[TECH] Wytrzyma這嗆 piast

Data: 2013-08-07 16:12:13
Autor: m4rkiz
[TECH] Wytrzyma這嗆 piast
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:07082013.55437B4Fbudzik61.poznan.pl...
Chwytam przednie ko這 i krece piasta a ta, zamiast p造nnego skoku, cyka.
Ewidetnie kulki wyrobione. A ona na tym rowerze je瞠li zrobi豉 3.000 to
jest absolutny maks. Dodatkowo prawie po這we lzszejsza ode mnie. Rower to
jakas budzetowa merida.

to akurat latwo spieprzyc, wystarczy zbyt mocne lub zbyt slabe dokrecenie
i po byle 1kkm stozki i bieznie padaja

Pytanie: jak to mo磧iwe, ze piasty w unibiku wytrzyma造 tak d逝go?
A moze nie wytrzyma造 i tez czas na ich rozkrecenie?

ja wyznaje zasade ze jezeli nie ma luzow i oporow to nie ma co grzebac,
no chyba ze ktos lubi

[TECH] Wytrzyma這嗆 piast