Wywiad z Antenką

Data: 2010-07-29 09:47:55
Autor: MH
Wywiad z Antenką
Data: 2010-07-29 03:35:48
Autor: Antenka
Wywiad z Antenką
On 29 Lip, 09:47, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=g6XyIadpy2g&feature=related

Ale o co  chodzi? Masz jakiś problem? Bla bla bla :-P
Te cienkie włosy, te zmarszczki na czole, ten dlugi nos - sorry to nie
ja.

Widać, że GóWniana podłożyła ten tekst - kompletna fuszerka. I
statystów też źle dobrali. Kompletna kicha.

Antenka

"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Data: 2010-07-29 10:08:15
Autor: jadrys
Wywiad z Antenką
  W dniu 2010-07-29 09:47, MH pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=g6XyIadpy2g&feature=related

MH

Antenka ma inną fryzurę.. No i nie nosi ciemnych okularów - ma prześliczne niebieskie oczy, których ukrywanie byłoby grzechem.

Data: 2010-07-29 03:38:26
Autor: Antenka
Wywiad z Antenką
On 29 Lip, 10:08, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Antenka ma inną fryzurę.. No i nie nosi ciemnych okularów - ma prześliczne niebieskie oczy, których ukrywanie byłoby grzechem.<

Jadrysiu, po co mu opowiadasz o moich oczach. I tak ich nigdy nie
zobaczy :D. Pozdrawiam :-*

Data: 2010-07-29 23:25:29
Autor: jadrys
Wywiad z Antenką
  W dniu 2010-07-29 12:38, Antenka pisze:
[...]

Och Antenko, Nie mogłem się powstrzymać od wymienienia jednego z Twoich licznych walorów :-( . Ale oczywiście na przyszłość będę starał się powstrzymywać od komentowania Twojej urody :-* . Oczywiście tylko na publicznym forum ;-)

Data: 2010-08-01 08:22:50
Autor: [heÂŽsk]
Wywiad z Antenką
On Thu, 29 Jul 2010 23:25:29 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

 zaraz... przeciez antenka to facet... co z toba nie tak ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-08-02 10:06:22
Autor: Zahir
Wywiad z Antenką

Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ik3a56lfbqtclh01k712u7pgt1b6607mo04ax.com...
[...]

Płeć nie jest ważna, ważne są uczucia!  ;-)

--

Zahir

Data: 2010-07-29 10:59:05
Autor: MH
Wywiad z Antenką
> [...]

Antenka ma inną fryzurę.. No i nie nosi ciemnych okularów - ma prześliczne niebieskie oczy, których ukrywanie byłoby grzechem.

Ale nawija tak samo bez sensu..

MH

Data: 2010-07-29 11:07:13
Autor: jadrys
Wywiad z Antenką
  W dniu 2010-07-29 10:59, MH pisze:
[...]

Oj byś był MH zaskoczony "nawijaniem" Antenki, - jej wiedza na różne tematy jest ogromna. Nawet mi (przeczytałem parę bibliotek książek) trudno czymś zaskoczyć. Mało tego - to Ona potrafi mnie czymś zaskoczyć w dyskusji.

Data: 2010-07-29 11:27:01
Autor: MH
Wywiad z Antenką
 - jej wiedza na różne
tematy jest ogromna.
=========

Zauważyłem ...

MH

Data: 2010-07-29 23:27:18
Autor: jadrys
Wywiad z Antenką
  W dniu 2010-07-29 11:27, MH pisze:
  - jej wiedza na różne
tematy jest ogromna.
=========

Zauważyłem ...

MH

Każdy to zauważy, tylko mało kto jest w stanie przyznać. Większości użytkowników na psp Antenka "zaszła za skórę".

Data: 2010-07-30 01:33:28
Autor: MH
Wywiad z Antenką
> [...]

Każdy to zauważy, tylko mało kto jest w stanie przyznać. Większości użytkowników na psp Antenka "zaszła za skórę".

3 x czytam Twój post i , hmmm... , zaszła za skórę powiadasz.. Ależ skąd !!
Dzięki nij jest weselej na grupie !! Helikoptery łapią w locie
kilkudziesięciotonowy samolot , IL-62 przydusza go do gleby , impuls E-M
powoduje , że piloci widzą to czego nie widać , sprzeciw wobec krucyfiksa jest
dobitnym dowodem Antenkowych tez..  Zbrodnia Smoleńska , zamach , "poległo" 96
ludzi. To są wypowiedzi kobity o pięknych błękitnych oczkach (też takie mi się
zdolność polemizowania z nimi zarówno z mojej strony , jak i zdecydowanej
większości grupowiczów. Przeto Antenko , wybacz błękitnooka , obczytana w
Harlekinach i spiskowych teoriach niejakiego Ian'a Fleminga... A Chłopa masz ??  Czyś dalej stara panna ??  Na mnie nie licz , babę mom !!

MH

Data: 2010-07-31 22:11:16
Autor: jadrys
Wywiad z Antenką
  W dniu 2010-07-30 01:33, MH pisze:
[...]

No nie powiesz  chyba że ty nie masz żadnych spekulacji/domysłów na temat tej katastrofy? Wiesz MH, tak ci muszę powiedzieć że my tu wszyscy po trosze głupoty wypisujemy. A dla zdecydowanej większości użytkowników tej grupy faktami są artykuły ukazujące się w necie. zdarzaja sie nawet tacy którzy powołują się na blogi pisane przez jakichś nawiedzonych idiotów w stylu Michalkiewicza.. Więc z łaski swojej przestań tu pisać o głupocie jednych a madrosci innych.

Pozostały twój tekst to chyba nie do mnie.

Data: 2010-07-29 11:59:58
Autor: mkarwan
Wywiad z Antenką
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2rghg$rbg$1news.onet.pl...
[...]

Będą z tego dzieci?

Data: 2010-07-29 23:26:49
Autor: jadrys
Wywiad z Antenką
  W dniu 2010-07-29 11:59, mkarwan pisze:
[...]

Pożyjemy zobaczymy.

Data: 2010-07-29 16:30:14
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Wywiad z Antenką
[...]

od nadmiaru wiedzy jak widac mozg sie jej zlasowal

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-07-29 23:26:31
Autor: jadrys
Wywiad z Antenką
  W dniu 2010-07-29 16:30, 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza pisze:
[...]

Nie staraj się być dowcipny..

Data: 2010-07-29 11:10:37
Autor: Nicon
Wywiad z Antenką

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000c1d.4c51322bnewsgate.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=g6XyIadpy2g&feature=related

MH

Sa ludzie ktorym w glowie tylko zaby rechocza.

Data: 2010-07-29 11:45:52
Autor: Porucznik Rżewski
Wywiad z Antenką
Użytkownik MH napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=g6XyIadpy2g&feature=related

MH

To nie Antenka, to tfoja stara.
--
"..because *this time* is all you have..."

Wywiad z Antenką