Wywazanie kol [Lubuskie]

Data: 2012-03-25 21:14:23
Autor: Ivam
Wywazanie kol [Lubuskie]
Witam!

Wie ktos gdzie w lubuskim (okolice Krosno Odrz. - Zielona Gora - Torzym - Swiebodzin, etc.) jest wulkanizator, ktory:
- przelozy opony
- wywazy kola
- nic przy okazji nie popsuje?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-03-25 21:44:22
Autor: AZ
Wywazanie kol [Lubuskie]
On 03/25/2012 09:14 PM, Ivam wrote:

[...]

Łyżki, nakładki na ranty, trochę płynu do mycia naczyń, wyważarka statyczna
za 250 PLN i jesteś wulkanizatorem ;-) Po 3 wymianach jesteś już na 0 i nikt Ci nic nie popsuje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-26 16:17:18
Autor: Ivam
Wywazanie kol [Lubuskie]
Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jknsim$qjh$2@node2.news.atman.pl...
Łyżki, nakładki na ranty, trochę płynu do mycia naczyń, wyważarka statyczna
za 250 PLN i jesteś wulkanizatorem ;-) Po 3 wymianach jesteś już na 0 i nikt Ci nic nie popsuje.

Niby wiem, ale wciaz mi sie nie chce;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-03-26 18:40:12
Autor: alco
Wywazanie kol [Lubuskie]

Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jknqqo$og2$1inews.gazeta.pl...
[...]

ZG ul Lwowska (nie znam numeru). Jak skrecasz z Wrocławskiej na Lwowska to jakieś 30 metrów po prawej.

pozdrawiam
Andrzej

Data: 2012-03-26 18:52:23
Autor: Ivam
Wywazanie kol [Lubuskie]
Użytkownik "alco"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jkq65k$1ov$1@inews.gazeta.pl...
ZG ul Lwowska (nie znam numeru). Jak skrecasz z Wrocławskiej na Lwowska to jakieś 30 metrów po prawej.

To wiem, ze jest, ale pytanie czy dobrze robia?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-03-26 18:57:41
Autor: Norbi
Wywazanie kol [Lubuskie]
W dniu 2012-03-26 18:52, Ivam pisze:

To wiem, ze jest, ale pytanie czy dobrze robia?

Uwazaj z takimi pytaniami tu na grupie :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-03-26 19:57:54
Autor: Ivam
Wywazanie kol [Lubuskie]
Użytkownik "Norbi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f70a005$0$26691$65785112@news.neostrada.pl...
To wiem, ze jest, ale pytanie czy dobrze robia?

Uwazaj z takimi pytaniami tu na grupie :)

Siedze tu juz od 2004 roku. Uwazam, ale prowokowac tez lubie;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-03-26 11:58:58
Autor: goman
Wywazanie kol [Lubuskie]
może lepiej do cargumu skocz na dąbrowskiego

--
goman
48 :)

Data: 2012-03-27 15:56:54
Autor: alco
Wywazanie kol [Lubuskie]

Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkq6u2$2tl$1inews.gazeta.pl...
To wiem, ze jest, ale pytanie czy dobrze robia?
--

Gumki robia dobrze :-)
Tak serio to podjechalem moto (calym, nie z samym kolem w bagazniku).

pozdrawiam
Andrzej

Data: 2012-03-29 10:31:23
Autor: slawkop
Wywazanie kol [Lubuskie]
Ivam napisal

[...]

Ja wymieniam na Wyspianskiego
od kilku lat - sa rzetelni, gdy raz chcialem wymienic na opone, ktora miala uszkodzony rant - powiedzieli, ze tego nie zrobia za zadne pieniadze bo biora na siebie odpowiedzialnosc
wszystko zrobione dobrze, fachowa obsluga
ja jestem zadowolony i wulkanizatora nie zmieniam
pozdro

Wywazanie kol [Lubuskie]