Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...

Data: 2011-01-17 10:31:32
Autor: Tomek
Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:25195cad-26aa-42d5-b5fa-a4bdb74aaa57z5g2000yqb.googlegroups.com...
Jakie właściwie znaczenie ma ten raport o katastrofie w Smoleńsku?..
Jaka to różnica czy samolot Kaczyńskiego spadł z winy pilotów czy to
był zamach?.. Nawet jeśli rząd sporządziłby raport w którym
jednoznacznie wskazywałby na winę Rosjan, to co by to właściwie dało
Polsce prócz radykalnego pogorszenia relacji z Rosją?.. Który kraj na
świecie (prócz Gruzji) poparłby tezy zawarte w tym raporcie?.. Jeżeli
rząd i parlament przyjąłby raport o zamachu, to Polska de facto
znalazłaby się w stanie wojny z Rosją... Z czym wy możecie ruszyć na
Rosję, z waszymi dmuchanymi rosomakami?.. Cała ta awantura, jeśli
komuś faktycznie się opłaca to wyłącznie aktywistom PiS i rodzinom
poległych... Dlatego moim zdaniem nie warto jej wszczynać...

Wg mnie miałoby to olbrzymie znaczenie zwłaszcza dla NATO. Być może Obama tak łatwo nie dałby sie manipulować. Rewizji musiałyby być poddane wszelkie inicjatywy rozbrojeniowe i gospodarcze. Sądzę, że NATO przestałoby konsultować z Rosją jakiekolwiek posunięcia ew. wyszłoby na jaw zakłąmanie niektórych rządów (nie oszukujmy się - za Polskę nikt nie będzie umierał). Ale wtedy będzie przynajmniej wiadomo, na czym stoimy.
Tomek

Wytłumaczcie mi, bo czegoś nie rozumiem...