Data: 2013-09-01 14:29:46 | |
Autor: tá´ | |
Wyważenie kół a śruby specjalne | |
pepe wrote:
Zastanawiam siÄ jaki wpĹyw ma fakt Ĺźe jedna Ĺruba w kaĹźdym kole jest WÄ tpliwe -- za blisko osi obrotu. -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2013-09-02 16:23:41 | |
Autor: pepe | |
WywaĹźenie kóŠa Ĺruby specjalne | |
W dniu 2013-09-01 16:29, tá´ pisze:
pepe wrote: problem wyjaĹniony, chinskie opony do wyrzucenia, po miesiÄ cu straciĹy (nie miaĹy?) owalnoĹÄ az strach pomyĹleÄ co by siÄ staĹo przy prÄdkoĹci 190/h chyba by odfrunÄĹy razem z koĹami |
|
Data: 2013-09-03 01:44:59 | |
Autor: kkk | |
Wyważenie kół a śruby specjalne | |
W dniu poniedziałek, 2 września 2013 16:23:41 UTC+2 użytkownik pepe napisał:
Niby wszyscy wiedzą jaką jakość przedstawiają "chińczyki" ale i tak kupią żeby się przekonać samemu? Wydać kasę x2? Ryzykować za 100zł "oszczędności"? |
|
Data: 2013-09-03 17:26:19 | |
Autor: John Kołalsky | |
Wyważenie kół a śruby specjalne | |
Użytkownik "kkk" <maromk23@gmail.com>
Niby wszyscy wiedzą jaką jakość przedstawiają "chińczyki" ale i tak kupią żeby się przekonać samemu? Wydać kasę x2? Ryzykować za 100zł "oszczędności"? -- Pytanie ile jeszcze będą na rynku te niechińskie opony |
|