Wytyczenie trasy na rower szosowy

Data: 2014-07-22 21:17:56
Autor: piecia aka dracorp
Wytyczenie trasy na rower szosowy
Witam
Tak z grubsza jest coś godnego polecenia do wytyczenia tras(online) pod
szosówkę? Tzn. jazda drogami szosowymi ale bocznymi.
Większość map w internecie po wyborze trasy rowerowej wytycza trasę
przez lasy, pola itp. Pozostaje tylko weryfikacja i poprawa. No chyba że coś znacie w tym
temacie? Ps. Na moim Garminie VIsta Hcx gdy wybiorÄ™ jazdÄ™ rowerem dla trasy
automatycznej często jest ona wytyczona zygzakiem. Nie wiem jaki jest
algorytm w tych urządzeniach dla rowerów. Jeśli wybiorę auto/motór to
nawet mi często ładnie podpasowuje pod szosę.

Ps2. Jednak trasy.ump.waw.pl znośnie wytycza trasę dla roweru. Jednak
jak pamiętam sprzed roku życię pokazało co innego.

Ps3. Teraz sobie przypominam że już chyba kiedyś poruszałem ten temat,
ale może się mylę :)

Jakby była dobra pogoda w sobotę to może bym się udał z 3trojmiasta do
Białogardu. Chętnych zapraszam.

--
piecia aka dracorp

Data: 2014-07-22 15:08:12
Autor: Ignac
Wytyczenie trasy na rower szosowy
W dniu wtorek, 22 lipca 2014 23:17:56 UTC+2 u¿ytkownik piecia aka dracorp napisa³:

Wiêkszo¶æ map w internecie po wyborze trasy rowerowej wytycza trasê przez... pola itp.
To wcale nie jest takie g³upie,trafisz gdzie¶ na ziemniaki,cebulê,buraki,
albo paprykie i za dormochê zawsze co¶ do domu przywleczesz.

Data: 2014-07-23 05:42:37
Autor: piecia aka dracorp
Wytyczenie trasy na rower szosowy
Dnia 22.07.2014, Ignac napisał lub napisała:
To wcale nie jest takie głupie,trafisz gdzieś na ziemniaki,cebulę,buraki,
albo paprykie i za dormochÄ™ zawsze coÅ› do domu przywleczesz.
Wiesz w sklepach też leżą za darmochę, wystarczy wziąć.

--
piecia aka dracorp

Data: 2014-07-23 22:51:56
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Wytyczenie trasy na rower szosowy
W dniu 2014-07-22 23:17, piecia aka dracorp pisze:
Witam
Tak z grubsza jest coÅ› godnego polecenia do wytyczenia tras(online) pod
[...]

Cześć. Próbowałem wielu map online, ale zawsze niestety bez wystarczającego powodzenia.

Trafiłem w końcu na klasyczny, aczkolwiek genialny atlas samochodowy, Compas Atlas Samochodowy Polski dla profesjonalistów.
http://mapy.net.pl/pl/p/Polska-1200-000.-Atlas-samochodowy-Polski-dla-profesjonalistow-2014.-Kompas/4793

Tak genialnego odwzorowania dróg nigdy nie widziałem. Tam gdzie fizycznie jest asfalt tam w atlasie zaznaczono asfalt. Wyznaczyłem około 800 km trasę od Augustowa do Iwonicza Zdroju i tylko na jakiś chyba dosłownie 3 km trafiłem na nieoczekiwany szuter. A jechałem wyłącznie po bocznych drogach, przez lasy i wioski, z dala od głównych dróg.

Trasę znalezioną w atlasie przeniosłem do gpsies.com skąd z kolei
wrzuciłem do garmina 60csx. Oczywiście track wgrany w garminie sprawdziłem ręcznie z atlasem. Cały czas też miałem mapki papierowe - zeskanowane i wydrukowane z atlasu na własny użytek.

Problem bywa jedynie w okolicach mocno zurbanizowanych, jak Warszawa czy Rzeszów, tam troszkę mniej czytelna robi się atlas.

Pozdrawiam

Seco

Data: 2014-07-24 11:27:32
Autor: Piotr Ratyński