Wytrzymala obrecz 28"

Data: 2011-06-16 15:14:31
Autor: Mariusz
Wytrzymala obrecz 28"

Użytkownik "Pawel Ratajczak" <10swen@pratajczak.pl> napisał w wiadomości
news:itcqm7$2bsd$1news2.ipartners.pl...
Będę wdzięczny za wszelkie opinie oraz sugestie, jeśli znacie inne
obręcze warte polecenia.

To może dorzucę do rozważenia Mavic A319 - 597g.
Ciut droższa od open sport (o. 20 zÅ‚),  ważę 98 kg, opony 40-42C, żadnych
problemów.

Data: 2011-06-16 16:03:00
Autor: Pawel Ratajczak
Wytrzymala obrecz 28"
W dniu 2011-06-16 15:14, Mariusz pisze:
To może dorzucę do rozważenia Mavic A319 - 597g.
Ciut droższa od open sport (o. 20 zÅ‚),  ważę 98 kg, opony 40-42C, żadnych
problemów.

Dzięki za info. U mnie problemem raczej jest dodatkowe obciążenie. Moja
waga to okolice 93kg, ale codzienne wożę dzieciaki, czasami jest to
fotelik, czasami przyczepka a czasami najstarsza jedzie na bagażniku.
W lecie są to wypady z dzieciakami + bagaż. Realnie bym zakładał 130kg
na rowerze.

Jak to się ma do zaproponowanej wyżej oraz dwóch pierwotnych (AlexRims
DH19 oraz Mavic Open Sport)?

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2011-06-16 16:17:09
Autor: Mariusz
Wytrzymala obrecz 28"

> [...]
żadnych
> problemów.

Jak to się ma do zaproponowanej wyżej oraz dwóch pierwotnych (AlexRims

http://www.rowertour.pl/forum/viewtopic.php?id=296   - opinia o A319.
Niestety nie mam porównania z DH19 i Open Sport...

Wytrzymala obrecz 28"