Wytyczne dla agentow wplywu

Data: 2011-01-12 10:23:27
Autor:
Wytyczne dla agentow wplywu
"Ucinac dyskusje o przyczynach Smolenska twierdzeniem ze przy takich warunkach
nie powinni byli w ogole ze wzgledu na przepisy ladowac, nie dopuszczac do
dyskusji o wyzszej koniecznosci, racji stanu czy wplywie na decyzje (o
ladowaniu w takich warunkach) sytuacji, jaka wytwarzali ciagle wokolo Katynia
Rosjanie. W razie czego oglosi sie ze byli pijani..."

Data: 2011-01-12 11:31:31
Autor: dK

Użytkownik <kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igjvev$4bl$1inews.gazeta.pl...
[...]

BYŁ pijany. Taki dowód cholernie trudno byłoby sfałszować.... jeśli w ogóle byłoby to możliwe.
Niech się patomorfolodzy wypowiedzą, ja się na pośmiertnym mieszaniu krwi z alkoholem w organiźmie nie znam.

dK

Data: 2011-01-12 10:57:45
Autor:
dK <caria@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Niech się patomorfolodzy wypowiedzą, ja się na pośmiertnym mieszaniu krwi z alkoholem w organiźmie nie znam.

Wystarczylo te resztki ktore po nim zostaly zanurzyc w odpowiednim roztworze...
Zeby to obalic trzebaby ekshumowac wszystkie trumny ofiar Smolenska, przebadac
je genetycznie i znalezc w innej trumnie taki "nienamaczany kawalek Blasika",
ktory ruscy przeoczyli. Zreszta moze byc za pozno -po takim czasie juz sie
zapewne nie da ze zwlok stwierdzic czy i kto sobie strzelil na pokladzie
strzemiennego.
Swoja droga ciekawe ze ta sprawa alkocholu wyplywa dopiero teraz: przeciez
badania robili dawno a sprawy nie zawarli w pierwszym raporcie, widac jest
potrzebna jakas medialna wrzawa u nas jako zaslona dymna dla innego waznego
teraz do wyciszenia dla rosjan tematu.

Data: 2011-01-12 12:02:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:igk1f9$ahe$1inews.gazeta.pl...
dK <caria@wp.pl> napisał(a):

> [...]

potrzebna jakas medialna wrzawa u nas jako zaslona dymna dla innego waznego

W jakim pierwszym raporcie?

Data: 2011-01-12 11:07:58
Autor:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> potrzebna jakas medialna wrzawa u nas jako zaslona dymna dla innego > waznego

A do czego Polska komisja formulowala swoje uwagi przed niecalym miesiacem?

Data: 2011-01-12 12:12:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:igk22e$ccm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

W jakim pierwszym raporcie?

A do czego Polska komisja formulowala swoje uwagi przed niecalym miesiacem?

Do projektu raportu. Skąd wiesz, że nie było o alkoholu w projekcie? Tusek ci powiedzał? A może Anodina?

Data: 2011-01-12 13:36:19
Autor:
> [...]

Do projektu raportu. Skąd wiesz, że nie było o alkoholu w projekcie? Tusek ci powiedzał? A może Anodina?

Jesli tusek wiedzial to ot juz i nam wiadomo co go na tyle oburzylo iz
powiedzial ze ow projekt jest nie do przyjecia i takim mimo to raport zostal.
No chyba ze myslisz ze cos innego go oburzylo a alkochol jednak dodali dopiero
teraz dla dobitnego wyrazenia zaostrzenia swojego stanowiska? ;)

Data: 2011-01-12 12:37:28
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-12 11:57, kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Wystarczylo te resztki ktore po nim zostaly zanurzyc w odpowiednim roztworze...

a po co cialo Blasika jak moznabylo tylko probki ktore badajam i po co Blasika jak mozna bylo Prezydenta albo pilota?

--
the_foe

Data: 2011-01-12 13:44:48
Autor:
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-12 11:57, kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
> Wystarczylo te resztki ktore po nim zostaly zanurzyc w odpowiednim roztworze.
..

a po co cialo Blasika jak moznabylo tylko probki ktore badajam i po co Blasika jak mozna bylo Prezydenta albo pilota?

Twierdzisz ze wanny nie mieli czy te ilosci potrzebnego alkoholu woleli raczej
sami wypic? ;)
Prezydenta nie bylo w kabinie pilotow, nie ma zadnych dowodow ze kontaktowal
sie z zaloga tak jak Blasik (w celu wywierania wplywu) a o wiele latwiej
rosjanom przychodzi wyobrazic sobie chyba pijanego generala (widac po swoich
oceniaja naszych) niz pilota, ktory pijac w takiej sytuacji nadstawialby
glupio gardla.

Data: 2011-01-12 12:45:31
Autor: dK

dK <caria@wp.pl> napisał(a):

> [...]

alkoholem w organiźmie nie znam.

Wystarczylo te resztki ktore po nim zostaly zanurzyc w odpowiednim roztworze...

To już teoria o betonowej brzozie jest bardziej realna :)))))

dK

Data: 2011-01-12 13:47:39
Autor:
dK <caria@wp.pl> napisał(a):

> Wystarczylo te resztki ktore po nim zostaly zanurzyc w odpowiednim > roztworze...

To już teoria o betonowej brzozie jest bardziej realna :)))))

W ROSJI?! No coś ty... ;P Wszelkie teorie o przyczynach alkocholowych
przechodza im przez gardla tak samo gladko jak wodka ;)

--

Wytyczne dla agentow wplywu