Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...

Data: 2011-01-14 07:37:41
Autor: Tzva Adonai
Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...
Jakie właściwie znaczenie ma ten raport o katastrofie w Smoleńsku?..
Jaka to różnica czy samolot Kaczyńskiego spadł z winy pilotów czy to
był zamach?.. Nawet jeśli rząd sporządziłby raport w którym
jednoznacznie wskazywałby na winę Rosjan, to co by to właściwie dało
Polsce prócz radykalnego pogorszenia relacji z Rosją?.. Który kraj na
świecie (prócz Gruzji) poparłby tezy zawarte w tym raporcie?.. Jeżeli
rząd i parlament przyjąłby raport o zamachu, to Polska de facto
znalazłaby się w stanie wojny z Rosją... Z czym wy możecie ruszyć na
Rosję, z waszymi dmuchanymi rosomakami?.. Cała ta awantura, jeśli
komuś faktycznie się opłaca to wyłącznie aktywistom PiS i rodzinom
poległych... Dlatego moim zdaniem nie warto jej wszczynać...

Data: 2011-01-14 08:52:07
Autor: zbig
On 14 Sty, 16:37, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Jakie właściwie znaczenie ma ten raport o katastrofie w Smoleńsku?...
Jaka to różnica czy samolot Kaczyńskiego spadł z winy pilotów czy to
był zamach?..

ma to znaczenie wręcz podstawowe w kwestii odszkodowań i ubezpieczeń

Data: 2011-01-14 15:47:20
Autor: obserwator
Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...

a jakie znaczenie mialo wyjasnianie katastrofy izraelskiego samolotu?

http://partyzantka.salon24.pl/265171,co-gdyby-pod-smolenskiem-rozbil-sie-izraelski-samolot

Data: 2011-01-14 15:53:33
Autor: obserwator
Dokladny opis postepowania Izraela po katastrofie helikoptera
Data: 2011-01-14 17:17:19
Autor: boukun
Dokladny opis postepowania Izraela po katastrofie helikoptera

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:igprht$fml$1inews.gazeta.pl...
w Rumunii:

http://blogmedia24.pl/node/34387

Widać, wy Żydzi macie to we krwi...

boukun

Data: 2011-01-14 17:20:11
Autor: Panslavista

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:igptc0$kq9$1mx1.internetia.pl...

[...]

Co ten helikopter tam robił?

Data: 2011-01-14 16:57:22
Autor: u2
W dniu 2011-01-14 16:47,  obserwator pisze:

a jakie znaczenie mialo wyjasnianie katastrofy izraelskiego samolotu?

http://partyzantka.salon24.pl/265171,co-gdyby-pod-smolenskiem-rozbil-sie-izraelski-samolot

Oj tam, śledztwo i tak wykaże że za wszystko odpowiada Kaczyński :)

Data: 2011-01-14 16:41:10
Autor: Panslavista

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:25195cad-26aa-42d5-b5fa-a4bdb74aaa57z5g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

I ty parchu przeciw reszcie parchów?!!!

Data: 2011-01-14 07:45:48
Autor: Tzva Adonai
Wyt�umaczcie mi, bo czego� nie rozumiem...
Panslavista napisał(a):

I ty parchu przeciw reszcie parchow?!!!

Morda w kubeł kacapski dziadu, gdy rozmawiają Polacy...

Data: 2011-01-14 15:48:47
Autor: obserwator
Wyt?umaczcie mi, bo czego? nie rozumiem...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Morda w kubeł kacapski dziadu, gdy rozmawiają Polacy..

przeciez ty nie uwazasz sie za Polaka, wiec o co ci chodzi?

Data: 2011-01-14 16:46:22
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:25195cad-26aa-42d5-b5fa-a4bdb74aaa57z5g2000yqb.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Ale spójrz na to inaczej. Na bazie czego PiS może jeszcze w ogóle istnieć? Lech Kaczyński zginął ze względu na szerzoną na zewnątrz rusofobię i Jarosław też tylko dzięki temu istnieje i też pewno chce odejść z pompą...

boukun

Data: 2011-01-14 08:01:46
Autor: Tzva Adonai
Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...
boukun napisał(a):

Lech Kaczynski zginal ze wzgledu na szerzona na zewnatrz rusofobie

Bardziej chyba kremlofobię, która tylko czasem przechodziła w
rusofobię.. Dajmy na to te szalone pomysły z likwidowaniem pomników
poległych żołnierzy radzieckich - Kaczyński myślał, że wkurwi tym
Kreml, a Kreml miał to w dupie i tylko wykorzystywał to do szerzenia
antypolskich nastrojów i zbijania na nich politycznego kapitału..
Kreml jednak nigdy nie mordowałby Kaczki z taki błahego powodu jak
brak sympatii do Rosji.. Tu mogłoby chodzić o budowanie pozycji Polski
w oparciu o obecność militarną USA w europie środkowo-wschodniej..
Jednak gdy Obama dogadał się z Putinem i Polska została ponownie
wydymana, to i nawet to zagrożenie minęło.. Myślę, że jeśli faktycznie
Kreml zniknął Kaczora, to z zupełnie innego powodu.. Tylko za cholerę
nie mogę odgadnąć jakiego... I choćby to nastraja mnie sceptycznie co
do wyciągania pochopnych wniosków nt. zamachu..

Data: 2011-01-14 16:06:55
Autor: obserwator
Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):  Myślę, że jeśli faktycznie
Kreml zniknął Kaczora, to z zupełnie innego powodu.. Tylko za cholerę
nie mogę odgadnąć jakiego... I choćby to nastraja mnie sceptycznie co
do wyciągania pochopnych wniosków nt. zamachu.

z jakiego powodu Kreml zniknal Kaczynskiego?

a z jakiego powodu zniknal Litwinienke czy Politkowska? Taka jest ich kagebowska logika: oko za oko zab za zab. Juz sama polityka zagraniczna ktora prowadzil Kaczynski, byla wystarczajacym
powodem zemsty na Kaczynskim.

Data: 2011-01-14 08:19:37
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

a z jakiego powodu zniknal Litwinienke czy Politkowska?
Juz sama polityka zagraniczna ktora prowadzil Kaczynski, byla wystarczajacym
powodem zemsty na Kaczynskim.

No i właśnie tu się mylisz.. Litwinienko i Politkowska faktycznie byli
niewygodni.. Pierwszy dysponował informacjami na temat aranżowania
przez FSB "zamachów terrorystycznych" w Rosji by w ten sposób uzyskać
polityczne przyzwolenie na prowadzenie działań wojennych przeciwko
Czeczeni.. To samo Politkowska... Ci dwoje byli jak wrzód na dupie,
dlatego Kreml ich wyciął.. Ale działalność Kaczyńskiego tylko z pozoru
była antykremlowska... Dzięki jego idiotycznym wyskokom Rosja zyskała
ogromne poparcie w kwestii olewania i poniżania Polski zwłaszcza wśród
krajów zachodnioeuropejskich... Kaczyńskiemu zawdzięczamy też de facto
tak szybki proces powstawania Nord Steam... Rosjanie przy pomocy
Kaczyńskiego wykreowali obraz Polski jak kraju nieprzewidywalnego,
awanturniczego i przeciwnego polepszaniu stosunków na linii UE -
Rosja... Tak więc konkludując, Kaczyński z całym swoim bagażem lęków,
kompleksów, obsesji i paranoi, którymi epatował bezsilnie jak dziecko,
był paradoksalnie na rękę Kremlowi, który dzięki temu w sposób
szalenie prosty mógł marginalizować znaczenie Polski w świecie...

Data: 2011-01-14 17:16:26
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:igpsav$i66$1inews.gazeta.pl...
[...]

Polityka Kaczyńskich:
Kręcili nowy film, tym razem dokumentalny, oparty na faktach autentycznych pt. "O dwóch takich, co skłócili nas z Ruskimi i z Niemcami, a sprzedali Żydom"...

boukun

Data: 2011-01-14 16:55:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-14 16:37, Tzva Adonai pisze:
[...]

No jakby na to nie patrzeć - w interesie Polski, jako kraju leży to żeby nie zostało udowodnione że to Rosjanie są sprawcami zamachu. Pokrętne to, ale taka jest prawda.

Data: 2011-01-14 16:02:23
Autor: obserwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
No jakby na to nie patrzeć - w interesie Polski, jako kraju leży to żeby nie zostało udowodnione że to Rosjanie są sprawcami zamachu. Pokrętne to, ale taka jest prawda.

a jakiz to niby interes Polski ma byc? --

Data: 2011-01-14 17:02:26
Autor: Panslavista

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:igprm0$nc8$1news.onet.pl...
[...]

To prawda, ale to z powodu planu zamachu dzieła parchactwa - zniszczenia przyjaznych stosunków z Polską, o czym Rosjanie otwarcie mówią - wolna Polska leży w interesach Rosji i Rosjan, a przyjazne stosunki w interesie Polski i Polaków, prawdziwych Polaków, a nie przebierańców...

Data: 2011-01-14 16:10:23
Autor: obserwator
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
[...]

wolna Polska nie lezy w interesie Kremla. Rosjanie jako narod nie maja tam nic
do gadania. Juz panu tlumaczylem, jakie parchy za tym wszytskim stoja i to sa
parchy ktore z Jaruzelskim wspolpracowaly. Parchy tez sa rozne jak i Polacy czy Rosjanie.

Data: 2011-01-14 17:21:37
Autor: Panslavista

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:igpshf$irv$1inews.gazeta.pl...

wolna Polska nie lezy w interesie Kremla. Rosjanie jako narod nie maja tam nic
do gadania. Juz panu tlumaczylem, jakie parchy za tym wszytskim stoja i to sa
parchy ktore z Jaruzelskim wspolpracowaly.

Nieprawda, prawda, prawda.

Data: 2011-01-14 16:37:58
Autor: obserwator
Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Nieprawda, prawda, prawda.

wie pan co? ktos kto ma na wszytko jedno wytlumaczenie i zwala wine ciagle na
ufo, cyklistow, zydow, pomidory i nie potrafi poza tepa propaganda, podac
sensownego argumentu - to niestety fanatyk i obsesesjonista. Wiec nie mozna go traktowac powaznie. Pan wybaczy, ale pan pierdoli.

Data: 2011-01-14 17:50:00
Autor: Panslavista

"obserwator " <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:igpu55$nes$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obym mógł jak najdłużej...

Data: 2011-01-14 16:55:08
Autor: obserwator
Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
Obym mógł jak najdłużej...

a gadaj pan co pan chcesz, widocznie na wiecej wysilku intelektualnego pana
juz nie stac. Tak bywa niestety na starosc. Ale jesli panu to sprawia jakas przyjemnosc, to
Bog z panem.

Data: 2011-01-14 17:12:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-14 17:02, Panslavista pisze:

[...]

"Parchy" nie mają tu nic do rzeczy. Po prostu na pogorszeniu stosunków z Rosją możemy tylko stracić, natomiast nic nie zyskamy.

Data: 2011-01-14 16:24:49
Autor: obserwator
Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a): ..

"Parchy" nie mają tu nic do rzeczy. Po prostu na pogorszeniu stosunków z Rosją możemy tylko stracić, natomiast nic nie zyskamy.
 owszem maja i Panslavista ma czesciowa, ale nie calkowita racje.

Albo glabie nic nie rozumiesz, albos prosowiecki prowokator.
To nie mozlieaby ktos kto jest Polakiem, tak krecil na tej grupie jak ty.

Jak sie qurwa nie orientujesz w sytuacji politycznej pomiedzy Polska a
Kremlem, to zamknij sobie ten glupi ryj.

Data: 2011-01-14 17:23:30
Autor: Panslavista
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:igpsm5$qbi$1news.onet.pl...

"Parchy" nie mają tu nic do rzeczy. Po prostu na pogorszeniu stosunków z Rosją możemy tylko stracić, natomiast nic nie zyskamy.

I to jest skutek - porządany przez parchów.

Data: 2011-01-14 16:32:15
Autor: obserwator
> [...]

I to jest skutek - porządany przez parchów.
 panie na litosc Boga, to jest skutek pozadany przez kagiebistow (moskowitow),
juz panu tlumaczylem. Parchy ktore sa w tym celu wykorzystywane, robia
dokladnie to co robily w czasie inplantowania komuny w Polsce, Rosji i potem
na swiecie. Taki Michnik- parch nad parchami, jest agentem pracujacym przede
wszytkim dla czekistow i Moskowii, ale jednoczesnie broni swoich tzn. tych
ktorzy maja takie jak on korzenie, ale jesli jakis parch wejdzie mu w parade,
to tez go zalatwi, bo on jest przede wszytskim kopnietym w mozg, czekista.

W tym dziele uszczesliwiania swiata parchy by nic nie zdzialaly, gdyby nie glupie i sprzedajne goje (mowiac juz tak jezykiem talmudystow).

Prosze zobaczyc ile tego gowna gojowskiego ktore popiera kagiebistow,
namnozylo sie w Polsce. Mysl pan logicznie, a nie jak skleretyk.

Data: 2011-01-14 17:34:15
Autor: u2
W dniu 2011-01-14 17:32, obserwator pisze:
Prosze zobaczyc ile tego gowna gojowskiego ktore popiera kagiebistow,
namnozylo sie w Polsce. Mysl pan logicznie, a nie jak skleretyk.

Zadziwiające, bo Żyda Chodora czekiści gnębią w Rosji Putina.

Tyle, że Chodor chciał oczyścić ruski byznes i to się pewnie polskim
merdiom nie podoba.

Data: 2011-01-14 16:50:31
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Zadziwiające, bo Żyda Chodora czekiści gnębią w Rosji Putina.

Tyle, że Chodor chciał oczyścić ruski byznes i to się pewnie polskim

przeciez napisalem: *Taki Michnik- parch nad parchami, jest agentem pracujacym przede
[...]

to bylo na temat polskich parchow, ktorych wykancza Michnik, jesli mu wejda w parade. Ale to samo twierdzenie dotyczy Rosji. Sam Putin nie wykancza tych
parchow ktorzy sa mu ulegli i wykorzystuje ich dla wlasnych, poteznych interesow.

Akurat Chodorowski, zrobil biznes zaraz po pieristrojce. Panowal tam wtedy
niesamowity balagan. Rosje byla wowczas rozsprzedawna przez kagiebistow za friko.

Taki Chodorowski nie mial przeciez wlasnych pieniedzy, wiec ktos go na pewno
finansowal. Tam w wowczas, mozna bylo robic niesamowite intersy.

Jak przyszedl Putin, to kagiebisci zaczeli odbierac majatki takim jak
Chodorowski. Przeciez to przestepcy i mafiozi ostatniego sortu sa.
   Ruscy kagiebisci przejeli te majatki tylko i wylacznie dla siebie, a nie dla
Rosjan jako narodu.

Teraz jak kagiebisci wszytko przejeli, zaden powazny biznes tam juz sie nie
zapusci, bo kazdy sie boi mafiozow i mordercow.

Data: 2011-01-14 17:59:00
Autor: u2
W dniu 2011-01-14 17:50,  obserwator pisze:
Sam Putin nie wykancza tych
parchow ktorzy sa mu ulegli i wykorzystuje ich dla wlasnych, poteznych interesow.

Osobiście wątpię w te jego potężne interesy. To zwykły kurdupel.

Data: 2011-01-14 17:16:22
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Osobiście wątpię w te jego potężne interesy. To zwykły kurdupel.

no troche przesadzilem:) Reasumujac, to tez wlasciwie kukla, taka jak
Komoruski i Donek. Za ich plecami siedza ci wlasciwi, co nimi steruja:)

Donek- SB, Komoruski - WSI.

Data: 2011-01-14 17:35:59
Autor: Panslavista

"obserwator " <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:igptqe$mic$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Prosze zobaczyc ile tego gowna gojowskiego ktore popiera kagiebistow,
namnozylo sie w Polsce. Mysl pan logicznie, a nie jak skleretyk.

Ależ nie ma sprzeczności między nami w tym względzie.

Data: 2011-01-15 02:50:31
Autor: Jaksa
WytÂłumaczcie mi, bo czegoÂś nie rozumiem...
On Fri, 14 Jan 2011 17:02:26 +0100, Panslavista <prawusek@interia.pl>  wrote:

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message
W dniu 2011-01-14 16:37, Tzva Adonai pisze:
Jakie wÂłaÂściwie znaczenie ma ten raport o katastrofie w SmoleĂąsku?..
Jaka to ró¿nica czy samolot Kaczyùskiego spad³ z winy pilotów czy to
byÂł zamach?.. Nawet jeÂśli rzÂąd sporzÂądziÂłby raport w ktĂłrym
jednoznacznie wskazywaÂłby na winĂŞ Rosjan, to co by to wÂłaÂściwie daÂło
Polsce prĂłcz radykalnego pogorszenia relacji z RosjÂą?.. KtĂłry kraj na
Âświecie (prĂłcz Gruzji) poparÂłby tezy zawarte w tym raporcie?.. JeÂżeli
rz¹d i parlament przyj¹³by raport o zamachu, to Polska de facto
znalazÂłaby siĂŞ w stanie wojny z RosjÂą... Z czym wy moÂżecie ruszyĂŚ na
RosjĂŞ, z waszymi dmuchanymi rosomakami?.. CaÂła ta awantura, jeÂśli
komuœ faktycznie siê op³aca to wy³¹cznie aktywistom PiS i rodzinom
polegÂłych... Dlatego moim zdaniem nie warto jej wszczynaĂŚ....

No jakby na to nie patrzeĂŚ - w interesie Polski, jako kraju leÂży to Âżeby
nie zostaÂło udowodnione Âże to Rosjanie sÂą sprawcami zamachu. PokrĂŞtne  to,
ale taka jest prawda.

To prawda, ale to z powodu planu zamachu dzieÂła parchactwa - zniszczenia
przyjaznych stosunkĂłw z PolskÂą, o czym Rosjanie otwarcie mĂłwiÂą - wolna
Polska leÂży w interesach Rosji i Rosjan, a przyjazne stosunki w interesie
Polski i PolakĂłw, prawdziwych PolakĂłw, a nie przebieraĂącĂłw...

Co do mnie, zaluje ze Hansy z Kurtami troche spaprali robote na wschodzie.
Mogli smialo jeszcze te 100 milionow Kacapow poslac do Wiecznej Kacapii...

Jaksa

Data: 2011-01-17 10:31:32
Autor: Tomek
[...]

Wg mnie miałoby to olbrzymie znaczenie zwłaszcza dla NATO. Być może Obama tak łatwo nie dałby sie manipulować. Rewizji musiałyby być poddane wszelkie inicjatywy rozbrojeniowe i gospodarcze. Sądzę, że NATO przestałoby konsultować z Rosją jakiekolwiek posunięcia ew. wyszłoby na jaw zakłąmanie niektórych rządów (nie oszukujmy się - za Polskę nikt nie będzie umierał). Ale wtedy będzie przynajmniej wiadomo, na czym stoimy.
Tomek

Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...