Wytnij chip

Data: 2010-12-25 19:45:44
Autor: animka
Wytnij chip
- oryginalne tusze są jednak dość drogie, a zamienniki to pasmo problemów z uwagi na zastosowaną przez Canona technologię zabezpieczania tuszy chipami. Próbując montować zamiennik można poczuć się jak pirat - wytnij chip z oryginalnego tuszu, zamontuj w zamienniku, ignoruj ostrzeżenia o braku tuszu ...
W opiniach:
http://www.ceneo.pl/;0151833176-10.htm

Jak wyciąć chip z z oryginalnego tuszu do Brother MFC 250C?

--
animka

Data: 2010-12-25 20:54:43
Autor: JoteR
Wytnij chip
"animka" napisała:

[...]

No ale to zmartwienie posiadaczy Canonów. Ci, conie chcą mieć takich problemów, kupują Brothery ;->

Jak wyciąć chip z z oryginalnego tuszu do Brother MFC 250C?

Jaki chip? Przecież to też kartridż typu LC980/1100 (taki jak do mojej MFC295CN), który właśnie obracam w łapach, tu żadnego chipa nie ma albo ja już niedowidzę?

JoteR

Data: 2010-12-25 21:45:46
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-25 20:54, JoteR pisze:

[...]

Myślałam, że w tych też są jakieś czipy i nie wiem jak one wyglądają. Pytam na wszelki wypadek, bo trzeba będzie wkrótce wsadzić nowy zółty tusz. Boję się też czy jakiś zamiennik nie zaleje mi drukarki.

Gdzieś czytałam też, że żeby drukarka nie krzyczała, że tusz się kończy i nie odmawiała drukowania to należy okienko wskaźnika (w kadridżu) zakleić lub zamazać. Jeszcze tego nie praktykowałam i nie wiem czy ma to jakiś sens.

--
animka

Data: 2010-12-25 22:54:08
Autor: JoteR
Wytnij chip
"animka" napisała:

[...]

Spokojnie, ja już wymieniałem czarny i żadne kombinacje z chipem nie były potrzebne. Co prawda na niektórych aukcjach można spotkać te kartridże z dopiskiem "NEW CHIP", no ale to SS-mani z (za przeproszeniem) Allegro, oni każdą bzdurę napiszą, byle tylko swój chłam opchnąć.

[...]

Na forach jak zwykle bełkot nie na temat, z którego nijak nie wynika, czy ów tajemniczy chip w istocie występuje kartridżach do Brothera, czy nie. Tak więc trzeba samemu to wypraktykować ;-)

JoteR

Data: 2010-12-25 22:08:04
Autor: m4rkiz
Wytnij chip
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:if5p63$qet$1@inews.gazeta.pl...
Na forach jak zwykle bełkot nie na temat, z którego nijak nie wynika, czy ów tajemniczy chip w istocie występuje kartridżach do Brothera, czy nie. Tak więc trzeba samemu to wypraktykować ;-)

brothera juz nie mam ale 980 na bank chipow nie ma, nie jestem za to pewnien czy tam
nie bylo jakiegos sprawdzania poziomu przez przeswietlanie okienka w kartridzu
dioda na podczerwien (gdzies to widzialem ale nie jestem pewien czy to ten brother)

w kazdym razie zamienniki i tak sie wklada bez zadnych kombinacji

Data: 2010-12-25 23:45:22
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-25 23:08, m4rkiz pisze:
Użytkownik "JoteR"<joter@pf.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

Czy tam gdzie otworek z tuszem jest zaklejony papierkiem wkładam do drukarki z tym papierkiem, czy papierek zdzieram? Chodzi mi o te nieoryginalne. Kupiłam na jesieni 2 szt na giełdzie pod Stodołą i facet mi powiedział zeby wsadzać do drukarki z tym papierkiem, a głowica sama przebije ten papierek. W rezultacie drukarka mi nie drukowała, brakowało jej tego pojemnika, więc pozostałości tego papierka zdarłam i znowu pojemnik wsadziłam do kasety na ten tusz. Zaczął się wylewać, więc ze strachu szybko go wywalilam i znowu musiałam drukarkę (po czerwonym tuszu) czyścić.
Być może powinnam wtedy najpierw przeprowadzić czyszczenie kadridży i może by było ok, ale ja wtedy byłam zielona jeśli chodzi o tę drukarkę.
A tusz powinien być dobry bo to był (ten co kupiłam za Stodołą) Print Lab z certyfikatem.

--
animka

Data: 2011-01-06 00:27:49
Autor: Jawi
Wytnij chip
W dniu 2010-12-25 23:45, animka pisze:
[...]
no to okazuje się, że nie jesteś pewna jak zamocować pojemnik zamiennik, ale sprzedawcy posłałaś negatywa, że to jego wina:))Teraz powinien to przeczyatć i masz odwetowca:)

Data: 2011-01-06 21:00:27
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2011-01-06 00:27, Jawi pisze:
no to okazuje się, że nie jesteś pewna jak zamocować pojemnik zamiennik,
ale sprzedawcy posłałaś negatywa, że to jego wina:))Teraz powinien to
przeczyatć i masz odwetowca:)

Tusz spod Stodoły (giełda komputerowa) z papierkiem nie działał. Drukarka tuszu nie widziała. Zerwałam papierek zakrywający otworek z tuszem, drukarka rozpoznała tusz, ale wylała.
Mądry Polak po szkodzie. Ja takich, ani żadnych cyrków z drukarką Lexmark przez 15 lat nie miałam.

--
animka

Data: 2010-12-25 23:57:53
Autor: animka
Wytnij chip
[...]

No własnie czytałam gdzieś, żeby zakleić lub zamazać okienko wskazujące poziom tuszu na kadridzu. Po to, żeby drukarka nie informowała, że takiego a takiego tuszu mało i zechciała drukować dalej aż do zupełnego zużycia tego tuszu.

w kazdym razie zamienniki i tak sie wklada bez zadnych kombinacji

W oryginałach to jest takie zabezpieczenie, pokrętło, które się odkręca, wyrzuca i potem się wkłada kadridż do kasety. W podróbkach jest przyklejony jakiś papierek lub włożona jakaś plastikowa zatyczka. Czy to zdejmować, czy wkładać do drukarki razem z tym i głowica to przebije i czy drukarka powinna rozpoznać tusz i drukować?
Pierwszym razem jak tą zatyczkę wyciagnęłam to tusz się wylał do drukarki i przeleciał dnem na biurko. Drugiego razu nie było, ale muszę to wiedzieć bo mnie wkrótce czeka wymiana jakiegoś tuszu.

--
animka

Data: 2010-12-25 23:30:03
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-25 22:54, JoteR pisze:
[...]

Ja już wymieniłam raz tusz (czarny-tusze były kupione na Allegro) i wylał mi się do drukarki. Fakt, że drukarka była już przedtem jakaś niesprawna, więc i tak ją oddałam (wkrótce otrzymałam nową), ale przedtem musiałam wszystko po tym wylanym tuszu wyczyścić w drukarce. Na biurku na dolnej półce, pod drukarką do tej pory jest ślad nie do zmycia. Wystawiłam temu facetowi nagatywny komentarz na Allegro.Teraz boję się kupować tusze na Allegro. Mam jeszcze tusze z poprzedniej drukarki. Otwory od tuszu zaklejone taśmą, więc może tusz jeszcze nie wyparował i jak będę musiała wymienić ten żółty, to zrobię najpierw czyszczenie tego konkretnego/wymienionego i może będzie ok.

--
animka

Data: 2010-12-26 09:53:15
Autor: Chris
Wytnij chip
W dniu 2010-12-25 23:30, animka pisze:
zmycia. Wystawiłam temu facetowi nagatywny komentarz na Allegro.Teraz

Głupota ludzka jest nieograniczona ... co Ci zawinił ten człowiek ?? sprzedał Ci nowy Chiński zamienniki na twoją własną odpowiedzialność został on zamontowany w drukarce (nie wiem czy prawidłowo), poczytaj instrukcję od drukarki i zobacz czy producent poleca zamienniki ?? wydaje mi się że nie .... typowa polska oszczędność ....

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-12-26 10:25:02
Autor: Andrzej Libiszewski
Wytnij chip
Dnia Sun, 26 Dec 2010 09:53:15 +0100, Chris napisał(a):

W dniu 2010-12-25 23:30, animka pisze:
zmycia. Wystawiłam temu facetowi nagatywny komentarz na Allegro.Teraz

Głupota ludzka jest nieograniczona ... co Ci zawinił ten człowiek ??

Gdyby Animka przypaliła frytki, dałaby negatywa produncentowi ziemniaków. --
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons
tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
beautiful. Everything was beautiful."

Data: 2010-12-26 14:39:53
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-26 09:53, Chris pisze:

Głupota ludzka jest nieograniczona ... co Ci zawinił ten człowiek ??
sprzedał Ci nowy Chiński zamienniki na twoją własną odpowiedzialność

Jakie nowe?  NapeÅ‚niane przez siebie jakimÅ› rozwodnionym atramentem.

został on zamontowany w drukarce (nie wiem czy prawidłowo),

To znaczy? Możesz jaśniej krok po kroku? ;-)

  poczytaj
instrukcjÄ™ od drukarki i zobacz czy producent poleca zamienniki ??
wydaje mi się że nie .... typowa polska oszczędność ....

Nie poleca.

--
animka

Data: 2010-12-26 14:57:50
Autor: qwerty
Wytnij chip
Użytkownik "Chris"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:if6vps$56g$1@inews.gazeta.pl...
poczytaj instrukcję od drukarki i zobacz czy producent poleca zamienniki ?? wydaje mi się że nie .... typowa polska oszczędność ....

A spotkałeś jakiegoś producenta, który poleca nie swoje produkty, a konkurencji? Co, jeżeli zamiennik ma lepszy atrament, niż oryginalny produkt? Co, jeżeli catridge ma większą pojemność, niż rekomendowany od producenta (ale i droższy)? Typowe widzenie polaka...

Data: 2010-12-26 16:39:20
Autor: Dawid
Wytnij chip
W dniu 2010-12-26 14:57, qwerty pisze:

producenta (ale i droższy)? Typowe widzenie polaka...

Używam zamienników od lat, dolewam sam tuszu, dosypuję proszku.
Nie widzę żadnych problemów,oszczędności po kilku latach ogromne.
Zabronisz mi, może to coś nieetycznego, złego i w ogóle piractwo jakieś?
Cały świat tak robi i będzie robił dopóki firmy będą utrzymywać złodziejskie ceny na tusze i tonery.
Ostatnia przebitka, org. tusz kolor do HPDeskjet 6940 70 zł, dobry zamiennik 18 zł na 4 uzupełnienia, w tym również czarny.To moje, polaczka, widzenie.

Data: 2010-12-26 17:26:07
Autor: qwerty
Wytnij chip
Użytkownik "Dawid"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4d1761a8$0$2439$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź i zastanów się czy pisałem, że zamienniki są złe.

Data: 2010-12-26 17:33:18
Autor: Dawid
Wytnij chip
W dniu 2010-12-26 17:26, qwerty pisze:
Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
[...]

Przepraszam, miało być do Chrisa, to on napisał o tzw. polskiej oszczędności. ;-)

Data: 2010-12-26 18:29:15
Autor: jerzu
Wytnij chip
On Sun, 26 Dec 2010 09:53:15 +0100, Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:

i zobacz czy producent poleca zamienniki ??

A który¶ zaleca?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-27 00:29:08
Autor: Tasiorsa
Wytnij chip
W dniu 2010-12-25 23:30, animka pisze:
zmycia. Wystawiłam temu facetowi nagatywny komentarz na Allegro.Teraz

Ja uznaje zasade ze negatyw sie nalezy tylko jezeli towar nie dotarl badz dotarl uszkodzony/niekompletny a sprzedawca nie poczuwa sie do winy i nie chce go wymienic/rozwiazac problem. W takim przypadku jak Ty Animka wystawilas negata to uwazam ze skrzywdzilas sprzedawce. Przyslal towar terminowo, towar byl zapakowany. Wiedzialas iz jest to chinski zamiennik, a sprzedawca nie odpowiada za jakosc tuszu ktory zostal uzyty do produkcji. On Ci wyslal fabrycznie nowy towar podejrzewam ze za cene sporo nizsza niz oryginalny - ze swojej strony zrobil wszystko prawidlowo. Rownie dobrze moglas taki sam kupic w sklepie do ktorego bys sie pofatygowala. Uwazam ze jesli towar byl kiepski ale byl dostarczony nowy/w teminie to max co moglas dac to neutral i w nim ostrzec o slabej jakosci tuszu zaznaczajac ze kontakt ze sprzedawca bezproblemowy a towar wyslany poprawnie.....Rece mi opadaja jak ludzie daja negatywy bo tak...

Krzysiek

Data: 2010-12-27 14:24:19
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-27 00:29, Tasiorsa pisze:
[...]

Masz w 99% rację, ale mi się tusz wylał do drukarki, a nie powinien. Poza tym był rozcieńczony wodą.
Dzięki.
Ps. Ostatnio kupiłam malutkiego bluetootha na Alegro za 4 zł. Kosz przesyłki listu poleconego priorytetowego taki jak trzeba, ok. 6 zł. Na przesyłkę czekałam ok. 2 tygodni, a powinnam czekać góra 3 dni. Oczywiście jak listonosz zostawił awizo to poszłam na pocztę po odbiór i się okazało, że przyklejony znaczek na kopercie bombelkowej był za 1.95 zł! A ponabijane było z 7 razy: PRIORYTET. Taką pieczątkę to każdy może sobie zamówić i strzelać nią na kopertach.

--
animka

Data: 2010-12-27 14:39:11
Autor: Mich@l
Wytnij chip
W dniu 2010-12-27 14:24, animka pisze:

Masz w 99% racjê, ale mi siê tusz wyla³ do drukarki, a nie powinien.
Poza tym by³ rozcieñczony wod±.

A sk±d ta pewno¶æ ¿e by³ rozcieñczony?

Dziêki.
Ps. Ostatnio kupi³am malutkiego bluetootha na Alegro za 4 z³. Kosz
przesy³ki listu poleconego priorytetowego taki jak trzeba, ok. 6 z³. Na
przesy³kê czeka³am ok. 2 tygodni, a powinnam czekaæ góra 3 dni.
Oczywi¶cie jak listonosz zostawi³ awizo to posz³am na pocztê po odbiór i
siê okaza³o, ¿e przyklejony znaczek na kopercie bombelkowej by³ za 1.95
z³! A ponabijane by³o z 7 razy: PRIORYTET. Tak± piecz±tkê to ka¿dy mo¿e
sobie zamówiæ i strzelaæ ni± na kopertach.

Za 1,95 nie da siê Poczt± Polsk± wys³aæ listu poleconego. A do zwyk³ego listonosz nie przyniós³by awiza. Wiêc pewnie te k..wy na poczcie podprowadzi³y znaczek, bo ³adny by³. Poza tym 2 tygodnie w przypadku priorytetu to ¿aden wyczyn. Cud ¿e w ogóle dosz³o.

Micha³ "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-12-27 16:47:39
Autor: Norbert
Wytnij chip
Dnia Mon, 27 Dec 2010 14:39:11 +0100, Mich@l napisał(a):

Masz w 99% rację, ale mi się tusz wylał do drukarki, a nie powinien.
Poza tym był rozcieńczony wodą.

A skąd ta pewność że był rozcieńczony?

Jak skad? Na innej aukcji kupila chromatograf.
Norbert

Data: 2010-12-27 22:46:10
Autor: Andrzej Libiszewski
Wytnij chip
Dnia Mon, 27 Dec 2010 16:47:39 +0100, Norbert napisał(a):

[...]

Wystarczy, że smakował jak rozcieńczany ;)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

Data: 2010-12-28 00:23:17
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-27 14:39, Mich@l pisze:
[...]

się okazało, że przyklejony znaczek na kopercie bąbelkowej był za 1.95
zł! A ponabijane było z 7 razy: PRIORYTET. Taką pieczątkę to każdy może
sobie zamówić i strzelać nią na kopertach.

Za 1,95 nie da się Pocztą Polską wysłać listu poleconego. A do zwykłego
listonosz nie przyniósłby awiza. Więc pewnie te k..wy na poczcie
podprowadziły znaczek, bo ładny był.

Skoro pobabijał parę pieczątek PRIORYTET i poczta to przyjęła to musi mieć z kimś na poczcie dobre układy.

  Poza tym 2 tygodnie w przypadku
priorytetu to żaden wyczyn. Cud że w ogóle doszło.

Priorytet idzie (powinien przynajmniej) 1 dzień!
Wizytówki z Holandii (250 szt) mi szły 2 dni!

--
animka

Data: 2010-12-28 00:42:02
Autor: GLaF
Wytnij chip
Dnia Tue, 28 Dec 2010 00:23:17 +0100, animka napisa³(a):

Skoro pobabija³ parê piecz±tek PRIORYTET i poczta to przyjê³a to musi mieæ z kim¶ na poczcie dobre uk³ady.

Mo¿na s³owo "PRIORYTET" napisaæ nawet rêcznie. A pani w okienku powinna
pobraæ op³atê jak za priorytet.

  Poza tym 2 tygodnie w przypadku
priorytetu to ¿aden wyczyn. Cud ¿e w ogóle dosz³o.

Priorytet idzie (powinien przynajmniej) 1 dzieñ!

Powinien w 1 dzieñ, ale mo¿e i¶æ do 4 dni roboczych. Je¶li idzie d³u¿ej, to
mo¿na sk³adaæ reklamacjê.

--
GLaF

Data: 2010-12-28 01:24:14
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-28 00:42, GLaF pisze:
riorytet idzie (powinien przynajmniej) 1 dzień!
Powinien w 1 dzień, ale może iść do 4 dni roboczych. Jeśli idzie dłużej, to
można składać reklamację.

Mam to gdzieś. Nie mam czasu na użeranie się. Bluetooth dziala i machnęlam już na to ręką. Najwyżej jak ktoś się na tym sprzedawcy też zawiedzie to zostanie on bez klientów. Jego strata.

--
animka

Data: 2010-12-28 10:42:34
Autor: Mich@l
[OT] Re: Wytnij chip
W dniu 2010-12-28 00:23, animka pisze:

Skoro pobabija³ parê piecz±tek PRIORYTET i poczta to przyjê³a to musi
mieæ z kim¶ na poczcie dobre uk³ady.

W takim wiêc razie list powinien byæ traktowany jako priorytet.

Priorytet idzie (powinien przynajmniej) 1 dzieñ!

:) O, sancta simplicitas!

Wizytówki z Holandii (250 szt) mi sz³y 2 dni!

Z Belgii a nie z Holandii.

Micha³ "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-12-28 18:45:43
Autor: animka
[OT] Re: Wytnij chip
W dniu 2010-12-28 10:42, Mich@l pisze:
W dniu 2010-12-28 00:23, animka pisze:

Skoro pobabijał parę pieczątek PRIORYTET i poczta to przyjęła to musi
mieć z kimś na poczcie dobre układy.

W takim więc razie list powinien być traktowany jako priorytet.

No i chyba był, tylko ze znaczkiem za 1,95 zł. szedł 2 tygodnie :D

Priorytet idzie (powinien przynajmniej) 1 dzień!

:) O, sancta simplicitas!

Przeczytaj sobie gdzieś ile powinien iść list polecony priorytetowy.

Wizytówki z Holandii (250 szt) mi szły 2 dni!

Z Belgii a nie z Holandii.

A skad wiesz? :-)
Wizytówki z Belgii, a faktura z Holandii :D

--
animka

Data: 2010-12-29 11:09:39
Autor: Mich@l
[OT] Re: Wytnij chip
W dniu 2010-12-28 18:45, animka pisze:

Przeczytaj sobie gdzie¶ ile powinien i¶æ list polecony priorytetowy.

Poczytaj sobie Konstytucjê RP, zobaczysz w jakim raju na ziemi ¿yjesz :)

A skad wiesz? :-)
Wizytówki z Belgii, a faktura z Holandii :D

Od kolegi oddelegowanego z ABW na pocztê.

Micha³ "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-12-28 11:00:26
Autor: Mariusz Kruk
Wytnij chip
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tasiorsa"
zamiennik, a sprzedawca nie odpowiada za jakosc tuszu ktory zostal uzyty do produkcji.

Chyba ¶nisz. Jak najbardziej sprzedawca odpowiada za jako¶æ towaru,
który oferuje konsumentowi. W szczególno¶ci odpowiada za wady ukryte.

Inna sprawa, czy w ogóle zosta³ nawi±zany kontakt ze sprzedawc± w celu
rozwi±zania problemu.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-12-28 18:41:52
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-28 11:00, Mariusz Kruk pisze:
Chyba śnisz. Jak najbardziej sprzedawca odpowiada za jakość towaru,
który oferuje konsumentowi. W szczególności odpowiada za wady ukryte.

Inna sprawa, czy w ogóle został nawiązany kontakt ze sprzedawcą w celu
rozwiÄ…zania problemu.

A co by to dało? Sprzedawca by mi wymienił drukarkę?

--
animka

Data: 2010-12-28 19:53:28
Autor: Mariusz Kruk
Wytnij chip
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "animka"
[...]

A co by to da³o? Sprzedawca by mi wymieni³ drukarkê?

Je¶li jeste¶ w stanie dowie¶æ, ¿e uszkodzenie powsta³o na skutek
dzia³ania wadliwego produktu (tu - tuszu), powinien.
My¶my tak mieli w pracy. Wyla³ tusz, naprawiali¶my na koszt sprzedawcy
tuszu drukarkê.

Data: 2010-12-28 20:36:10
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-28 19:53, Mariusz Kruk pisze:
Jeśli jesteś w stanie dowieść, że uszkodzenie powstało na skutek
działania wadliwego produktu (tu - tuszu), powinien.
Myśmy tak mieli w pracy. Wylał tusz, naprawialiśmy na koszt sprzedawcy
tuszu drukarkÄ™.

Drukarka już wczeÅ›niej szwankowaÅ‚a. Tusze byÅ‚y, a jej czerwonego brakowaÅ‚o (komunikat!)....a wszystko wskazywaÅ‚o, że  brak czarnego. Z perspektywy czasu - teraz wiem, że tusz byÅ‚ na pewno. WsadziÅ‚am jej ten czarny (z Allegro) i wylaÅ‚o siÄ™ wszystko.NaczyÅ›cilam siÄ™ tej drukarki, kaset nawet czystym spirytysem, też biurko pod drukarkÄ…. Potem wÅ‚ożyÅ‚am czerwony (z Allegro), też wylaÅ‚o!
Jak się okazało drukarka miała uszkodzoną czarną kasetkę na tusz i i tak by poszła do reperacji. Poza tym znowu - po doprowadzeniu jej do ładnego wyglądu - wyglądała jak nowa (miała z tydzień). Wymieniono mi na drugą fabrycznie zapakowaną, też z tuszami.

Ostatnio zaczęło jej brakować żółtego tuszu. KtoÅ› mi tu podpowiedziaÅ‚, żeby wyjąć i znowu wÅ‚ozyć pojemnik z tuszem. Teraz ni diabÅ‚a już nie chciaÅ‚a ruszyć. Druk niemożliwy! Czyszczenie tuszy też!  Na drugi dzieÅ„ miaÅ‚am już kupiony w Komputroniku tusz żółty. KupiÅ‚am też na wszelki wypadek czarny i sobie leży w szafce. Tusz żólty przyjęła, ale raptem zaczęło jej brakować niebieskiego! A byÅ‚ w pojemniku. ZmieniaÅ‚am raz z poprzedniej drukarki, raz od tej (oryginaÅ‚y). Co ja siÄ™ z niÄ… naszarpaÅ‚am! Czyszczenia tuszy nie chciaÅ‚a wykonać! Wreszcie odinstalowaÅ‚am jÄ…, wyciÄ…gnęłam z tyÅ‚u komputera kabel USB i instalowaÅ‚am od nowa (bo trzeba zacząć instalkÄ™ z odÅ‚Ä…czonym kablem USB i wÅ‚Ä…czyć dopiero wtedy, kiedy instalator o to poprosi). PokazaÅ‚y siÄ™ wszystkie tusze! Wszystkie peÅ‚niutkie (chociaż 3 byÅ‚y już jakiÅ› czas używane), ale co tam, z tym problemu nie bÄ™dzie. Grunt, że drukarka widzi ten niebieski, którego powinno być sporo (a nowego niebieskiego nie kupiÅ‚am), chce drukować. A drukuje piÄ™knie.
Takie szopki z tą drukarką pewnie będą jeszcze nie raz, nie dwa, ale trudno-kupiłam ją to teraz muszę się z nią szarpać. W razie czego mam gwarancję na 3 lata.

--
animka

Data: 2010-12-25 23:21:19
Autor: nom
Wytnij chip

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:if5f34$j2n$1node1.news.atman.pl...
- oryginalne tusze są jednak dość drogie, a zamienniki to pasmo problemów z uwagi na zastosowaną przez Canona technologię zabezpieczania tuszy chipami.

mam drukarke Canona, ale laserowa LBP5050n, tonery maja chipy, ktore zliczaj ilosc wydrukowanych stron, ale komunikat o braku toneru mozna ignorowac i drukowac dalej, az toner calkowicie sie wyczerpie. Tak samo jest w HPCP1215. W Lexmarku E260d też chip informuje tylko o tym, że kasetę trzeba wymienić, ale nie blokuje drukowania.
Jak jest w atramentówkach to nie wiem, bo nie używam. :-)

Data: 2010-12-26 00:13:56
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-25 23:21, nom pisze:

Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
- oryginalne tusze są jednak dość drogie, a zamienniki to pasmo problemów z
uwagi na zastosowanÄ… przez Canona technologiÄ™ zabezpieczania tuszy chipami.

[...]

No właśnie ja ten komunikat o kończeniu się zółtego narazie odwalam, a jak mnie już bardziej zdenerwuje to zamaluję czarnym pisakiem okienko na kardidzu z poziomem tuszu. Nie wiem czy to pomoże, ale sprawdzę. Jak będzie brakowało żółtego to to się okaże na wydrukach czy teście.

--
animka

Data: 2010-12-26 22:40:35
Autor: Norbert
Wytnij chip
Dnia Sun, 26 Dec 2010 00:13:56 +0100, animka napisał(a):

No właśnie ja ten komunikat o kończeniu się zółtego narazie odwalam, a jak mnie już bardziej zdenerwuje to zamaluję czarnym pisakiem okienko na kardidzu z poziomem tuszu. Nie wiem czy to pomoże, ale sprawdzę.

A wtedy pojemnik oprozni sie do zera i caly uklad sie zapowietrzy. A animka
poda Brothera do sadu, bo co to k..wa za szajs, ze sie zapowietrza.

Norbert

Data: 2010-12-26 23:01:50
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-26 22:40, Norbert pisze:
[...]

Nie będzie tak źle. Mam szacunek dla Brothera i serwisu BLASC :-)

--
animka

Data: 2011-01-06 00:24:31
Autor: Jawi
Wytnij chip
W dniu 2010-12-26 23:01, animka pisze:

Nie będzie tak źle. Mam szacunek dla Brothera i serwisu BLASC :-)
:) dobre, fajnie brzmi

Data: 2011-01-06 00:22:38
Autor: Jawi
Wytnij chip
[...]
tak samo, córka używa mp220

Data: 2010-12-26 20:30:57
Autor: Pan Piskorz
Wytnij chip
W dniu 2010-12-25 19:45, animka pisze:
wytnij chip z oryginalnego tuszu, zamontuj w zamienniku, ignoruj
ostrzeżenia o braku tuszu

Zobacz, czy są do twojej drukarki napełniane zamienniki z samoresetującym się chipem.
StosujÄ™ toto z powodzeniem, ale do drukarki Epson.

Masz nowe kartridże łatwe do napełniania tuszem.
Po każdym wyjęciu i włożeniu drukarka sądzi, że ma nowy.
P.

Data: 2010-12-26 21:22:00
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-26 20:30, Pan Piskorz pisze:

Zobacz, czy są do twojej drukarki napełniane zamienniki z
samoresetujÄ…cym siÄ™ chipem.
StosujÄ™ toto z powodzeniem, ale do drukarki Epson.

Nie ma.

Masz nowe kartridże łatwe do napełniania tuszem.

Mam, ale się boję sama napełniać, bo boję się, że mi się tusz wyleje w drukarkę.
Teraz to nawet się boję kupić jakis zamiennik, boje się, że tusz się zacznie przez drukarkę przelewać. Ale chyba jeszcze raz któregoś dnia zaryzykuję.
Do drukarki Lexmark to napełniałam - atramentem, ale tylko czarnym. Nie było problemów, tylko głowica w takim pojemniku po jakimś czasie wysiada i pojemnik jest już do wyrzucenia.

Po każdym wyjęciu i włożeniu drukarka sądzi, że ma nowy.

Masz rację :-) Przy najbliższej okazji, jak będę coś drukowała w kolorze i mi się pokaże komunikat o wymianę jakiegoś kadridża to zastosuję ten trick :-)
Jak cholerze mało jakiegoś tuszu to nie chce drukować.
Ktoś z (gazety CHIP chyba) kiedyś rozwalił taki rzekomo pusty pojemnik i okazało się, że w nim było jeszcze sporo tuszu.

--
animka

Data: 2010-12-26 21:47:12
Autor: Roman
Wytnij chip

U¿ytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
- oryginalne tusze s± jednak do¶æ drogie, a zamienniki to pasmo
problemów z uwagi na zastosowan± przez Canona technologiê zabezpieczania
tuszy chipami. Próbuj±c montowaæ zamiennik mo¿na poczuæ siê jak pirat -
wytnij chip z oryginalnego tuszu, zamontuj w zamienniku, ignoruj
ostrze¿enia o braku tuszu ...
W opiniach:
http://www.ceneo.pl/;0151833176-10.htm

Jak wyci±æ chip z z oryginalnego tuszu do Brother MFC 250C?

--
animka

http://www.agawa.pl/atramenty_i_kartridze/brother/mfc/brother_mfc_250c_290c/474;30/

do Brother MFC 250C s± tylko wk³ady z atramentem orginalne i zamienniki

Data: 2010-12-27 08:32:03
Autor: z
Wytnij chip
Próbuj±c montowaæ zamiennik mo¿na poczuæ siê jak pirat -
wytnij chip z oryginalnego tuszu, zamontuj w zamienniku, ignoruj
ostrze¿enia o braku tuszu ...

W jakim¶ ciut starszym Canonie by³ komunikat ¿e jak chcesz na w³asn± odpowiedzialno¶æ u¿ywaæ zamiennika to przytrzymaj klawisz drukarki 5 sek. Drukowaæ drukowa³a oczywi¶cie bez wskazania poziomu tuszu i bez durnych komunikatów.

Wytnij chip