenta, ale
>zaufanie inwestorów do waluty jest zależne od polityków - im bardziej

Tobie sie chyba wydaje, ze inwestor to taki glupi wyborca PO,
dlatego nie potrafi zrozumiec, kto i w jaki sposob ma w Polsce
wplyw na gospodarke.

Alez inwestor bardzo dobrze to wie. Dlatego zamiast inwestować w kraju
w którym Prezydentem jest człowiek o skrajnych poglądach, który
wiecznie staje okoniem - wybierze kraj gdzie polityka jest bardziej
przewidywalna, gdzie nie ma ciągłej walki na linii rząd-prezydent,
czyli tam gdzie ryzyko jest mniejsze.

Zapytaj moze dunalda, on ma dosyc jasny
poglad na temat funkcji pelnionej przez prezydenta.

Dunald może sobie mieć dowolny pogląd na wszystko - mnie interesuje
tylko to co stanowi prawo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 07:34:43
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!
On 5 Maj, 16:10, "EUR" <e...@eur.pl> wrote:
Na przyklad, to zdanie, jest w trybie przypuszczajacym:

Przyczepiłeś się do Kaczora - trzymaj się Kaczora.

>Nie dało - nie mój problem.
>Ty mi daj, że nie może mieć wpływu.

Juz daje: Jesli wygra Komorowski złotówka może lecieć na pysk.
Pasuje ?

Miotasz się. Ale powyżej stawiasz pewną tezę - przeprowadź zatem
dowód.

>Sorry, ale nie czytuję. Ale wierzę, że możesz coś zacytować.

Jak nie czutajesz, to moze byc Financial Times.
Tez nie czytujesz ?

Dawaj.

> [...]
>wiecznie staje okoniem - wybierze kraj gdzie polityka jest bardziej
>przewidywalna, gdzie nie ma ciągłej walki na linii rząd-prezydent,

Bredzisz jak cyc w komunistycznej goraczce, co dosyc latwo
mozna udowodnic, siegajac do informacji podanych przez rzad
dunalda, a dotyczacych okresu w ktorym Kaczynski byl prezydentem:

"Znaczący poziom zagranicznych inwestycji bezpośrednich (BIZ)..."

Miotasz się. Cytat był bardzo ładny, tylko wcześniej prosiłem, żebyś
uwzględnił efekt recesji. Akurat to, że Polska została dotknięta nim w
stopniu mniejszym niż inne kraje mogło mieć decydujący wpływ na
analizę ryzyka. Teraz gdy Europa wychodzi powoli z kryzysu - inne
czynniki zaczną mieć większe znaczenie.
Jak chociażby Prezydent. Comprende?

>Dunald może sobie mieć dowolny pogląd na wszystko - mnie interesuje
>tylko to co stanowi prawo.

Problem w tym, ze twoje zainteresowania sa tak waskie jak
twoje umiejetnosci oceny zachowan inwestorow, co jest w
tej grupie bardzo typowe dla PO-fanatkow.

Za to twoje zdolności wyciągania wniosków są zerowe. Zwłaszcza w
kwestii preferencji politycznych i fanatyzmu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 08:55:53
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!
On 5 Maj, 16:49, "EUR" <e...@eur.pl> wrote:
> Ale powyżej stawiasz pewną tezę - przeprowadź zatem
>dowód.

Po co ? Teza jest twoja, ja jedynie ja modyfikuje.

W chwili gdy ją modyfikujesz - jest juz twoja. Oj zajecia z logiki by
sie przydały.

Tryb ci nie odpowiada ?

Nie odpowiada mi twoj brak konsekwencji.

>Dawaj.

Co mam dawac ? Za kazdym razem kiedy wpadnie ci cos
do twojej glowki, ja mam ci udowodnic, ze ktos juz
o tym napisal w zagranicznej prasie ?

Aha. Czyli ot tak sobie rzucasz tytuły. W porządku. Zatem Wall Street
Journal, Harvard Business Review i Forbes.

"Znaczący poziom zagranicznych inwestycji bezpośrednich (BIZ) świadczy o...."

Do tego cytatu juz sie odnosiłem. Szkoda, ze nie zrozumialeś. No cóż -
trudno.
Dla mnie EOT.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 10:12:22
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!
On 5 Maj, 18:13, "EUR" <e...@eur.pl> wrote:
"Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote

>Aha. Czyli ot tak sobie rzucasz tytuły. W porządku.
>Zatem Wall Street Journal, Harvard Business Review i Forbes.

Masz poczytaj sobie ekonomisto i znajdz tam cokolwiek na temat
Kaczynskiego i jego wplywu na inwestycje w Polsce:http://www.eubusiness.com/europe/poland/invest

>Dla mnie EOT.

Super, lec na ulice straszyc ludzi Kaczynskim.

Jarek sam zrobi to najlepiej.

Data: 2010-05-05 13:46:20
Autor: Klin
Wytłumaczcie mi !!!
Użytkownik Leszczur napisał:

Bzdura. Komorowski jest bardziej przewidywalny jako polityk. Kaczory
już rządziły i wiadomo czego sie po nich spodziewać.

Pozdro

L'e-szczur

   Jeśli okaże się, że L.Kaczyński zginął w zamachu, a nie zostanie
   zrealizowany wariant "Roberta Kennedyego" wiecie co mam na myśli,
   to wygra Jarosław.

Data: 2010-05-05 17:31:35
Autor: cirrus
Wytłumaczcie mi !!!
Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:4be15a99$0$17101$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale na chuju.

--
stevep

Data: 2010-05-05 13:19:46
Autor: PaPi
Wytłumaczcie mi !!!
To źle se myślisz. Na kurs EUR względem PLN ma wpływ głównie sytuacja
w Polsce.

A co zmienilo sie w ciagu ostatniego tygodnia w tejze sytuacji ?
IMHO to zwykla spekulacja. Min. zeby zabezpieczyc sie przed skutkiem takowych powinnismy przyjac euro.

Data: 2010-05-05 04:34:26
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!
On 5 Maj, 13:19, PaPi <1...@2.3> wrote:
> To źle se myślisz. Na kurs EUR względem PLN ma wpływ głównie sytuacja
> w Polsce.

A co zmienilo sie w ciagu ostatniego tygodnia w tejze sytuacji ?
IMHO to zwykla spekulacja.

Jeśli jest to atak spekulacyjny to mamy NBP ma instrumenty, zeby sobie
z nim radzic.

Min. zeby zabezpieczyc sie przed skutkiem
takowych powinnismy przyjac euro.

Zgoda - ryzyko ataku zmaleje do zera. Ale zeby przyjac euro trzeba
spełnić kilka warunków. Deficyt budzetowy nie moze byc wiekszy niz 3%,
zadluzenie nie wieksze niz 60% PKB, stabilizacja kursu walut i
wysokość stóp procentowych na odpowiednim poziomie.
Zatem to nie tylko kwestia naszych chęci ale i możliwości.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 13:42:18
Autor: PaPi
Wytłumaczcie mi !!!
A co zmienilo sie w ciagu ostatniego tygodnia w tejze sytuacji ?
IMHO to zwykla spekulacja.

Jeśli jest to atak spekulacyjny to mamy NBP ma instrumenty, zeby sobie
z nim radzic.

Moze i ma ale te instrumenty sa niewystarczajace by taki atak przetrzymac.

[...]

Ano niestety. Tym bardziej ze spelnienie tych wszystkich warunkow, czy mielibysmy przyjac euro czy nie, wyszloby tylko na dobre naszej gospodarce.

Data: 2010-05-05 06:53:04
Autor: Leszczur
Wytłumaczcie mi !!!
On 5 Maj, 13:42, PaPi <1...@2.3> wrote:

> Jeśli jest to atak spekulacyjny to mamy NBP ma instrumenty, zeby sobie
> z nim radzic.

Moze i ma ale te instrumenty sa niewystarczajace by taki atak przetrzymac..

Ten z 2009 jakoś się udało.

Ano niestety. Tym bardziej ze spelnienie tych wszystkich warunkow, czy
mielibysmy przyjac euro czy nie, wyszloby tylko na dobre naszej gospodarce.

Tak, ale w kraju gdzie wybory są co 4 lata, a plany należy robić na 10
- trudno jest przeprowadzić właściwe reformy tak, żeby nie zniechęcić
do siebie wyborców. PO nawet durnego KRUS nie może zlikwidować, bo do
rządzenia potrzebuje PSL.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-05 14:38:18
Autor: Tomy M.
Wytłumaczcie mi !!!
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:19655367-7061-4ed6-ab31-2492e1728642s29g2000yqd.googlegroups.com...

Jeśli jest to atak spekulacyjny to mamy NBP ma instrumenty, zeby sobie
z nim radzic.

Mieliśmy ... jeżeli nadal odbywać się będzie
dojenie NBP przez rząd to te środki niewystarczą.
Spekulanci grają na spadek i to jest jedyna przyczyna.
Nie ma przyczyn gospodarczych, przyczyną są zawsze
inwestorzy, dane gospodarcze służa tylko do manipulacji
tymi ludźmi.

Tomy M.

Data: 2010-05-05 14:34:25
Autor: Tomy M.
Wytłumaczcie mi !!!
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000022c3.4be138c0newsgate.onet.pl...
Wyście mądre chłopy są , to wyjaśnijcie mi to zjawisko..  W Grecji rozpindol
ekonomiczny jak tralala , a EUR w stosunku do złotówy wali w górę. Na mój

  Tusk wyciąga kasę z NBP ... to sygnał dla spekulantów
aby grać na spadek wartości waluty bo NBP będzie
musiało rozwazniej bronić wartości złotówki.

  Kursy walut nie mają nic wspólnego z gospodarką, od kiedy jest
Fiorex to ustalają je banki i spekulanci.

Tomy M.

Wytłumaczcie mi !!!