Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±

Data: 2010-06-26 20:47:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±
Obejrzałem wywiad z potencjaln± pierwsz± dam±, żon± kandydata na prezydenta p. Komorowsk±.
Chcę obejrzeć wywiad z drug± potencjaln± pierwsz± dam±, żon± kandydata na prezydenta p. Kaczyńsk±.

I nie chcę słyszeć żadnych wykrętów. Prawdziwy polak jest żonaty i dzieciaty.

Data: 2010-06-26 23:04:45
Autor: Yzedef
Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c264b4f$1news.home.net.pl...
[...]

No coz...  z ta dama to nie przesadzasz???, nijak mi to slowo do wieloryba nie pasuje :)

Data: 2010-06-27 12:13:10
Autor: 'he®sk'
On Sat, 26 Jun 2010 23:04:45 +0200, "Yzedef" <xxxxxx@xxx.xx> wrote:

> [...]

No coz...  z ta dama to nie przesadzasz???, nijak mi to slowo do wieloryba nie pasuje :)

brak argumentow, co? --

 HeSk

Data: 2010-06-26 23:58:35
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -
No ok, ale kim ty jestes zeby sobie chciec?
awe

Data: 2010-06-27 09:13:53
Autor: konserwator
[...]

jestes chory znienawisci...
jak donald tusk
zalosne... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-28 11:34:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:i09oqj$29vp$2adenine.netfront.net...

[...]

A gdzie tu widzisz nienawi¶ć. Ze mnie wyziera łagodno¶ć chrze¶cijańska, niczym jak u o. Rydzyka. Ale mam do¶ć słuchania wykrętów i bzdur typu: "wolę kota niż kaszalota". A czym tak wam, pisiaki, zaszła za skórę Komorowska, że próbujecie j± poniżać. Tym, że jest normaln± polsk± kobiet±, która jest przykładn± żon± i matk±? Która urodziła i wychowała pięcioro dzieci?
Je¶li wasz guru jest kawalerem, to musicie się z tym pogodzić, ż w pojęciu przeciętnego Polaka nie jest pełnowarto¶ciowym mężczyzn±. W dodatku o nieokre¶lonych preferencjach seksualnych.

Data: 2010-06-27 12:13:10
Autor: 'he®sk'
Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±
On Sat, 26 Jun 2010 20:47:40 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Obejrzałem wywiad z potencjaln± pierwsz± dam±, żon± kandydata na prezydenta p. Komorowsk±.

 babka calkiem rozsadna. zrownowazona. pewna siebie.
Chcę obejrzeć wywiad z drug± potencjaln± pierwsz± dam±, żon± kandydata na prezydenta p. Kaczyńsk±.

 jakubiak ?

I nie chcę słyszeć żadnych wykrętów. Prawdziwy polak jest żonaty i dzieciaty.

 prawdziwy Polak nie mowi: WLADZA jest najwazniejsza.

--

 HeSk

Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±