Wywiad już w styczniu ostrzegał przed epidemią koronawirusa. Rząd PiS to zignorował

Data: 2020-03-22 23:02:20
Autor: japanizer
Wywiad już w styczniu ostrzegał przed epidemią koronawirusa. Rząd PiS to zignorował
https://wyborcza.pl/7,75398,25811338,wywiad-juz-w-styczniu-ostrzegal-przed-epidemia-koronawirusa.html

  W styczniu 2020 r. rząd dostał notatkę Agencji Wywiadu, że zagrożenie koronawirusem z Chin   jest poważne i należy się przygotować na kryzys. Dlaczego ją zignorował?

  Część krajów, w tym Polska, bardzo długo trzymała się tezy, że skala zagrożenia jest   wyolbrzymiana i wykorzystywana przez propagandę wrogą NATO i USA. Taką postawę do niedawna   prezentował amerykański prezydent Donald Trump.

  Najpoważniej sprawę potraktowała Estonia - przygotowała odpowiednią ilość sprzętu   ochronnego (maseczki, kombinezony, płyny odkażające), mobilne laboratoria itp.

Jak powiedział Jarosław Kaczyński - wszystko jest pod kontrolą.

Data: 2020-03-23 07:23:13
Autor: A. Filip
GW donosi: Wywiad już w styczniu ostrzegał przed epidemią koronawirusa. Rząd PiS to zignorował
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ile tego rodzaju notatek dostaje rząd miesięcznie w ramach obijania
sobie dupy blachą przez Agencje Wywiadu?

Gdyby Agencja Wywiudu brała zagrożenie na poważnie to na *jednej*
notatce by nie skończyła.  Kto IMIENNIE w Agencji Wywiudu odpowiada za
brak kolejnych notatek?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-23 00:46:31
Autor: japanizer
On Monday, March 23, 2020 at 3:23:15 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Ile tego rodzaju notatek dostaje rząd miesięcznie w ramach obijania
sobie dupy blachą przez Agencje Wywiadu?

Może rozwiązać ten cały wywiad? Już wiceprezes PiS, tow. Maciarenko, udowodnił w przeszłości, że da się zrobić kompletny burdel w wywiadzie.

No i wy tam w pisie koniecznie musicie zrugać Ambasadora Estonii! Przecież mogli olać doniesienia o epidemii, a tak? Stawiają tylko Polskę w złym świetle.

Data: 2020-03-23 03:04:43
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- --

Po wykopaniu najcnotliwszych oficerów radzieckiego wywiadu zrobił się tam burdel..        Buuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-23 04:45:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 11:04:44 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

"Efektem obecnych czystek, przeprowadzanych przez polskie władze, są masowe próby infiltracji ze strony rosyjskich służb, które chcą umieścić jak najwięcej swych ludzi w polskiej administracji. Polska przestaje być sojusznikiem w obliczu wyzwań ze strony Rosji i staje się zagrożeniem dla całej naszej wspólnoty"
https://natemat.pl/205323,polityka-cytuje-sensacyjna-opinie-brytyjskiego-wywiadu-polska-przestaje-byc-sojusznikiem-staje-sie-zagrozeniem

--
Bruno

Data: 2020-03-23 12:52:55
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Agencja Wywiadu jest była/jest zagrożeniem dla Konstytucji RP3?

Więzienia-katownia CIA/USA w Starych Kiejkutach nie naruszało
*konstytucyjnych* zakazów tortur i bezprawnego pozbawienia wolności?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-23 05:01:14
Autor: japanizer
On Monday, March 23, 2020 at 8:52:56 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Więzienia-katownia CIA/USA w Starych Kiejkutach nie naruszało
*konstytucyjnych* zakazów tortur i bezprawnego pozbawienia wolności?

Jeszcze o Polańskim nic nie napisałeś.

Data: 2020-03-23 05:13:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 12:52:56 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Więzienia-katownia CIA/USA w Starych Kiejkutach nie naruszało
*konstytucyjnych* zakazów tortur i bezprawnego pozbawienia wolności?

A to się pytaj Zbigniewa:
"O przedłużenie o kolejne sześć miesięcy śledztwa dotyczącego więzień CIA w Polsce wystąpiła do Prokuratury Krajowej Prokuratura Regionalna w Krakowie - poinformował PAP prok. Zbigniew Gabryś. Śledztwo toczy się od 2008 r.
(...)
Media w 2016 r. podawały, że postępowanie ma zostać umorzone. Jednak w grudniu 2015 umorzony został tylko jeden z wątków - wyłączony do odrębnego postępowania. Dotyczył on według TVN24 odpowiedzialności karnej funkcjonariuszy publicznych. Według tej stacji miało chodzić m.in. o Zbigniewa Ziobro, który w 2006 r. "jako minister sprawiedliwości i prokurator generalny miał nie podjąć czynności po zawiadomieniu o tym, że na terenie Polski mieli być torturowani więźniowie podejrzani o terroryzm". Ze względu na niejawny charakter postanowienia prokuratura nie ujawniała wówczas, czego ono dotyczyło i zapewniła, że umorzony wątek nie ma wpływu na główny tok postępowania."
https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/603923,wiezienia-cia-polska-wniosek-sledzto-przedluzenie.html

--
Bruno

Data: 2020-03-23 01:36:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 07:23:15 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Ile tego rodzaju notatek dostaje rząd miesięcznie w ramach obijania
sobie dupy blachą przez Agencje Wywiadu?

W normalnym kraju wywiad służy do obijania blachą dup rządzących, ale to trzeba trzeba słuchać co wywiad ma do powiedzenia.

Gdyby Agencja Wywiudu brała zagrożenie na poważnie to na *jednej*
notatce by nie skończyła.
Wywiad nie jest od zasypywania rządu papierami, a od zbierania i syntezy informacji. Jedna analiza powinna wystarczyć.

Kto IMIENNIE w Agencji Wywiudu odpowiada za
brak kolejnych notatek?

Nie potrafisz odnaleźć nazwisk ostatnich szefów AW?

--
Bruno

Data: 2020-03-23 01:40:25
Autor: Bruno Brunowski

Data: 2020-03-23 07:29:54
Autor: u2
W dniu 23.03.2020 o 07:23, A. Filip pisze:
[...]

Gromosław Cz. ale nie mogę podać nazwiska bo RODO:))))))))))))))

Data: 2020-03-23 08:00:07
Autor: Runt
W dniu 2020-03-23 o 07:23, A. Filip pisze:

Ile tego rodzaju notatek dostaje rząd miesięcznie w ramach obijania
sobie dupy blachą przez Agencje Wywiadu?

Ile?

Gdyby Agencja Wywiudu brała zagrożenie na poważnie to na *jednej*
notatce by nie skończyła.

Skąd wiesz ile ich było?

Kto IMIENNIE w Agencji Wywiudu odpowiada za brak kolejnych notatek?

No kto? Tusk?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-23 08:21:36
Autor: A. Filip
Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:
W dniu 2020-03-23 o 07:23, A. Filip pisze:

Ile tego rodzaju notatek dostaje rząd miesięcznie w ramach obijania
sobie dupy blachą przez Agencje Wywiadu?

Ile?

Ja w ciemno obstawiam że aż tyle że tylko idiota długo brałby je
wszystkie na bardzo poważnie bez powtórek/wzmocnień.
Ja z łatwością mogę potraktować tą notatkę jako *wstępne* ostrzeżenie.
Potraktowanie jej jako finalnego ostrzeżenia ze strony Agencji Wywiadu
oznacza IMHO traktowanie tej agencji jak stada niekompetentnych baranów
które nie bladego pojęcia jak podkreślić co jest ważne/kluczowe i zwala
to zadanie na innych/rząd.

Gdyby Agencja Wywiudu brała zagrożenie na poważnie to na *jednej*
notatce by nie skończyła.

Skąd wiesz ile ich było?

Dopóki świetnie poinformowana GW nie napisała o kolejnych to ich
(według wiedzy opinii publicznej) nie ma.  Jak były to głęboko wierzę że
skuteczni dziennikarze/agenci GW wykopią je jeszcze w tym tygodniu.

Kto IMIENNIE w Agencji Wywiudu odpowiada za brak kolejnych notatek?

No kto? Tusk?

Nie śmiem odmawiać ci prawa do takiego domniemania wszechmocy
"a co ja mogłem" Tuska.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-23 09:20:56
Autor: Runt
W dniu 2020-03-23 o 08:21, A. Filip pisze:
[...]

i l e ?

Gdyby Agencja Wywiudu brała zagrożenie na poważnie to na *jednej*
notatce by nie skończyła.

Skąd wiesz ile ich było?

Dopóki świetnie poinformowana GW

Przestań pieprzyć o GW. Wiesz czy nie?

[...]

No to może GW? ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-23 15:59:57
Autor: Budzik
GW donosi: Wywiad już w styczniu ostrzegał przed epidemią koronawirusa. Rząd PiS to zignorował
Użytkownik Runt Runtime@anakumena.org ...

[...]

No ale przecez wiadomo ze nie wie...
Zapytaj go dodatkowo ile tyhc notatek popartych jest tym co sie działo w Chinach przez ostatnie kilka miesiecy...

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2020-03-23 18:07:08
Autor: u2
W dniu 23.03.2020 o 16:59, Budzik pisze:
No ale przecez wiadomo ze nie wie...
Zapytaj go dodatkowo ile tyhc notatek popartych jest tym co sie działo w
Chinach przez ostatnie kilka miesiecy...

sądzisz, że AW ma rozbudowaną sieć agenturalną w Kitaju ? śmiem wątpić. prof.Fang z Tajwanu wskazuje, że wirus powstał najprawdopodobniej w wojskowym laboratorium w Chinach, pierwszy alarmował o nowym wirusie dr.Li Wenliang, którego uciszyli tak, że biedak zmarł

tak więc komunistyczne Chiny wiedziały o grożącym niebezpieczeństwie dużo wcześniej, ale nie podzieliły się ze światem swoją wiedzą tylko zaraziły cały świat nowym zabójczym, szybko zarażającym, wirusem SARS-COV-2

Data: 2020-03-23 18:59:56
Autor: Budzik
GW donosi: Wywiad już w styczniu ostrzegał przed epidemią koronawirusa. Rząd PiS to zignorował
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Sadze ze nie trzeba miec rozbudowanej agentury - o tym ze Chiny sie zamykaja w walce przed nowym wirusem widział cały swiat.
Sadze rowniez ze zwolennikami teorii spiskowych jest bardzo okreslona grupa ludzi. Ze nie jest to oparte na racjonalnych przesłankach a na pewnych predyspozycjach umysłowych swiadczy fakt ze jak ktos wierzy w jedna teorie to najczesciej wierzy w 5 innych...

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2020-03-23 20:01:43
Autor: u2
W dniu 23.03.2020 o 19:59, Budzik pisze:
Sadze ze nie trzeba miec rozbudowanej agentury - o tym ze Chiny sie
zamykaja w walce przed nowym wirusem widział cały swiat.

skoro wiedziałeś i nie alarmowałeś to twoja wina, powtarzaj : moja wina, moja bardzo wielka wina, wtedy może tobie wybaczę:)

Data: 2020-03-24 00:20:28
Autor: Pisiorowy Escobar
w <r59rh6$1lv$1@news.albasani.net>, Runt <Runtime@anakumena.org> napisał(-a):

> [...]
> oznacza IMHO traktowanie tej agencji jak stada niekompetentnych baranów
> które nie bladego pojęcia jak podkreślić co jest ważne/kluczowe i zwala

i l e ?

pytasz się jakbyś wierzył że ten gamoń wie cokolwiek. COKOLWIEK

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-03-24 16:30:48
Autor: A. Filip
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
> [...]

> to zadanie na innych/rząd.

i l e ?

pytasz się jakbyś wierzył że ten gamoń wie cokolwiek. COKOLWIEK

Czyli gamonie i krasneludki z GW nie wiedzą jak zrobić z bolesnego ciosu
(politycznie) zabójczy cios?  Ja tam wierzę w ich profesjonalizm na tyle
by zakładać że gdyby kolejne zignorowane notatki Agencji Wywiudu były to
agenci (dziennikarze) GW by o nich wiedzieli i by o nich ochoczo napisali.
Jak ty nie wierzysz w GW profesjonalizm to udaje współczucie :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-23 10:13:05
Autor: Zenek Kapelinder
GW donosi: Wywiad już w styczniu ostrzegał przed epidemią koronawirusa. Rząd PiS to zignorował
Wystarczy pizdzak vel runt dziura w dupie że ty wiesz ile było notatek. Coś przy poniedziałku szybko paśniki obszedles.

Data: 2020-03-23 18:59:57
Autor: Runt
zenek od kielni
W dniu 2020-03-23 o 18:13, cwel z ORMO Zenek Kapelinder pisze:
Wystarczy pizdzak vel runt dziura w dupie że ty wiesz ile było notatek. Coś przy poniedziałku szybko paśniki obszedles.

W O N  kanalio!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-23 08:57:55
Autor: A. Filip
> [...]

No i wy tam w pisie koniecznie musicie zrugać Ambasadora Estonii!
Przecież mogli olać doniesienia o epidemii, a tak? Stawiają tylko

Ile notatek wysłał estoński wywiad swojemu rządowi?  Jedną?
Szacun dla estońskich rządowych czarnowidzów.

Agencja Wywiudu dała się USA/CIA wrobić w wiezienie-katownie pod
zarządem Macierewicza?  Od tego momentu dla mnie toto nie zasługuje
na domniemywanie kompetencji, kompetencje musi udowadniać na
każdym kroku.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-23 01:16:39
Autor: japanizer
On Monday, March 23, 2020 at 4:57:56 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

zarządem Macierewicza?  Od tego momentu dla mnie toto nie zasługuje
na domniemywanie kompetencji, kompetencje musi udowadniać na

cyt.

  Informacje z raportu polskiego wywiadu znalazły się w dwóch poufnych biuletynach   informacyjnych NATO. Są one regularnie uzupełniane bieżącymi zapisami, a dostęp do nich   mają służby państw Sojuszu. A może nie tylko wywiad rozwiązać, ale też NATO opuścić? By nawet się pokrywało z polityką prowadzoną przez PiS.

Data: 2020-03-23 12:46:36
Autor: A. Filip
GW oskarża: (Polska) Agencja Wywiadu już w styczniu ostrzegała przed epidemią koronawirusa. Włoski zbrodniczy rząd to zignorował
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]
[...]

Nic tylko sądzić rząd Włoch za ludobójstwo.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-23 09:23:10
Autor: Runt
W dniu 2020-03-23 o 08:57, A. Filip pisze:

[...]

Nie pieprz tu o GW i zamierzchłych czasach!
Kto winny? Tusk? GW? PO? KTO?

Wg ciebie wszyscy inni tylko nie PiS.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-23 07:58:53
Autor: Runt

https://tvn24.pl/wideo/z-anteny/jaroslaw-polske-zbaw,297594.html

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-23 10:20:43
Autor: Zenek Kapelinder
Wywiad już w styczniu ostrzegał przed epidemią koronawirusa. Rząd PiS to zignorował
Jeśli wierzysz że gazety ma dojście do notatek wywiadu to znaczy że według skali Wechslera jesteś na poziomie umysłowym pomiedzy 20-34, z tym że raczej bliżej 20 niz 34.

Data: 2020-03-23 11:34:17
Autor: Konopny Nespresso
[...]

Czemu za peło w jednym tylko roku na świńską grypę zmarło prawie 200 osób
i nikt o tym nie słyszał? Trza dodać na mniej groźnego wirusa niż dziś mamy.

Data: 2020-03-23 12:36:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 19:34:19 UTC+1 użytkownik Konopny Nespresso napisał:
> [...]

i nikt o tym nie słyszał? Trza dodać na mniej groźnego wirusa niż dziś mamy.

Pacz pan, to tak jak za PiS: http://wwwold.pzh.gov.pl/oldpage/epimeld/grypa/Ryc_2.jpg

I uzupełnienie za sezon 2018/2019:
"Z danych Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego- Państwowego Zakładu Higieny w sezonie 2018/2019 na grypę zachorowało tylko i aż 3 692 199 osób - co jest wynikiem o 18 proc. niższym niż rok wcześniej. Niestety sezon kończy się również smutnymi statystykami wskazującymi, że aż dla 143 pacjentów wirus grypy okazał się śmiertelny. Dominujące szczepy wirusa grypy 2018/2019

W sezonie 2018/2019 z powodu grypy oraz jej powikłań doszło do 14 976 hospitalizacji - co jest wynikiem o 6 proc. niższym niż rok wcześniej. Niestety ten nadal wysoki odsetek spowodowany był faktem, że za 77,8 proc. przypadków zachorowań odpowiadał w tym roku wirus A/H1N1, za 3,8 proc. wirus A/H3N2, za 17,3 proc. wirus A nieoznaczony, a tylko za 1,2 proc. wirus B."
https://www.politykazdrowotna.com/43589,grypa-20182019-mniej-zachorowan-wiecej-zgonow

Podsumowując, znów pisiorski fejk, wynikający z żonglowania statystyką w stylu TVPiS.

--
Bruno

Data: 2020-03-24 07:06:50
Autor: Runt
W dniu 2020-03-23 o 19:34, Konopny Nespresso pisze:

Czemu za peło w jednym tylko roku na świńską grypę zmarło prawie 200 osób
i nikt o tym nie słyszał?

Jak to nikt? Przecież ty słyszałeś. Skąd wziąłeś te "200 osób"?

Trza dodać na mniej groźnego wirusa niż dziś mamy.

Nie mnie lub bardziej groźnych wirusów.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-23 19:31:49
Autor: z
Wywiad już w styczniu ostrzegał przed epidemią koronawirusa. Rząd PiS to zignorował
Chcieli czerpać z dobrych wzorców. Znaczy z Kopaczowej ;-)

Źle chcieli?

Data: 2020-03-23 20:05:33
Autor: u2
W dniu 23.03.2020 o 19:31, z pisze:
Chcieli czerpać z dobrych wzorców. Znaczy z Kopaczowej ;-)

Źle chcieli?

dobrze chcieli, jak jest wiosna to cza się cieszyć a nie smucić:)

ba, ja ją (doktor Ewę) wtedy chwaliłem na pspolityka, bo też nie widziałem sensu w kupowaniu niesprawdzonych szczepionek, teraz coś przebąkują, że szczepionki na SARS-2 mogą być najszybciej na grudzień tego roku, bo natura ma swoje prawa, szczepionki cza przetestować

Data: 2020-03-24 07:05:06
Autor: Runt
W dniu 2020-03-23 o 19:31, z pisze:
Chcieli czerpać z dobrych wzorców. Znaczy z Kopaczowej ;-)
Za czasów Lopacz nie było w PL chińskiego syfu.
Źle chcieli?
Wracając do tematu. Ten wirus nie pojawił się nagle. Sądzę, że wiedziano o nim już na jesieni ubr. Tutaj nazywano to "inną grypą". O tym że jest coś nie tak wiedziała tutejsza służba zdrowia. Z objawami "grypy" zakazano zgłaszać się osobiście do "przychodni" tylko na podstawie objawów udzielano telefonicznych porad i wskazywano leki które należny wykupić. "Inna grypa" charakteryzowała się u osób w średnim wieku gwałtowną, bardzo wysoką temperaturą i kaszlem, u osób starszych wzrostem temperatury i duszącym kaszlem. Dzieci nie miały żadnych objawów "przeziębienia". Przypisywano leki przeciw wirusowe. Nie pamiętam nazwy. Takie małe blistery. Wystawiano elektroniczne zwolnienie lekarskie, zwykle na tydzień. Na "inną grypę" zapadały również osoby z najbliższego otoczenia. Objawy jak przy zwykłej grupie czyli 1-2 tygodniowe. Po tym okresie zwykle objawy samoistnie ustawały. Nasilenie zachorowań było w okresie poświątecznym. Tyle, że to były pojedyncze przypadki o których słyszało się od znajomych. W mediach lokalnych nie było praktycznie informacji. Aż do niedawna kiedy amerykański chłopak o rosyjskim imieniu zauważył, że ludzie zaczynają chorować i umierać "ponad statystykę". Moim zdaniem na początku stycznia/lutego wiedziano już, że to nie "inna grypa" tylko coś innego.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-24 14:59:54
Autor: Budzik
[...]

Duzo wczesniej. ZTCP juz gdzies na przełomie pazdziernika listopada.
Ale chwile potrwało zanim zrozumiano co to jest.

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Wywiad już w styczniu ostrzegał przed epidemią koronawirusa. Rząd PiS to zignorował