Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±

Data: 2010-06-26 23:58:35
Autor: awe
Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c264b4f$1news.home.net.pl...
Obejrzałem wywiad z potencjaln± pierwsz± dam±, żon± kandydata na prezydenta p. Komorowsk±.
Chcę obejrzeć wywiad z drug± potencjaln± pierwsz± dam±, żon± kandydata na prezydenta p. Kaczyńsk±.

I nie chcę słyszeć żadnych wykrętów. Prawdziwy polak jest żonaty i dzieciaty.
No ok, ale kim ty jestes zeby sobie chciec?
awe

Wywiad w TVN z potencjaln± pierwsz± dam±