Wywiad rodzinny.

Data: 2017-11-22 10:10:02
Autor: ń
Wywiad rodzinny.
Tak czy inaczej nagrywaj na ukryty dyktafon (a jeszcze lepsza byłaby kamera), bo i tak pindy nakłamią ile wlezie.

Data: 2017-11-22 21:15:56
Autor: Shrek
Wywiad rodzinny.
W dniu 22.11.2017 o 10:10, ń pisze:
Tak czy inaczej nagrywaj na ukryty dyktafon (a jeszcze lepsza byłaby kamera),

Niby dlaczego ukryty?

bo i tak pindy nakłamią ile wlezie.

Nie wydaje mi się, żeby miały ochotę ani motywację do składania fałszywych zeznań, bo to już fałszerstwo dokumentu. Z rozmowy wynika między wierszami, że bez sensu, ale swoje muszą odrobić i tyle.

Shrek

Data: 2017-11-23 13:58:12
Autor: ń
Wywiad rodzinny.
Jak najbardziej, ale to Ty musisz udowodnić jakby co, bo będą szły w zaparte.

-- -- -
to już fałszerstwo dokumentu.

Data: 2017-11-23 22:40:40
Autor: Shrek
Wywiad rodzinny.
W dniu 23.11.2017 o 13:58, ń pisze:
Jak najbardziej, ale to Ty musisz udowodnić jakby co, bo będą szły w zaparte.

Ale pytanie po co miałyby fałszować. To już gruba sprawa, a przecież nei o ich kasę chodzi. Ty byś się podkładał?

Shrek

Data: 2017-11-24 10:07:02
Autor: ń
Wywiad rodzinny.
Zwykle solidarność jajników (choć pewnie nie w tym przypadku).

-- -- -
Ale pytanie po co miałyby fałszować.

Data: 2017-11-23 23:08:39
Autor: Robert Tomasik
Wywiad rodzinny.
W dniu 22-11-17 o 21:15, Shrek pisze:

[...]

Dokument sfałszować może tylko osoba go sporządzająca. Rozmówca, choćby
kłamał nigdy nie może zostać pociągnięty do odpowiedzialności za
sfałszowanie dokumentu sporządzonego,jako udokumentowanie rozmowy.

Data: 2017-11-24 10:38:48
Autor: ń
Wywiad rodzinny.
No właśnie o to chodzi.
Np. napisze, że poinformowała, a nie poinformowała.
Lub ze odmówił odpowiedzi, a w ogóle nie pytała.
Lub ze odmówił wywiadu, a zadawała pytania nie na temat.
Spoko, każdy profesjonalista jest wyuczony jak gnoić profesjonalnie, i ze własna kasta go obroni.

-- -- -
Dokument sfałszować może tylko osoba go sporządzająca.

Data: 2017-11-24 17:16:08
Autor: Robert Tomasik
Wywiad rodzinny.
W dniu 24-11-17 o 10:38, ń pisze:
[...]

Stąd moja sugestia, by pytanie i odpowiedź było na piśmie.

Wywiad rodzinny.