Wytyczne dla spowiednika - oswiec nas abc

Data: 2010-02-09 18:39:17
Autor: sweet.graa`l'
Wytyczne dla spowiednika - oswiec nas abc
Użytkownik "Edel" <edel@xl.wp.pl> napisał

".. Posluga konfesjonalu domaga sie nade wszystko mocnej i jasnej postawy moralnej wobec szerzacego sie zla, ktorego przejawy sa bardzo widoczne we wspolczesnym spoleczenstwie.".
===
Niech będzie, w końcu wszystko jest dla ludzi,
ale od 18 lat ! By nikt nie gwałcił dzieci w rozumie i duchu.

Pzdr
Edel
==
zdarBrat

Data: 2010-02-09 18:45:13
Autor: Edel
[...]

To znaczy ze bez rozumu i ducha mozna gwalcic bez oporu? Nie wiem - co brales, ale poprosze dwa razy to samo..

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-09 19:22:44
Autor: sweet.graa`l'
[...]

Brat, rozchodzi się mnie o to, że skoro seks jest dla człowieka,
to konfesjonał też (jeśli ktoś lubi:)
Poza tym seks duchowy(roozumowy) jest o wiele niebezpieczniejszy
niż w ciele, to tem bardziej powinien istnieć zakaz... gwałcenia nieletnich.

Krótko mówią religia precz z przedszkoli !

zdarBrat

Data: 2010-02-09 19:25:39
Autor: Edel
Wytyczne dla spowiednika - oswiec nas abc
Moze faktycznie nie do konca zrozumialem Twoja mysl. Sorry Bracie. W pelni sie z Toba zgadzam.

Pzdr
Edel

Wytyczne dla spowiednika - oswiec nas abc