Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±

Data: 2010-06-26 23:04:45
Autor: Yzedef
Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c264b4f$1news.home.net.pl...
Obejrzałem wywiad z potencjaln± pierwsz± dam±, żon± kandydata na prezydenta p. Komorowsk±.
Chcę obejrzeć wywiad z drug± potencjaln± pierwsz± dam±, żon± kandydata na prezydenta p. Kaczyńsk±.

I nie chcę słyszeć żadnych wykrętów. Prawdziwy polak jest żonaty i dzieciaty.

No coz...  z ta dama to nie przesadzasz???, nijak mi to slowo do wieloryba nie pasuje :)

Data: 2010-06-27 12:13:10
Autor: 'he®sk'
On Sat, 26 Jun 2010 23:04:45 +0200, "Yzedef" <xxxxxx@xxx.xx> wrote:

> [...]

No coz...  z ta dama to nie przesadzasz???, nijak mi to slowo do wieloryba nie pasuje :)

brak argumentow, co? --

 HeSk

Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±