Wyważenie kół a śruby specjalne

Data: 2013-09-01 14:55:36
Autor: pepe
Wyważenie kół a śruby specjalne
Mam problem z dziwnymi wibracjami w punto, niedawno założyłem nowe opony nowe felgi i nowe śruby antykradzieżowe

Wibracje są przy rożnych prędkościach, czasami są czasami nie ma, przy 40 przy 100 na rożnych drogach (nowych/starych).

Zastanawiam się jaki wpływ ma fakt że jedna śruba w każdym kole jest inna, róznica w masie niewielka, fabryczna śruba wazy ~68gram a ta kradzieżowa 80 albo 86gram

Data: 2013-09-01 06:21:53
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 1 września 2013 14:55:36 UTC+2 użytkownik pepe napisał:
[...]

Na ile śrub masz przykręcone koło?

Data: 2013-09-01 15:27:29
Autor: pepe
Wyważenie kół a śruby specjalne

kradzieżowa 80 albo 86gram

Na ile śrub masz przykręcone koło?

4 sruby

Data: 2013-09-01 06:31:38
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 1 września 2013 15:27:29 UTC+2 użytkownik pepe napisał:

> Na ile śrub masz przykręcone koło?

4 sruby

Wystarczy współczynnik inteligencji na poziomie stu żeby samemu to sprawdzić. Klucz do kół jest jeszcze potrzebny. Cały czas czekam aż ktoś spyta czy używany papier toaletowy można prać. Widzę że się doczekam.

Data: 2013-09-01 15:43:52
Autor: pepe
[...]

wiesz sporo jest do sprawdzenia, po pierwsze teraz leje i nie zabiore sie za to wcześniej niż jutro, po drugie tak jak powiedziałem nie jest to łatwe do wychwycenia i nie dzieje się zawsze, może jakieś drgania w pewnych sytuacjach nakładają się na drugie i to odczuwam jako wibracje

Data: 2013-09-01 06:56:07
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 1 września 2013 15:43:52 UTC+2 użytkownik pepe napisał:
> [...]

wiesz sporo jest do sprawdzenia, po pierwsze teraz leje i nie zabiore sie za to wcześniej niż jutro, po drugie tak jak powiedziałem nie jest to łatwe do wychwycenia i nie dzieje się zawsze, może jakieś drgania w pewnych sytuacjach nakładają się na drugie i to odczuwam jako wibracje

O śruby pytasz to jest mało do sprawdzenia.

Data: 2013-09-01 14:30:54
Autor: tᴏ
pepe wrote:

[...]

Nie przyszło Ci do głowy, żeby przełożyć na chwilę "zwykłe" śruby z tyłu na przód?

PS Uwaga! Te z tyłu musisz czymś zastąpić. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-09-01 08:12:47
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 1 września 2013 16:30:54 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
pepe wrote:

> [...]

Nie przyszło Ci do głowy, żeby przełożyć na chwilę "zwykłe" śruby z tyłu na przód?

PS Uwaga! Te z tyłu musisz czymś zastąpić. :>

najlepiej tymi co wykręcił z przodu.

Data: 2013-09-01 18:02:53
Autor: pepe
Wyważenie kół a śruby specjalne

ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

najlepiej tymi co wykręcił z przodu.

no i zmusiłeś mnie do ruchu, niestety wibracje dalej się pojawiają mimo wszystkich 4 takich samych śrub,  tylko Ĺźe dziwne Ĺźe nie są one cały czas ale przy 65-70km później raczej nie

przy złym wyważeniu opon wibracje były by cały czas?

Data: 2013-09-01 09:12:43
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 1 września 2013 18:02:53 UTC+2 użytkownik pepe napisał:

> [...]

przy złym wyważeniu opon wibracje były by cały czas?

Czyli nie wina śrub.

Data: 2013-09-01 16:53:04
Autor: tᴏ
pepe wrote:

[...]

Wibracje z powodu lekkiego niewyważenia zawsze są wyczuwalne w jakimś zakresie prędkości.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-09-02 14:05:25
Autor: ZIWK
W dniu 2013-09-01 15:31, kogutek444@gmail.com pisze:
Cały czas czekam aż ktoś spyta czy używany papier toaletowy można prać. Widzę że się doczekam.

Suma inteligencji na planecie jest stała; Populacja rośnie...

--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-09-01 14:29:46
Autor: tᴏ
pepe wrote:

Zastanawiam się jaki wpływ ma fakt że jedna śruba w każdym kole jest
inna, róznica w masie niewielka, fabryczna śruba wazy ~68gram a ta
kradzieĹźowa 80 albo 86gram

Wątpliwe -- za blisko osi obrotu.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-09-02 16:23:41
Autor: pepe
W dniu 2013-09-01 16:29, tᴏ pisze:
pepe wrote:

Zastanawiam się jaki wpływ ma fakt że jedna śruba w każdym kole jest
inna, róznica w masie niewielka, fabryczna śruba wazy ~68gram a ta
kradzieĹźowa 80 albo 86gram

Wątpliwe -- za blisko osi obrotu.

problem wyjaśniony, chinskie opony do wyrzucenia, po miesiącu straciły (nie miały?) owalność

az strach pomyśleć co by się stało przy prędkości 190/h chyba by odfrunęły razem z kołami

Data: 2013-09-03 01:44:59
Autor: kkk
W dniu poniedziałek, 2 września 2013 16:23:41 UTC+2 użytkownik pepe napisał:

problem wyjaśniony, chinskie opony do wyrzucenia, po miesiącu straciły

Niby wszyscy wiedzą jaką jakość przedstawiają "chińczyki" ale i tak kupią żeby się przekonać samemu? Wydać kasę x2? Ryzykować za 100zł "oszczędności"?

Data: 2013-09-03 17:26:19
Autor: John Kołalsky
Wyważenie kół a śruby specjalne

Użytkownik "kkk" <maromk23@gmail.com>

[...]

Pytanie ile jeszcze będą na rynku te niechińskie opony

Data: 2013-09-01 15:01:00
Autor: neoniusz
W dniu 01.09.2013 14:55, pepe pisze:
Zastanawiam się jaki wpływ ma fakt że jedna śruba w każdym kole jest
inna, róznica w masie niewielka, fabryczna śruba wazy ~68gram a ta
kradzieĹźowa 80 albo 86gram

Nie ma.

Wyważenie kół a śruby specjalne