Wytnij chip

Data: 2010-12-25 23:21:19
Autor: nom
Wytnij chip

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:if5f34$j2n$1node1.news.atman.pl...
- oryginalne tusze są jednak dość drogie, a zamienniki to pasmo problemów z uwagi na zastosowaną przez Canona technologię zabezpieczania tuszy chipami.

mam drukarke Canona, ale laserowa LBP5050n, tonery maja chipy, ktore zliczaj ilosc wydrukowanych stron, ale komunikat o braku toneru mozna ignorowac i drukowac dalej, az toner calkowicie sie wyczerpie. Tak samo jest w HPCP1215. W Lexmarku E260d też chip informuje tylko o tym, że kasetę trzeba wymienić, ale nie blokuje drukowania.
Jak jest w atramentówkach to nie wiem, bo nie używam. :-)

Data: 2010-12-26 00:13:56
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-25 23:21, nom pisze:

Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
- oryginalne tusze są jednak dość drogie, a zamienniki to pasmo problemów z
uwagi na zastosowanÄ… przez Canona technologiÄ™ zabezpieczania tuszy chipami.

[...]

No właśnie ja ten komunikat o kończeniu się zółtego narazie odwalam, a jak mnie już bardziej zdenerwuje to zamaluję czarnym pisakiem okienko na kardidzu z poziomem tuszu. Nie wiem czy to pomoże, ale sprawdzę. Jak będzie brakowało żółtego to to się okaże na wydrukach czy teście.

--
animka

Data: 2010-12-26 22:40:35
Autor: Norbert
Wytnij chip
Dnia Sun, 26 Dec 2010 00:13:56 +0100, animka napisał(a):

No właśnie ja ten komunikat o kończeniu się zółtego narazie odwalam, a jak mnie już bardziej zdenerwuje to zamaluję czarnym pisakiem okienko na kardidzu z poziomem tuszu. Nie wiem czy to pomoże, ale sprawdzę.

A wtedy pojemnik oprozni sie do zera i caly uklad sie zapowietrzy. A animka
poda Brothera do sadu, bo co to k..wa za szajs, ze sie zapowietrza.

Norbert

Data: 2010-12-26 23:01:50
Autor: animka
Wytnij chip
W dniu 2010-12-26 22:40, Norbert pisze:
[...]

Nie będzie tak źle. Mam szacunek dla Brothera i serwisu BLASC :-)

--
animka

Data: 2011-01-06 00:24:31
Autor: Jawi
Wytnij chip
W dniu 2010-12-26 23:01, animka pisze:

Nie będzie tak źle. Mam szacunek dla Brothera i serwisu BLASC :-)
:) dobre, fajnie brzmi

Data: 2011-01-06 00:22:38
Autor: Jawi
Wytnij chip
[...]