Wywiad gospodarczy- co można, a co nie ?

Data: 2009-02-22 14:03:03
Autor:
Wywiad gospodarczy- co można, a co nie ?
Witam!
Bardzo proszę o pomoc.
Prowadzę działalność gospodarczą i mam podstawy twierdzić,
że konkurencja działa w szarej strefie.
1. Czy mam prawo do ich klientów wysłać maila z pytaniem o to
czy dostali Fakturę/paragon od konkretnego sprzedawcy ?
I czy na tym dokumencie widniał koszt wysyłki ?
Czy nie jest to niezgodne z prawem ?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Data: 2009-02-22 14:07:35
Autor: sok marchwiowy
  <mobilnikus@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Po co sobie komplikujesz życie. Masz prawo spytać o to co chcesz wiedzieć
Urząd Skarbowy. A urząd ma obowiązek ci odpowiedzieć. Będą o wiele
skuteczniejsi i jest szansa że po ryju nie dostaniesz.  --

Data: 2009-02-22 16:16:51
Autor: Leszek
Wywiad gospodarczy- co mozna, a co nie ?
In article <gnrm77$ns5$1@inews.gazeta.pl>, sok_marchwiowy@NOSPAM.gazeta.pl says...>
  <mobilnikus@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa?(a): > Witam!
> Bardzo prosz? o pomoc.
> Prowadz? dzia?alno?? gospodarcz? i mam podstawy twierdzi?,
> ?e konkurencja dzia?a w szarej strefie.
> 1. Czy mam prawo do ich klientów wys?a? maila z pytaniem o to
> czy dostali Faktur?/paragon od konkretnego sprzedawcy ?
> I czy na tym dokumencie widnia? koszt wysy?ki ?
> Czy nie jest to niezgodne z prawem ?
> Z góry dzi?kuj? za pomoc i pozdrawiam
> Po co sobie komplikujesz ?ycie. Masz prawo spyta? o to co chcesz wiedzie?
Urz?d Skarbowy. A urz?d ma obowi?zek ci odpowiedzie?. B?d? o wiele
skuteczniejsi i jest szansa ?e po ryju nie dostaniesz.

Z tym poryjem to bym tak nie przesadzal. Szansa rosnie wprost proporcjonalnie do tego jak skuteczny bedzie US.

Data: 2009-02-22 17:54:50
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Leszek" <rewt@post.nospam.pl> napisał w wiadomości news:MPG.240b8ad0f083bceb989681news.gazeta.pl...
[...]

Z tym, że Urząd Skarbowy zasadniczo nie powinien ujawnić jego danych osobowych, a kontrahenci zapytani mogą o tym poinformować zainteresowanego. To zwiększa rażąco szanse jakiś mniej lub bardziej formalnych reperkusji.

Data: 2009-02-22 23:39:25
Autor: Andrzej Lawa
Robert Tomasik pisze:

[...]

Ale wobec US, a nie pytającego.

Ja np. mogę jakiegoś policjanta poprosić o wyciągniecie danych w
kartoteki jakiegoś obywatela (z notatkami służbowymi dzielnicowego
włącznie), ale jeśli on mi te dane przekaże, to on ma problem, a nie ja
(no, chyba że prośba była poparta argumentem finansowym albo innym
nielegalnym, ale to inna sprawa ;) )

Data: 2009-02-23 18:02:25
Autor: Piotr [trzykoty]
[...]

A art. 18 kk (podżeganie)?

Wywiad gospodarczy- co można, a co nie ?