Wytłumaczcie mi !!!

Data: 2010-05-05 14:34:25
Autor: Tomy M.
Wytłumaczcie mi !!!
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000022c3.4be138c0newsgate.onet.pl...
Wyście mądre chłopy są , to wyjaśnijcie mi to zjawisko..  W Grecji rozpindol
ekonomiczny jak tralala , a EUR w stosunku do złotówy wali w górę. Na mój

  Tusk wyciąga kasę z NBP ... to sygnał dla spekulantów
aby grać na spadek wartości waluty bo NBP będzie
musiało rozwazniej bronić wartości złotówki.

  Kursy walut nie mają nic wspólnego z gospodarką, od kiedy jest
Fiorex to ustalają je banki i spekulanci.

Tomy M.

Wytłumaczcie mi !!!